Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+5
RedMentalCase
lazy
ericTheDog
Sniperace
Infra
9 posters

Inga snipers på våra gator!

Infra
    Infra

Antal inlägg : 29644

Inga snipers på våra gator! Empty Inga snipers på våra gator!

Inlägg  Infra 2011-01-16, 09:06

Vi måste hålla gatorna rena från licentierade skyttar som med sina vapen smyger runt på stan för att med välriktade skott i lönndom mörda andra människor. Nä! Ta licenserna från dem bara, lås in dom och släng bort nyckeln. Låt någon skicklig, valonättad smed smida om deras vapen till plogbillar som gör bättre nytta än deras mordvapen.

Restriktiv licensgivning och årliga kontroller av dessa snipers vore en nåd att stilla bedja om. Att det är främst invandrare de använder som måltavlor när de är ute på stan och mördar gör deras brott så mycket svårare. Såna här terrorister har inget existensberättigande. Restrektivare licensgivnng - nu!

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8392957.ab

http://kvp.expressen.se/nyheter/1.2280562/mangs-kan-vara-skyldig-till-fler-mord

http://www.aftonbladet.se/ledare/article8408534.ab

Sniperace
    Sniperace

Antal inlägg : 32948

Inga snipers på våra gator! Empty Sv: Inga snipers på våra gator!

Inlägg  Sniperace 2011-01-16, 09:12

Infra skrev:

Vi måste hålla gatorna rena från licentierade skyttar som med sina vapen smyger runt på stan för att med välriktade skott i lönndom mörda andra människor. Nä! Ta licenserna från dem bara, lås in dom och släng bort nyckeln. Låt någon skicklig, valonättad smed smida om deras vapen till plogbillar som gör bättre nytta än deras mordvapen.

Restriktiv licensgivning och årliga kontroller av dessa snipers vore en nåd att stilla bedja om. Att det är främst invandrare de använder som måltavlor när de är ute på stan och mördar gör deras brott så mycket svårare. Såna här terrorister har inget existensberättigande. Restrektivare licensgivnng - nu!

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8392957.ab

http://kvp.expressen.se/nyheter/1.2280562/mangs-kan-vara-skyldig-till-fler-mord

http://www.aftonbladet.se/ledare/article8408534.ab

Sj'älvfallet ska människor som missbrukar sina vapen straffas, men hur var det Infra, varför reagerar du inte mot de skyttar som är 1000% fler, nämligen dina vänner de kriminella invandrare i våra förorter som springer omkring osch skjuter, nu senast två unga invandrare som skjöt en annan vanlig skötsam man i foten för att han bett dem att inte röka i trappuppgången, eller de två som mördades nyåsnaten, två grovt kriminella som båda skjöts i huvudet av en annan invandrare och även detta med illegala vapen.

Ser du inte dem som problem?

jag kallas sådana för infras, så, kanske skulle vi säga inga infra på våra gator!! Very Happy

BTW så fick jag förresten en ny licens godkänd i fredags, en fin colt 1911 i kaliber .45 !

s här INFRA, en till av dina kompisar

http://politisktinkorrekt.info/2011/01/14/nattvandrande-s-kandidat-greps-full-och-bevapnad/
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2011-01-16, 09:35

Du missar själva poängen. Det fina i kråksången är att de kriminella gängen har fått klä skott för det din stora idolterrorist Mangs har gjort. Det är därför så litet av de s k gängskjutningarna har klarats upp. Polisen har letat på fel ställe efter fel personer helt enkelt. Hela tiden var det din stora idol, invandrarmördaren Mangs som låg bakom skjutningarna. I skydd av mörkret, i lönndom och utan andra motiv än ren rasism smög terroristen runt och prickade de han hatade med sitt licentierade vapen.

Precis som du gör i Palestinafrågan är du nu ute i ogjort väder igen och skuldbelägger de som blev offer för din mordiske idol. Det är naturligtvis inte Mangs ansvar att han blev massmördare, eller hur? Fortsätt att försvara honom du bara. Desto mörkare faller skuggan över din egen hederlighet och vandel.

Very Happy
    Sniperace
    Sniperace

Inlägg  Sniperace 2011-01-16, 09:41

Infra skrev:Du missar själva poängen. Det fina i kråksången är att de kriminella gängen har fått klä skott för det din stora idolterrorist Mangs har gjort. Det är därför så litet av de s k gängskjutningarna har klarats upp. Polisen har letat på fel ställe efter fel personer helt enkelt. Hela tiden var det din stora idol, invandrarmördaren Mangs som låg bakom skjutningarna. I skydd av mörkret, i lönndom och utan andra motiv än ren rasism smög terroristen runt och prickade de han hatade med sitt licentierade vapen.

Precis som du gör i palestinafrågan är du nu ute i ogjort väder igen och skuldbelägger de som blev offer för din mordiske idol. Det är naturligtvis inte Mangs ansvar att han blev massmördare, eller hur? Fortsätt att försvara honom du bara. Desto mörkare faler skuggan över din egen hederlighet och vandel.

Very Happy

Men mangs är ju INLÅST nu, och ändå är det massvis med skjutningar, som jag sa, de två som mördades nu senast, mannen som skjöts i benet.... var det mangs på permission? *asg*

Mangs är bara en promille av det stora problemet med skjutningar i samhället, och den stora delen står dina vänner för, dem du INTE vill ta vapnen för, varför är dy bara ute efter de vanliga lergala vapeninnehavarna somk aldrig skadat någon, och försvarar dröser med illegala som faktiskt gör det?

Och kan du visaa ett enda inlägg där jag försvara den som skjutit i malmö, om det är mangs, jag har sagt att är han skyldig ska ha lkåsas in på LIVSTID,kallar du det försvar din dumme jävel?
    http://www.aftonbladet.se/senastenytt/ttnyheter/inrikes/article8417296.ab

även detta är invandrare med illegalt vapen, är du stolt?
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2011-01-16, 11:44

Stolle! Både offer och gärningsman var etniska svenskar sen åtskilliga generationer med anor från tidigt 1700-tal. Vad sa du nu då, din dumma jävel? Razz
    Sniperace
    Sniperace

Inlägg  Sniperace 2011-01-16, 12:33

Infra skrev:

Stolle! Både offer och gärningsman var etniska svenskar sen åtskilliga generationer med anor från tidigt 1700-tal. Vad sa du nu då, din dumma jävel? Razz

vilka var det sa du?

nej du, både detta i hässelby och de
    Två männen som mördades, Diler Aziz och Raof Asadi, och deras mördare är dem du så försvarar.....
    inte är det etniska svenskar sedan flera generationer, varför försvara du sådana brott enbart för att de egås av invandrae, är det något som ger fribiljett och ansvarsbefriande?

vi vet ju att den absoluta majoriteten när det gäller skottlossning i våra städer och samhällen görs av just invandrargruppens olika gäng och det med illegala vapen, varför vill du framhäva en avvikande händelse med en svensk (finne) med legalt vapen när detta är en ovanlighet i jämförelse med de illegala i invandrarhänder?

http://kvp.expressen.se/nyheter/1.2291291/man-skjuten-i-malmo
    samma sak här.... dina vänner som du så frenetiskt försvarar

sedan har vi dubbelmordet i Ronna, tror du det var legala vapenägare som låg bakom? nej, snarare kriminella invandrae med illegla vapen... varför vill du dölja det problemnet med att lägga all kraft på några som sällan är problem?
    ericTheDog

Antal inlägg : 15117

Inlägg  ericTheDog 2011-01-16, 15:59

Dessa mördare/skjutare utgör ju inte mer än nån promille av befolkningen.

Skulle vara mycket intressant om ni var för sig, utan att blanda in den andre av er kan redogöra för vad det har för betydelse vilket etniskt ursprung gärningsmannen/offret har.
    Sniperace
    Sniperace

Inlägg  Sniperace 2011-01-16, 16:06

ericTheDog skrev:Dessa mördare/skjutare utgör ju inte mer än nån promille av befolkningen.

Skulle vara mycket intressant om ni var för sig, utan att blanda in den andre av er kan redogöra för vad det har för betydelse vilket etniskt ursprung gärningsmannen/offret har.

FDör mig saknar det betydelse, men i ljuset av att INFRA så hårdnackat vill påvisa att Peter mangs somn hade ett licensierat vapen var mycket värre än det som sker med alla olicensierade sådana, att detta med råge överträffar skjutningar med legala vapen fatar han inhte, han vill ju i princip stoppa legalt vapenägande med vuill inte se att det finns många gånger fler illegala vapen i omlopp som används mycket av en viss folkgrupp, dem HAN så frenetiskt försvarar
    lazy
    lazy

Antal inlägg : 12772

Inlägg  lazy 2011-01-16, 17:24

Sniperace skrev:

Sj'älvfallet ska människor som missbrukar sina vapen straffas, men hur var det Infra, varför reagerar du inte mot de skyttar som är 1000% fler, nämligen dina vänner de kriminella invandrare i våra förorter som springer omkring osch skjuter, nu senast två unga invandrare som skjöt en annan vanlig skötsam man i foten för att han bett dem att inte röka i trappuppgången, eller de två som mördades nyåsnaten, två grovt kriminella som båda skjöts i huvudet av en annan invandrare och även detta med illegala vapen.

Ser du inte dem som problem?

jag kallas sådana för infras, så, kanske skulle vi säga inga infra på våra gator!! Very Happy

BTW så fick jag förresten en ny licens godkänd i fredags, en fin colt 1911 i kaliber .45 !

s här INFRA, en till av dina kompisar

http://politisktinkorrekt.info/2011/01/14/nattvandrande-s-kandidat-greps-full-och-bevapnad/

Tack för länken, den hade jag missat.
    ericTheDog

Inlägg  ericTheDog 2011-01-16, 22:00

Sniperace skrev:
    ericTheDog skrev:Dessa mördare/skjutare utgör ju inte mer än nån promille av befolkningen.

FDör mig saknar det betydelse, men i ljuset av att INFRA så hårdnackat vill påvisa att Peter mangs somn hade ett licensierat vapen var mycket värre än det som sker med alla olicensierade sådana, att detta med råge överträffar skjutningar med legala vapen fatar han inhte, han vill ju i princip stoppa legalt vapenägande med vuill inte se att det finns många gånger fler illegala vapen i omlopp som används mycket av en viss folkgrupp, dem HAN så frenetiskt försvarar

Håller helt med dig i sak. Men man ska akta sig för att låta debatten ligga på nivån att etniska grupper ställs mot varandra. För detta är precis vad infra vill.
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2011-01-16, 23:40

Din griniga gamla gubbe. Är du nåt annat än en förvirrad stolle? Du räknar ju upp helt andra berättelser runt helt andra perasoner än de jag kommenterade. Om någon inte är utlänning så blir han plötsligt utlänning i din värld därför att du kommenterar helt andra personer. Du är ett sant internettroll Snipern.

Nä. Kör upp alla Sniipers som går omkring i stan till Göinge i stället. Där kan de rusa runt i skogen tillsammans med Snipern och skjuta på varandra,
    ericTheDog

Inlägg  ericTheDog 2011-01-17, 00:38

men lille infraponken, de flesta människor mördar inte.
    RedMentalCase
    RedMentalCase

Antal inlägg : 12415

Inlägg  RedMentalCase 2011-01-17, 01:18

Infra skrev:Din griniga gamla gubbe. Är du nåt annat än en förvirrad stolle? Du räknar ju upp helt andra berättelser runt helt andra perasoner än de jag kommenterade. Om någon inte är utlänning så blir han plötsligt utlänning i din värld därför att du kommenterar helt andra personer. Du är ett sant internettroll Snipern.

Nä. Kör upp alla Sniipers som går omkring i stan till Göinge i stället. Där kan de rusa runt i skogen tillsammans med Snipern och skjuta på varandra,

Vad ??
    Ska man ta alla skjutgalningar och kära dem till Göinge ??

Då får vi alltdså se 10.000 araber och restjugoslaver i Göinge, samt Mangs....
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2011-01-29, 07:49

Jag fick en lysande idé, Sniper. Inspirerad av din idol, Malmöskytten tycker jag du ska Packa ner din älgstudsare och beställa en enkel till Egypten.

Här har du nu chansen att likt din idol, invandrarskytten Mangs från Malmö reducera antalet muslimer och islamister i världen - en chans att komma åt de du hatar mer än allt annat.

Åk till Kairo. Om någon frågar dig på gatan om geväret - så säg bara att du ska jaga vildsvin så ordnar sig allt sammans. Men skynda dig. Snart är det roliga över. Lycka till.
    Sniperace
    Sniperace

Inlägg  Sniperace 2011-01-29, 10:39

Infra skrev:Jag fick en lysande idé, Sniper. Inspirerad av din idol, Malmöskytten tycker jag du ska Packa ner din älgstudsare och beställa en enkel till Egypten.

Här har du nu chansen att likt din idol, invandrarskytten Mangs från Malmö reducera antalet muslimer och islamister i världen - en chans att komma åt de du hatar mer än allt annat.

Åk till Kairo. Om någon frågar dig på gatan om geväret - så säg bara att du ska jaga vildsvin så ordnar sig allt sammans. Men skynda dig. Snart är det roliga över. Lycka till.

Oj, har jag en älgstudsare, var är den ocgh vilken kaliber är det, det visst jag inte så nu är jag nyfiken...

Och du har konstig logik, är det att ha någon som idol när man vill att denne ska sitta fängslad reten av sit liv, utan chans till benådning?

jaja, du är allt lustig du....

och som sagt, jag skjuter aldrig mot levande mål, dem blodtörstige är ju du i alla högsta grad, och Infra, vi aLLA HYOPPAS VERKLIGEN ATT REGERINGEN I EGYPTEN FALLER, OCH AT FOLKET FÅR MAKTEN utan ISlamsk FANATISM. sedan kan du gråt hur mycet du vill över att det inte sker....
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2011-01-29, 21:54

Har du ingen studsare så låna av din granne, bonden. Du behöver ingen licens i Egypten. Jag lovar. Lycka till.
    Sniperace
    Sniperace

Inlägg  Sniperace 2011-01-29, 22:45

Infra skrev:Har du ingen studsare så låna av din granne, bonden. Du behöver ingen licens i Egypten. Jag lovar. Lycka till.

skulle jag åka ner förerdrar jag min 6,5x55 med diopter,m plockar helmål utan problem på 800m med den..

men du har missuppfattat, DU är den blodtörstige..... inte jag, varfär är du så besatt av att döda Infra, du har inte funderat på att söka hjälp för dina mördarkänslor?
    formsvackan
    formsvackan

Antal inlägg : 14778

Inlägg  formsvackan 2011-01-30, 16:04

Sniperace skrev: vi aLLA HYOPPAS VERKLIGEN ATT REGERINGEN I EGYPTEN FALLER
    Tror du att regimerna i Israel och USA inkluderas i "vi aLLA"
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2011-01-30, 18:54

formsvackan skrev:

Very Happy
    Sniperace
    Sniperace

Inlägg  Sniperace 2011-01-30, 21:23

formsvackan skrev:

Ja, jag tror att både USA och Israel skulle gilla om egypten faller och ersätts med en riktig demokrati, tror inte du det?

det enda skrämmande vore om islamisterna lycklas ta makten, då blir det kanske ur askan i elden... som med Iran när shahen föll och khomenei fick makten, ett liknande scenario tror jag de flesta vill slippa...
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2011-01-30, 23:21

Nån politisk analyteiker blir du nog aldrig Sniper.

el Baradey har inte gripits som några trodde. Nu ställer han sig i spetsen för den egyptiska opositionen. Bakom honom sluter islamisternaupp, det Muslimska brödraskapet.

Deras mål är alltid frihet för folket och inte att införa en shariastat som rasahatare av Sniperns typ alltid hävdar. El Baraday blir en bra företrädare för en övergångsministär som baxar landet fram till nästa demokratiska presidentval.

Det skamliga USA har blir nu den siste att kräva Mubaraks avgång. Skammens skugga faller långt och tungt på USA som har gamla traditioner att hålla diktaturer under armarna. Diktator Mubarak ska väck med örona före! 30 år räcker! Bäst han sticker nu så han inte går samma öde till mötes som Schauchetsko.

Grattis Egypten!

cheers
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2011-01-30, 23:31

Mördarna från Telaviv har suttit tysta som råttor beordrade av Eli Bibi att hålla käft. USA och Israel bävar inför den egyptiska revolutionen.

Diktator Barak var en pålitlig bundsförvant för bägge staterna då det gällde att stänga in palestinierna i deras utomhusfängelse. För detta erhöll han 3 miljarder dollar per år. Vem ska nu springa terrorstatens ärenden?

cheers
    Sniperace
    Sniperace

Inlägg  Sniperace 2011-01-30, 23:32

och hur skulle det förändra vad jag sagt?
    det jag sagt är att det ghår nog bra om INTE islamisterna tar makten, ställer de sig enbart bak en demokratisk rörelse och DENNA har makten lär resultatet bli bra, men man ska aldriog ropa hej innan man är över bäcken...

Vi såg ju hur illa det gick i din favoritstat Iran, det är nog inte mer än du här som hoppas att det blir så i egypten med nu...
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2011-01-31, 08:23

Snipern undrar försynt: "och hur skulle det förändra vad jag sagt?"

Jo serdu lilla gubben; det ställer allt vad du hittills sagt på huvet.
    Arrow
    Sniperace
    Sniperace

Inlägg  Sniperace 2011-01-31, 09:55

Infra skrev:Snipern undrar försynt: "och hur skulle det förändra vad jag sagt?"

Jo serdu lilla gubben; det ställer allt vad du hittills sagt på huvet.
    Arrow

Nej, det gör det INTE, frågan är nu, huyr gick det i Iran, ser du denna som en mönsterstat där det är jättebra regim?
    de flesta säger att det var bättre under shahens tid.

Så vi får verkligen hopas at islamisterna inte stjäl revlutionen av folket.

Så nej Infra, du har inte heller denna gång lyckats, du bara stångar dit huvud bldigt mot väggen i dina förvirrade försök att framstå som intelligent...

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 20:22