Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+7
Sossar ee lata
Infra
Secrist
Thors
Regndrottning
MartinLindgren
ANNA2LINK
11 posters

Jaha då är man med i introduktionsprogramet...

theward
    theward

Antal inlägg : 6709

Jaha då är man med i introduktionsprogramet... - Sida 3 Empty Sv: Jaha då är man med i introduktionsprogramet...

Inlägg  theward 2010-01-28, 07:54

DMustaine skrev:
    Redvictory skrev:
    Secrist skrev:Vad har du för faktauppbackning till att
    siffran ej kommer att överstiga 2 personer. Dålig person? Nej domi...
    Nej. Jag har bara sagt som det är:
    du är totalt empatilös. Vill du ha faktauppbackning?

Det man saknar i kunskap kan man ju alltid ersätta med livlig fantasi och förolämpningskaskader. Jaha då är man med i introduktionsprogramet... - Sida 3 Icon_rolleyes

Jo det har vi ju märkt att ni Alliansanhängare ägnar er åt! det är ju därför ni blir bannade också!

Det må jag säga att du är en ynkling som så fort du får chansen ropar på bann så fort högern gör sig hörd. Det här med demokrati är inte för dig, det står klart! Att du sen ger dig i kast med precis samma nedsättande kommentarer som de flesta andra har du glömt i samma ögonblick. Vad är du för typ? Förmodligen den som skulle knivhugga din egen morsa om du såg att du tjänade ett paket cigg på det!!

Låter mer som nåt som en del på högerkanten skulle kunna göra....

Det är snarare våran demokratiska skyldighet att bekämpa sådant som ni extremblåa står för...För det hör inte hemma i ett väl fungerande samhälle
    Redvictory
    Redvictory

Antal inlägg : 12028

Jaha då är man med i introduktionsprogramet... - Sida 3 Empty Sv: Jaha då är man med i introduktionsprogramet...

Inlägg  Redvictory 2010-01-28, 08:37

theward skrev:
    DMustaine skrev:
    Redvictory skrev:
    Secrist skrev:Vad har du för faktauppbackning till att
    siffran ej kommer att överstiga 2 personer. Dålig person? Nej domi...
    Nej. Jag har bara sagt som det är:
    du är totalt empatilös. Vill du ha faktauppbackning?

Det man saknar i kunskap kan man ju alltid ersätta med livlig fantasi och förolämpningskaskader. Jaha då är man med i introduktionsprogramet... - Sida 3 Icon_rolleyes

Jo det har vi ju märkt att ni Alliansanhängare ägnar er åt! det är ju därför ni blir bannade också!

Det må jag säga att du är en ynkling som så fort du får chansen ropar på bann så fort högern gör sig hörd. Det här med demokrati är inte för dig, det står klart! Att du sen ger dig i kast med precis samma nedsättande kommentarer som de flesta andra har du glömt i samma ögonblick. Vad är du för typ? Förmodligen den som skulle knivhugga din egen morsa om du såg att du tjänade ett paket cigg på det!!

Låter mer som nåt som en del på högerkanten skulle kunna göra....

Det är snarare våran demokratiska skyldighet att bekämpa sådant som ni extremblåa står för...För det hör inte hemma i ett väl fungerande samhälle

Visst är det så! det gäller att motverka denna extremhöger som smyger på alla forum och tidningar! jag tycker det skall byggas ett fängelse för såna intill Auswitch för dessa högernazzar! då kan de få gå där och skämmas i flera år och förhoppningsvis lära sig nåt!
    Secrist
    Secrist

Antal inlägg : 32216

Jaha då är man med i introduktionsprogramet... - Sida 3 Empty Trams

Inlägg  Secrist 2010-01-28, 13:03

Smeta bort det där flinet. Det är klart att ser man till att alltid
    ha minst tre trippelnick att växla mellan så kan alltid nåt av nicken
    triumfatoriskt trumpeta ut: "Inte jag"!

Jag har aldrig använt mig av något annat nick än detta. Så jag vidhåller: Inte jag! Laughing
    Secrist
    Secrist

Antal inlägg : 32216

Jaha då är man med i introduktionsprogramet... - Sida 3 Empty Läger

Inlägg  Secrist 2010-01-28, 13:04

Visst är det så! det gäller att motverka denna extremhöger som smyger på alla forum och tidningar! jag tycker det skall byggas ett fängelse för såna intill Auswitch för dessa högernazzar!

Och ett Gulagläger för alla vänsterkommisar så de får lära sig vad deras ideologi handlar om.

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-25, 10:03