Trevligt trevligt!
När jag var sjukskriven i dec hade jag 75% Nu får jag 80%
Jag hoppas att ni rödingar är stolta över er hat, hets och medvetna vantolkning som förvärrat sjukas situation!
Thors skrev:Enligt insända intyg uppfyller du villkoren för en ersätningsperiod på 300 dagar från och med den 2 januari 2010. Du är berättigad till dagpenning enligt inkomstbortfallsförsäkringen. Din dagpenning är xxx kronor. Dagpenningen baseras på 80% av din tidigaer dagsförtjänst, dock högst 680 kr.
Trevligt trevligt!
När jag var sjukskriven i dec hade jag 75% Nu får jag 80%
Jag hoppas att ni rödingar är stolta över er hat, hets och medvetna vantolkning som förvärrat sjukas situation!
Thors skrev:RÖDJÄVEL
JAG JUBLAR INTE
DOCK HAR JAG INTE LJUGIT OM SJUKREGLER SOM NI RÖDINGAR HETSAT, LJUGIT, SPRIDER LÖGNER OCH VANTOLKAT OM!
SKÄMS FÖR I HELVETE!
OM 3 MÅNADER FÅR JAG NY SJUKPENNINGPERIOD
OM 3 MÅNADER SLUTFÖRS UTREDNING OM MIN ARBETSKADA OCH SJUKPENNING UTAN TIDSGRÄNS
RÖDJÄVEL
MÅR DU BRA AV ATT LJUGA OM SJUKREGLER?
MÅR DU BRA AV ATT LJUGA FÖR TEX ANNA? TÄNK SÅ MYCKET ANNA INTE VET?
Hungary skrev:Thors skrev:RÖDJÄVEL
JAG JUBLAR INTE
DOCK HAR JAG INTE LJUGIT OM SJUKREGLER SOM NI RÖDINGAR HETSAT, LJUGIT, SPRIDER LÖGNER OCH VANTOLKAT OM!
SKÄMS FÖR I HELVETE!
OM 3 MÅNADER SLUTFÖRS UTREDNING OM MIN ARBETSKADA OCH SJUKPENNING UTAN TIDSGRÄNS
RÖDJÄVEL
Hur vet du att den beviljas?
Vad gör du om den inte beviljas?
Varför får du inte istället något av de 30.000 lediga jobben hos AF ?Thors skrev:När jag var sjukskriven i dec hade jag 75% Nu får jag 80%
Thors skrev:Hungary skrev:Thors skrev:RÖDJÄVEL
JAG JUBLAR INTE
SKÄMS FÖR I HELVETE!
RÖDJÄVEL
HAR DU INTE LÄST STYCKET? JAG HAR FÅTT BREV HEM!
JAG FÅR MER I PLÅNBOKEN MED 80% ÄN 75% SJUKSKRIVEN I DEC
FYFAN VAD MEDIA OCH RÖDGRÖNA LJUGIT
Hungary skrev:Thors skrev:Hungary skrev:Thors skrev:RÖDJÄVEL
JAG JUBLAR INTE
SKÄMS FÖR I HELVETE!
RÖDJÄVEL
Vad händer om 3 månader, hur vet du att du får permanent sjukersättning och vad ska du få om det inte beviljas?
Du kan ju få avslag, med tanke på att dom nya reglerna är mycket hårdare.
Thors skrev:Hungary skrev:Thors skrev:Hungary skrev:Thors skrev:RÖDJÄVEL
JAG JUBLAR INTE
SKÄMS FÖR I HELVETE!
RÖDJÄVEL
Vad händer om 3 månader, hur vet du att du får permanent sjukersättning och vad ska du få om det inte beviljas?
Du kan ju få avslag, med tanke på att dom nya reglerna är mycket hårdare.
OM 3 MÅNADER HAR MAN EVENTUELLT KOMMIT FRAM TILL BEDÖMING AV MIN ARBESFÖRMÅGA, JAG FÅR NY SJUKPENNINGPERIOD PÅ DEN ÖVRIGA ARBETSFÖRMÅGA JAG INTE HAR!
VI SJUKA FICK BREV HEM I OKTOBER, PÅ SISTA PAPPRET STÅR DET OM ARBETSKADA! HAR MAN GODKÄND ARBETSKADA ELLER REGISTRERAD ARBETSSKADA KAN MAN ANSÖKA OM SJUKPENNING UTAN TIDSGRÄNS EFTER 550 DAGAR!
JA MAN KAN FÅ AVSLAG JA, MEN HAR MAN MASSA MEDICINSKA UNDERLAG SOM STÄRKER SÅ SKADAR DET JU INTE ATT ANSÖKA, ELLER HUR?
I MITT FALL HAR JAG 2 PERSONER SOM HÄNVISAR DIREKT ATT MIN SKADA BEROR PÅ MITT ARBETE!
ATT BARA SKICKA IN FORMULÄRET "ARBETSKADEANMÄLAN" HJÄLPER NOG KNAPPAST UTAN MEDICINSKA UNDERLAG!
SKÄMS FÖR I HELVETE!
MartinLindgren skrev:LillThor har inga garantier till fortsatt sjukpenning efter tre månader, särskilt inte om det inte finns sjukpenning grundande inkomst i botten,
Men som regeringen säger alla är garanterade minst en annan kommunal inkomst, vilket innebär socbidrag!
Och då godtas inte ett en timmes besök hos AF var tredje vecka, soc kräver att man står aktivt till AF:s forfogande varje dag!
Thors skrev:MartinLindgren skrev:LillThor har inga garantier till fortsatt sjukpenning efter tre månader, särskilt inte om det inte finns sjukpenning grundande inkomst i botten,
Men som regeringen säger alla är garanterade minst en annan kommunal inkomst, vilket innebär socbidrag!
Och då godtas inte ett en timmes besök hos AF var tredje vecka, soc kräver att man står aktivt till AF:s forfogande varje dag!
JA OCH DU ÄR JU EXPERT!
DET LÄGSTA MAN KAN FÅ OM MAN ÄR MED I A-KASSAN OCH PROGRAMMET ÄR 65% AV SIN LÖN!
VILKEN I MÅNGA FALL KAN VARA BÄTTRE ÄN SOCBIDRAG! DÄR FÅR DU SOM SVENNE BARA SÅ DET RÄCKER OCH VAD DU ÄR I BEHOV AV!
Redvictory skrev:Thors skrev:MartinLindgren skrev:LillThor har inga garantier till fortsatt sjukpenning efter tre månader, särskilt inte om det inte finns sjukpenning grundande inkomst i botten,
JA OCH DU ÄR JU EXPERT!
DET LÄGSTA MAN KAN FÅ OM MAN ÄR MED I A-KASSAN OCH PROGRAMMET ÄR 65% AV SIN LÖN!
VILKEN I MÅNGA FALL KAN VARA BÄTTRE ÄN SOCBIDRAG! DÄR FÅR DU SOM SVENNE BARA SÅ DET RÄCKER OCH VAD DU ÄR I BEHOV AV!
SÅ DU TÄNKER ALLTSÅ FORTSÄTTA ATT LEVA PÅ OSS ANDRA DÅ? EN SÅN SOM DINA ALLIANSVÄNNER KALLAR FÖR TÄRANDE BIDRAGSTAGARE! DU MÅSTE JU VARA MYCKET SJUK EFTERSOM DU KAN VARA SJUKSKRIVEN I 6-7 ÅR OCH BARA 36 ÅR? DU VERKAR JU HA EN ARBETSFÖRMÅGA EFTERSOM DU SITTER HÄR DYGNETS ALLA TIMMAR! VET DIN HANDLÄGGARE DETTA? ATT DU INTE KAN VARA DÄR ANDRA MÄNNISKOR RÖR SIG HAR JAG FÖRSTÅTT MEN DU KAN VÄL FLYTTAS UPP TILL NORRBOTTEN OCH SKOTTA SNÖ (ENSAM) SÅ DU TILLFÖR LITE TILL STADSKASSAN! MEN DU ÄR VÄL LAT BLÅFRONT! (DET TROR JAG)
Thors skrev:Redvictory skrev:Thors skrev:MartinLindgren skrev:LillThor har inga garantier till fortsatt sjukpenning efter tre månader, särskilt inte om det inte finns sjukpenning grundande inkomst i botten,
JA OCH DU ÄR JU EXPERT!
SÅ DU TÄNKER ALLTSÅ FORTSÄTTA ATT LEVA PÅ OSS ANDRA DÅ? EN SÅN SOM DINA ALLIANSVÄNNER KALLAR FÖR TÄRANDE BIDRAGSTAGARE! DU MÅSTE JU VARA MYCKET SJUK EFTERSOM DU KAN VARA SJUKSKRIVEN I 6-7 ÅR OCH BARA 36 ÅR? DU VERKAR JU HA EN ARBETSFÖRMÅGA EFTERSOM DU SITTER HÄR DYGNETS ALLA TIMMAR! VET DIN HANDLÄGGARE DETTA? ATT DU INTE KAN VARA DÄR ANDRA MÄNNISKOR RÖR SIG HAR JAG FÖRSTÅTT MEN DU KAN VÄL FLYTTAS UPP TILL NORRBOTTEN OCH SKOTTA SNÖ (ENSAM) SÅ DU TILLFÖR LITE TILL STADSKASSAN! MEN DU ÄR VÄL LAT BLÅFRONT! (DET TROR JAG)
VADÅ FORTSÄTTER LEVA?
KOMMER MAN FRAM TILL EN BEDÖMNING, DÅ MENAR DU JAG INTE SKA HA RÄTT TILL ERSÄTTNING FÖR DEN ARBETSFÖRMÅGA JAG INTE HAR?
FYFAN VILKEN JÄVLA HYCKLARE DU ÄR RÖDJÄVEL!
VILKEN JÄVLA MÄNNISKOSYN DU HAR PÅ SJUKA RÖDJÄVEL!
OCH VADÅ 36 ÅR?!?
theward skrev:Vänta nu lite...
Din historia haltar värre än en gammal sjörövare...
När jobbade du senast?
jag har iaf fått intrycket att du inte jobbat på många många år...
Då finns det inte en chans i h-vete att du får hågra nya dagar öht
A-kassa får ingen som är sjuk......iaf inte om a-kassan eller AF får nys om det
Du menade kanske att du ska deltaga i intruduktionsprogramet och uppfyller a-kassekraven så du får samma ersättninbg nu av FK, som om du skulle ha fått om du stämplat??
Som sagt fattar jag inte vad du menar och jag tror inte du vet vad du skriver heller
uppRedvictory skrev:theward skrev:Vänta nu lite...
När jobbade du senast?
Du menade kanske att du ska deltaga i intruduktionsprogramet och uppfyller a-kassekraven så du får samma ersättninbg nu av FK, som om du skulle ha fått om du stämplat??
Som sagt fattar jag inte vad du menar och jag tror inte du vet vad du skriver heller
Precis! det ligger en hel djurkyrkogård begraven hos psykonazze!
theward skrev:Vänta nu lite...
När jobbade du senast?
Thors skrev:theward skrev:Vänta nu lite...
När jobbade du senast?
man kanske har varit sjukskriven i stället för a-kassa och därmed inte tagit ut a-kassa
tänkt på det einstein?
ja jag uppfyller kraven, fattaru ei?