Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+3
MartinLindgren
RedCloud
Thors
7 posters

Nalin Pekgul protesterar mot dom

Secrist
    Secrist

Antal inlägg : 32216

Nalin Pekgul protesterar mot dom - Sida 3 Empty Bort

Inlägg  Secrist 2010-02-10, 01:08

Japp! Hamilton gjorde bort sig så mycket där att han ännu inte fått samma förtroende efter detta - förutom av SD... förlåt Fp... Svårt att skilja dem åt ibland...

Det var nog en tolkning som får stå för dig. Jag har aldrig hört att han skulle fått några större negativa reaktioner på sin kritik. Men i det politiskt korrekta sverige så vet man ju aldrig. Det finns ju en anledning till att SD går framåt.
    Dao
    Dao

Antal inlägg : 26567

Nalin Pekgul protesterar mot dom - Sida 3 Empty Sv: Nalin Pekgul protesterar mot dom

Inlägg  Dao 2010-02-10, 01:13

Secrist skrev:Japp! Hamilton gjorde bort sig så mycket där att han ännu inte fått samma förtroende efter detta - förutom av SD... förlåt Fp... Svårt att skilja dem åt ibland...

Det var nog en tolkning som får stå för dig. Jag har aldrig hört att han skulle fått några större negativa reaktioner på sin kritik. Men i det politiskt korrekta sverige så vet man ju aldrig. Det finns ju en anledning till att SD går framåt.

Jag förstår att du inte hört något sådant... Du har ju aldrig sett folk hälsa utan att skaka hand också...

Mycket du inte verkar ha sett... Och då finns det ju inte...

Och så har vi begreppet "PK" framme igen...

Försöker du slå rekord i att göra bort dig på forumet??? Slå ditt eget rekord??
    Secrist
    Secrist

Nalin Pekgul protesterar mot dom - Sida 3 Empty Hand

Inlägg  Secrist 2010-02-10, 01:23

Jag förstår att du inte hört något sådant... Du har ju aldrig sett folk hälsa utan att skaka hand också...

I formella möten skakar man hand. Något annat finns inte. Bara för att några islamisttomtar vantolkar Koranen betyder inte det att det är acceptabelt.
    Dao
    Dao

Antal inlägg : 26567

Nalin Pekgul protesterar mot dom - Sida 3 Empty Sv: Nalin Pekgul protesterar mot dom

Inlägg  Dao 2010-02-10, 03:04

Secrist skrev:Jag förstår att du inte hört något sådant... Du har ju aldrig sett folk hälsa utan att skaka hand också...

I formella möten skakar man hand. Något annat finns inte. Bara för att några islamisttomtar vantolkar Koranen betyder inte det att det är acceptabelt.

Förändringar av ämnet igen...

Detta med ärlighet i debatter är inte riktigt din grej va?
    Secrist
    Secrist

Nalin Pekgul protesterar mot dom - Sida 3 Empty Ärligt

Inlägg  Secrist 2010-02-10, 14:14

Förändringar av ämnet igen...

Det är inte det minsta förändrat. Du hävdar att det finns en uppsjö av olika sätt att hälsa på nya människor i formella möten. Jag hävdar att det är nonsens. Man skakar hand. Punkt slut. Och gillar man inte det så kanske man ska planera sin framtid någon annanstans.

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 14:48