Tillbaka från lunchen och nu har du börjat jobba så hårt igen för att försörja alla "parasiter"...
Enligt mig verkar du vara den allra största parasiten själv, en riktig dynghög, med deillusionerat storhetsvansinne
Nope jag har iaf röstat på MP hittils, inför detta val är jag något osäker,,,,,
Dina sk tasksparkar, tar jag med ro....
Mig kan man inte mobba.....
Jag har lärt mig att sådana som du är de som egentlgen må sämst, tyvärr har man ingen lust att var förstående öht, när folk svinar sig som du gör
Recitera vet du ens vad det är?
Att ta bort saker ur sitt sammanhang, är inte att recitera
Du kanske öär en sånt där medioker student och därav inte har så lätt att få jobb, tom kanske outbildade tagit jobben från dig.?
Därav din bitterhet och rent hat mot outbildade
nu tycker jag ju inte att lärare kan ens jämföras med läkare när det gäller utbildning o behörighet...
Det finns tex många praktiska ämnen i skolan, som man mår bäst av att reella kunskaper i ämnet om man lär ut, istället för en massa skolor..
ta tex slöjdlärare, idrottslärare, hemkunskap,företagekonomi,datakunskap osv
De är minst lika bra utan lärarutbildning i MÅNGA fall
Det hadlar inte om utbildning, då det finns utbildade lärare som är grymt opedagogiska
Sen tror jag att de lärare jag haft skulle bli saligt förbannade på ditt jävla dravel
Så om du intresserar dig för ointressanta inlägg och personer...så här pass mkt(som du gör) , undrar jag hur mkt tid och engagmang du ligger på intressanta saker
Dygnet måste bestå av minst 30 timmar, om du ska få ihop det
Sen är det ju fara för stalking om du är så efterhåmgsen