Det är en enkel fråga, som borde ha ett enjelt svar av dig - eftgersom du vill att vi skall göra detta!
Kan du bevisa att drakar inte existerar?
Hur är det med tomtar och troll?
Han lär dock få svårt att bevisa att jag inte finnsMy Ass skrev:Bin Laden fortsätter, " inte heller existerar dao rc rv form eller någon av de andra muppvänster, de är bara en doft av en sur fis som dröjt sig kvar sen muren föll....."
u har ju själv börjat, genom att förneka och radera dina egna inlägg
Nix, den som för glatta livet raderar sina inlägg är ditt vårdbiträde BlueheavenMy Ass skrev:Du har ju själv börjat, genom att förneka och radera dina egna inlägg.....
formsvackan skrev:Nix, den som för glatta livet raderar sina inlägg är ditt vårdbiträde BlueheavenMy Ass skrev:Du har ju själv börjat, genom att förneka och radera dina egna inlägg.....
Det inlägg som du skrev och "skyllde på mig" får du faktiskt själv stå för, om inte någon annan tar på sig ansvaret. Jag har inte det allra minsta med detsamma att göra.
Skoj att du är "back in business". Trots att det du skriver är rena rama nyset, gillar jag starkt dina formuleringar och ideologiska kullerbyttor. Keep up the good workMy Ass skrev:formsvackan skrev:Nix, den som för glatta livet raderar sina inlägg är ditt vårdbiträde BlueheavenMy Ass skrev:Du har ju själv börjat, genom att förneka och radera dina egna inlägg.....
Det inlägg som du skrev och "skyllde på mig" får du faktiskt själv stå för, om inte någon annan tar på sig ansvaret. Jag har inte det allra minsta med detsamma att göra.
Självklart har du inte det... och din trovärdighet är lika mycket värd som gamla rubel var på Wall Street...
DMustaine skrev:Infra skrev:DMustaine skrev:Infra skrev:DMustaine skrev:Susz X skrev:Men jisses- lär di att lyssna på nyheter..
Att dem som är sk "terrorister" inte var fler än knappt
100personer vet ju alla.
Det påståendet bygger du på vaddå? Fram med bevisen!
Ok, du ber om det. Här kommer bevisen!:
http://www.sr.se/ekot/artikel.asp?artikel=3093134
Och du vet väl: allt som står i tidningen är sant.
Det är inget bevis det är spekulationer som bara rör frågan om Al Qaida:s storlek. Beviset får väl sägas vara i reportaget att Al Qaida knutits till londombombningarna 2005. Kalsongbombaren senast sägs ju knutits till Al Qaida i Jemen. Jag hoppas och tror att jakten på Al Qaida decimerat dem kraftigt.
Men jag tackar för beviset du lyft fram som stärker min position i diskussionen!
Kalsongbombaren? Enligt mig var han skickad av en jemenitisk motståndsgrupp.
Enligt dig var det tydligen bin Laden som hade skickat honom. Inte tror du väl
Osama som är en noggrann och exact militär strateg skulle skicka en otränad
och inkompetent uppdragstagare. Bin Laden skulla aldrig anse sig ha råd med ett
sådant debackel. Härtill är hans "varumärke" alltför värdefullt.
Hur kan du presentera argument som visar att denna jemenitiska 'motståndsgrupp' (motstånd mot vad? civila personer på ett flygplan??????)inte har kopplingar till Al Qaida? Kan vi kalla dem terrorgrupp istället, jag känner mig bekvämare med det då jag anser att försöka spränga ett flygplan fullt med civila personer är terrorism. Du och resten av 'röda brigaderna' här tycker inte det jag vet!
Dao skrev:Kan DMustaine nu förklara för oss HUR man bevisar att något INTE existerar!
Det är en enkel fråga, som borde ha ett enjelt svar av dig - eftgersom du vill att vi skall göra detta!
Tryter ? Du har ännu inte uppvisat ett endaDMustaine skrev:Argumenten tryter det är tydligt!!
formsvackan skrev:Tryter ? Du har ännu inte uppvisat ett endaDMustaine skrev:Argumenten tryter det är tydligt!!
"Fighters claiming to be Al-Qaida" Det kanske de gör, men gjorde de det år 2001 ?DMustaine skrev:formsvackan skrev:Tryter ? Du har ännu inte uppvisat ett endaDMustaine skrev:Argumenten tryter det är tydligt!!
https://www.youtube.com/watch?v=G7RElWMRdRk
Jag är endast skyldig till att hävda att Al Qaida existerar i någon form.
Jag kan också respektera att man ville visa beslutsamhet efter 911, men tror som du vet att anledningen till ockupationen av Afghanistan var en helt annan.DMustaine skrev:Du vet mkt väl orsaken, talibanerna skyddade UBL och jänkarna ville ha honom efter 9/11. Vilket jag har respekt för!
I så fall kanske du inte ska påstå att jag har felDMustaine skrev:Hur ska jag veta storleken på Al Qaida 2001?
Det är det väl ingen som förnekar. Frågan är dock "vilken form" ?DMustaine skrev:Jag är endast skyldig till att hävda att Al Qaida existerar i någon form.
Att Neocons år 2001 överdrev Al-Qaidas storlek och farlighet med ett antal tiopotenser anser jag dock att står helt klart.DMustaine skrev:Det är dock ingen tvekan om att Al Qaida existerade då och förmodligen i en större omfattning än idag.
Idén att kämpa mot förtryck har funnits så länge som förtryckare funnits, och bägge kommer också att finnas kvar exakt lika länge. Detta är på intet sätt kopplat till enbart Al-Qaida eller någon annan besvärande grupp av "frihetskämpar". Det är banne mig en naturlag !DMustaine skrev:Kanske är Al Qaida idag en spillra mot vad den var, men dess idé lever vidare.
DMustaine skrev:Dao skrev:Kan DMustaine nu förklara för oss HUR man bevisar att något INTE existerar!
Vad härligt det är att forumets röda brigader hänger upp sig på teknikaliteter. Jag kanske ska citera dig vettja:
"DMustaine (DAO i det här fallet) hamnade i fällan igen, och visar att när argumenten tryter, så kommer skitsnacken fram igen...Att debattera sådana här frågor med dig är lite som att stjäla godis av ett barn."
Den röda forumbrigaden tappar fattningen! Argumenten tryter det är tydligt!!
Dao skrev:DMustaine skrev:Dao skrev:Kan DMustaine nu förklara för oss HUR man bevisar att något INTE existerar!
Vad härligt det är att forumets röda brigader hänger upp sig på teknikaliteter. Jag kanske ska citera dig vettja:
"DMustaine (DAO i det här fallet) hamnade i fällan igen, och visar att när argumenten tryter, så kommer skitsnacken fram igen...Att debattera sådana här frågor med dig är lite som att stjäla godis av ett barn."
Den röda forumbrigaden tappar fattningen! Argumenten tryter det är tydligt!!
Inget smitande nu!!!
HUR BEVISAR MAN ATT NÅGOT INTE EXISTERAR????
Det vore intressant att få veta vad du anser är lögner i sammanhanget.DMustaine skrev:Exakt inget smitande! Hur bevisar man att något som existerar (Al Qaida) inte existerar? I ert fall med rena lögner!!
formsvackan skrev:Det vore intressant att få veta vad du anser är lögner i sammanhanget.DMustaine skrev:Exakt inget smitande! Hur bevisar man att något som existerar (Al Qaida) inte existerar? I ert fall med rena lögner!!
Jag har min klara uppfattning om vem som serverat lögner beträffande Al-Qaida.
Jag har inte påstått att du ljuger. Troligtvis har du dock gått på de lögner som initialt spreds av neocons.DMustaine skrev:formsvackan skrev:Det vore intressant att få veta vad du anser är lögner i sammanhanget.DMustaine skrev:Exakt inget smitande! Hur bevisar man att något som existerar (Al Qaida) inte existerar? I ert fall med rena lögner!!
Jag kan hantera att du tar mig för lögnare när jag påstår att Al Qaida existerar!
formsvackan skrev:Jag har inte påstått att du ljuger. Troligtvis har du dock gått på de lögner som initialt spreds av neocons.DMustaine skrev:formsvackan skrev:Det vore intressant att få veta vad du anser är lögner i sammanhanget.DMustaine skrev:Exakt inget smitande! Hur bevisar man att något som existerar (Al Qaida) inte existerar? I ert fall med rena lögner!!
Jag kan hantera att du tar mig för lögnare när jag påstår att Al Qaida existerar!
Vad menar du med "I ert fall med rena lögner!!" ?
Det enda som är uppenbart är att ett antal personer på vår planet i vissa sammanhang kallar sig för Al-Qaida.DMustaine skrev:Ja det är ju uppenbart att Al Qaida existerar.
Ingen har motsatt sig det jag skrev ovan. Den officiella ”bilden” av Al-Qaida som en gång spreds av neocons är dock mycket långt från sanningen och också starkt ifrågasatt av tänkande människor.DMustaine skrev:Allt påstående om annat måste ses som lögn!
Din värld tycks bestå av enbart trovärdig USA-propaganda och lögnaktig anti-USA-propaganda. Att göra det så enkelt för sig är i mina ögon både blåögt och idiotiskt.DMustaine skrev:Agendan är enligt min syn att sprida anti USA propaganda!
Jodå, jag sitter just nu och avslutar januari månad i bokföringen. Har litet strul med ett par fakturor där in och ut tyvärr hamnat på olika perioder, men det löser sigDMustaine skrev:En fråga? arbetar ni inte? Jag gör det och kan inte som ni sitta här 24/7