ericTheDog skrev:marxisten skrev:RedMentalCase skrev:marxisten är en komplett idiot som bara är djupt bekymrad att han själkv inte ska få ta del av bidragskakan.
Med hans "logik" finns det ju ingen anledning att jaga skattefuskare i miljonklassen , det är säkert bara nån promille eller ens det som bevisas, man bör inte heller jaga fortkörare, de som fastnar är ju ännu mindre än 0.04%.
Och varför bekymra sig om våldtäktsmän, av alla samlag är väl bara 0.000003% väldtäkter...
lol
Min logik? Jag citerar en artikel och argumenterar utifrån vad som faktiskt står och inte står i den, inte vad ni tar för givet står/inte står. Läs vad som står istället så slapp vi diskussion... Diskussion startade med att ETD reagerade på 450 miljarder. Vad han inte läste var att de var hela socialförsäkringssystemet inkluderat. Läs hela artikeln så slipper ni problemen med att missförstå hela tiden.
Ehhh, va?
Självfallet visste jag hela tiden att 450 Miljarder var hela socialförsäkringssystemet + mycket mer. Varför inte dividera med BNP istället så får du en ännu lägre kvot? Dina krav på relevans tyck ju ändå vara lika med noll.
Jag citerar en artikel rakt av... Och ändå är det mig du ifrågasätter. Ifrågasätt artikeln istället! http://www.da.se/home/da/home.nsf/unid/26578784053D6464C12577CE004C9F66?OpenDocument Du kan kommentera under artikeln.. Själv har jag inte itd att debattera med dig mer, måste i sängen. Har arbete imorgon nämligen.