Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+3
Secrist
Infra
RedCloud
7 posters

    Dagens java.....

    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Dagens java..... Empty Dagens java.....

    Inlägg  RedCloud 2012-06-03, 14:08

    Fortsatt ledning för de rödgröna och minskning för Moderaterna som nu har ett väljarstöd under 29 procent. Det är resultatet av den sammanvägning av de största opinionsinstitutens senaste mätningar som Novus gjort för Ekot i Sveriges Radio

    De rödgröna ligger strax över 50 procent och regeringsalliansen på knappt 44 procent. Kristdemokraterna hamnar under fyraprocentsspärren. Socialdemokraterna ligger på drygt 36 procent.

    Dagens java..... F907abb878f0897a_Coffee_Lover
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Dagens java..... Empty Sv: Dagens java.....

    Inlägg  Infra 2012-06-03, 14:55



    Jo. Kaffet var smakrikt i morse också.
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Dagens java..... Empty Jaha

    Inlägg  Secrist 2012-06-03, 18:51

    Fast nu existerar inte "de rödgröna". Både S och Mp har gjort klart att de ska gå till val själva. Antar att ingen vill bli sittande med svarte-petter vänsterpartiet 2014.
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Dagens java..... Empty Sv: Dagens java.....

    Inlägg  RedCloud 2012-06-03, 18:55

    Secrist skrev:Fast nu existerar inte "de rödgröna". Både S och Mp har gjort klart att de ska gå till val själva. Antar att ingen vill bli sittande med svarte-petter vänsterpartiet 2014.

    och SD-secrist kaffe smakar bara beskare och beskare....
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Dagens java..... Empty Sv: Dagens java.....

    Inlägg  Secrist 2012-06-03, 18:57

    RedCloud skrev:
    Secrist skrev:Fast nu existerar inte "de rödgröna". Både S och Mp har gjort klart att de ska gå till val själva. Antar att ingen vill bli sittande med svarte-petter vänsterpartiet 2014.

    och SD-secrist kaffe smakar bara beskare och beskare....

    Åh inte. Mitt KRAV-märkta kaffe smakar ljuvligt. Och tydligen så höll du med mig eftersom du inte protesterade. Tackar. Very Happy
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Dagens java..... Empty Sv: Dagens java.....

    Inlägg  RedCloud 2012-06-03, 19:03

    Och tydligen så höll du med mig eftersom du inte protesterade. Tackar

    Din infantila kvasi-filosofi betackar jag mig för SD-secrist...
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Dagens java..... Empty Sv: Dagens java.....

    Inlägg  Redvictory 2012-06-03, 19:08

    RedCloud skrev:
    Och tydligen så höll du med mig eftersom du inte protesterade. Tackar

    Din infantila kvasi-filosofi betackar jag mig för SD-secrist...
    Very Happy
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Dagens java..... Empty Sv: Dagens java.....

    Inlägg  Secrist 2012-06-03, 22:48

    RedCloud skrev:
    Och tydligen så höll du med mig eftersom du inte protesterade. Tackar

    Din infantila kvasi-filosofi betackar jag mig för SD-secrist...

    Tja, du sade ju inte emot mig då och gör det inte nu heller. Very Happy
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Dagens java..... Empty Sv: Dagens java.....

    Inlägg  F.I.S.T 2012-06-03, 23:06

    Secrist skrev:Fast nu existerar inte "de rödgröna". Både S och Mp har gjort klart att de ska gå till val själva. Antar att ingen vill bli sittande med svarte-petter vänsterpartiet 2014.

    att inte gå till val gemensamt innebär inte att utesluta samarbete, även om det naturligtvis finns risk för det. Mp och S går inte till val tillsammans, men det är stor chans att de kommer samarbeta.

    Jag tycker det är bra att partierna går till val separat, så man kan rösta på vad man tycker är bäst. Som det är nu försvinner tex KD, C, och FP nästan på av Ms dominans ...

    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15117
    Join date : 10-05-11

    Dagens java..... Empty Sv: Dagens java.....

    Inlägg  ericTheDog 2012-06-03, 23:19

    F.I.S.T skrev:
    Secrist skrev:Fast nu existerar inte "de rödgröna". Både S och Mp har gjort klart att de ska gå till val själva. Antar att ingen vill bli sittande med svarte-petter vänsterpartiet 2014.

    att inte gå till val gemensamt innebär inte att utesluta samarbete, även om det naturligtvis finns risk för det. Mp och S går inte till val tillsammans, men det är stor chans att de kommer samarbeta.

    Jag tycker det är bra att partierna går till val separat, så man kan rösta på vad man tycker är bäst. Som det är nu försvinner tex KD, C, och FP nästan på av Ms dominans ...



    Så du tycker det vore vettigt om de som röstar på (s) efter valet blir varse att de röstat in (sd) i regeringen. Omöjligt scenario är det inte.
    DirtyDog
    DirtyDog


    Antal inlägg : 5089
    Join date : 09-02-20

    Dagens java..... Empty Sv: Dagens java.....

    Inlägg  DirtyDog 2012-06-03, 23:22

    RedCloud skrev:Fortsatt ledning för de rödgröna och minskning för Moderaterna som nu har ett väljarstöd under 29 procent. Det är resultatet av den sammanvägning av de största opinionsinstitutens senaste mätningar som Novus gjort för Ekot i Sveriges Radio
    Ja, det ligger NÄSTAN lika bra till som inför det förra valet. Men inte hjälpte det. Twisted Evil

    Vänta bara tills de röda börjar presentera sin politik. Då blir det läge att ta fram sina popcorn. Laughing
    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15117
    Join date : 10-05-11

    Dagens java..... Empty Sv: Dagens java.....

    Inlägg  ericTheDog 2012-06-03, 23:30

    DirtyDog skrev:
    RedCloud skrev:Fortsatt ledning för de rödgröna och minskning för Moderaterna som nu har ett väljarstöd under 29 procent. Det är resultatet av den sammanvägning av de största opinionsinstitutens senaste mätningar som Novus gjort för Ekot i Sveriges Radio
    Ja, det ligger NÄSTAN lika bra till som inför det förra valet. Men inte hjälpte det. Twisted Evil

    Vänta bara tills de röda börjar presentera sin politik. Då blir det läge att ta fram sina popcorn. Laughing


    Jag tror inte det kommer hända denna gång. De har ingen politik och kommer inte bjuda Alliansen på den segerfesten långt innan valet.
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Dagens java..... Empty Sv: Dagens java.....

    Inlägg  Secrist 2012-06-03, 23:51

    F.I.S.T skrev:
    Secrist skrev:Fast nu existerar inte "de rödgröna". Både S och Mp har gjort klart att de ska gå till val själva. Antar att ingen vill bli sittande med svarte-petter vänsterpartiet 2014.

    att inte gå till val gemensamt innebär inte att utesluta samarbete, även om det naturligtvis finns risk för det. Mp och S går inte till val tillsammans, men det är stor chans att de kommer samarbeta.

    Jag tycker det är bra att partierna går till val separat, så man kan rösta på vad man tycker är bäst. Som det är nu försvinner tex KD, C, och FP nästan på av Ms dominans ...


    S och Mp möjligtvis. Mp är inte intresserat av något samarbete med V.

    Sponsored content


    Dagens java..... Empty Sv: Dagens java.....

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-09-21, 10:28