SiP skrev:Sniperace skrev:Infra skrev:Sniperace skrev:Infra skrev:Med de uppenbara pedofila och incestuösa böjelser som du hittills visat upp på forat skulle jag knipa käft i dina kläder. Att du dessutom stödjer massmördaren Mangs för att han var först skaffade licens bara förvärrar din eländiga position.
Kanske ska vi vara tacksamma att vi har dig här. Det var rena turen att din pappa hade dessa 20 stackars kronor skramlande i fickan den dag han stötte på din mor på horhuset - annars hade du inte funnits bland oss i dag, ditt pederastiska äckel.
Nu har du nog ballat ur totalt, pedofilälskaren är ju du med din pedofil till profet, och jhorungen har vi ju redan konstaterat at vara du,,, att du sedan fått smak at knulla kameler är inte vårt fel...
varför äskar du våld och hatar folkgruppen judar?
Jag tror att du är svartsjuk på camelen för att du vill få allt själv därför att du är bög. Smygbög.
Nej, men jag känner mig äcklad för dina perversa böjelser och mordlusta
Listan växer på "hat kontot" hos Infra, nu lägger vi dit homofob också, skall de också utrotas??
jo, han stöder ju islamisternas kamp mot dem och anser att deras läggning är mot allahs vilja....