jag är stark nog ska jag jobba på mina jobb och företaget skall åter köras för fullt!
jag levererar en passande 80 tals låt som beskriver hur jag känner mig!
Sniperace skrev:Det var ju glädjande RV, hoppas det stämmer, men normalt så är det så att vid cancer så blir man inte friskförklarad förrän efter fem års symptomfrihet.
Det de nu menar är troligen att det NU ser bra ut och att prognosen är GOD, och det ska vi vara glada för, men var uppmärksam och se till att gå under regelbunden kontroll, samt säg till läkarna direkt om du får några som helst problem.
Redvictory skrev:och jobba om någon månad
Blåfront skrev:Redvictory skrev:och jobba om någon månad
Fy så hemskt av elaka alliansen och tvinga cancersjuka!
Infra skrev:Har inte haft en aning. Inne på TESTAREN har de nån slags hälsotråd. Undrar om du finns med där. Skall kika senare idag. Man får gratulera till att du tillfrisknat. Nu håller jag bägge tummarna för att vägen framåt löper på bra.
Sossar-e-lata skrev:på mina skattepengar
Redvictory skrev:Sniperace skrev:Det var ju glädjande RV, hoppas det stämmer, men normalt så är det så att vid cancer så blir man inte friskförklarad förrän efter fem års symptomfrihet.
Det de nu menar är troligen att det NU ser bra ut och att prognosen är GOD, och det ska vi vara glada för, men var uppmärksam och se till att gå under regelbunden kontroll, samt säg till läkarna direkt om du får några som helst problem.
Du har rätt! jag kommer inte bli friskförklarad på 5 år och går på regelbundna undersökningar i 10 år! friskförklarad menar jag att jag är färdigbehandlad för denna gång naturligtvis! jag kan börja träna upp mig och jobba om någon månad
Redvictory skrev:Infra skrev:Har inte haft en aning. Inne på TESTAREN har de nån slags hälsotråd. Undrar om du finns med där. Skall kika senare idag. Man får gratulera till att du tillfrisknat. Nu håller jag bägge tummarna för att vägen framåt löper på bra.
Tack infra! jag har inte skrivit så mycket om det och inget alls i Testaren!
jag får ju genomgå gedigna hälsoundersökningar så de hittar i tid nästa gång!
x-medborgare skrev:Ja ibland har dina inlägg fått mig att häpna... Men för den saken skull missunnar jag dig verkligen inte att bli frisk..
Så jätte Grattis Redviktory..
Och en del av er andra skäms och glömm inte den dagen ni själva får ett taskigt besked eller livet tar en taskig vändning.. för livet hinner i fatt alla förr eller senare..
Ska jag grattulera er andra redan nu ????
Är du säker på att killen inte ljuger om denna saken också?
blueheaven skrev:x-medborgare skrev:Ja ibland har dina inlägg fått mig att häpna... Men för den saken skull missunnar jag dig verkligen inte att bli frisk..
Så jätte Grattis Redviktory..
Och en del av er andra skäms och glömm inte den dagen ni själva får ett taskigt besked eller livet tar en taskig vändning.. för livet hinner i fatt alla förr eller senare..
Ska jag grattulera er andra redan nu ????
Är du säker på att killen inte ljuger om denna saken också?
Redvictory skrev:Jag har nu genomgått den tuffaste behandling man kan få mot min cancer och är nu färdigbehandlad! jag har tidvis varit i nåt man kan kalla helvetet men idag är jag friskförklarad och kan äntligen börja träna upp min svårt utmärglade kropp! spå snart
jag är stark nog ska jag jobba på mina jobb och företaget skall åter köras för fullt!
jag levererar en passande 80 tals låt som beskriver hur jag känner mig!
martin7lindgren skrev:Mr.Bluefronts otroliga utsaga får mig att tänka på en gammal engelsk film med banjoliraren Georg Formby,
Som hade kommit helt fel där han stog bland tjejerna i ballettdräkt,
Då lärarinnan kollade in honom, och gick fram och gav tre daskar,
1. in med magen 2. ut med bröstet 3. in med rumpen?
Med andra ord, Mr.Bluefront, ta dig i kragen och ryck upp dig!
martin7lindgren skrev:Nu förstår jag inte riktigt vad du menar Sniper?
Menar du att det inte tillåts att diskutera sjukdomar man kan drabbas av på testaren?