RedCloud skrev:Är du säker på att killen inte ljuger om denna saken också?
du blir bara vidrigare och vidrigare, vad går du på egentligen ?
Snacka om over reaction och spelad empati!
Aspirerar du på en Oscar för bästa rolltolkning som populist?
RedCloud skrev:Är du säker på att killen inte ljuger om denna saken också?
blueheaven skrev:RedCloud skrev:Är du säker på att killen inte ljuger om denna saken också?
Redvictory skrev:blueheaven skrev:RedCloud skrev:Är du säker på att killen inte ljuger om denna saken också?
Jag hade INTE räknat med någon empati ifrån högern mer än några få här!
högern har till och med anklagat mig för att ljuga om cancern! till vilken nytta?
Men fortsätt ni för jag är inte ett dugg förvånad! B-H du tillhör en av de värsta!
Skrattar gott åt dina fantasier, jag är uppvuxen i en FATTIG familj, min far var vanlig fabriksarbetare som redan när jag var liten blev totalförlamad, för att klara oss var vi utlämnade till bybefolkningens hjälp, min mor åkte ut och in på psyket pga psykiska problem, och vi ungar fick dra ett tungt lass med dels att hjälpa far och mor i hemmet, klara skola och att bidra med ARBETE på fritiden för att vi skulle klara oss, tror du det är extremhöger, då är du VÄLDIGT naiv, vi har ALDRIG kunnat åka på utlandssemestrar osv så snacka INTE skit.... för skitsnacket DET står DU för!!
ännu så har jag ALDRIG röstat mer höger än folkpartiet, eller längre åt vänsterpartiet, fastän jag var med i KFML(R),s ungdomsgrupp i tonåren, dem lämnade jag pga deras våldsromantik med fantasier om maktövertagande med vapen och våld, och JA, de HADE vapen och de tränade med dem.....
Men en som INTE kan lyssna det är DU, det finns BARA dina åsikter som inte kan ruckas, och VE den som inte har samma *asg*
Rödluvan och ....ha.ha.ha.ha Very Happy
Sniperace skrev:man kan ju ställa sig frågan varför DU skulle särbehandlas, du blev väldigt upprörd pga att en forumist FRÅGADE om det var sanning eller bara fejk med din testikelcancer, obs attjag ifrågasätter INTE det, men kommer du ihåg vad DU skrev till mig?
Skrattar gott åt dina fantasier, jag är uppvuxen i en FATTIG familj, min far var vanlig fabriksarbetare som redan när jag var liten blev totalförlamad, för att klara oss var vi utlämnade till bybefolkningens hjälp, min mor åkte ut och in på psyket pga psykiska problem, och vi ungar fick dra ett tungt lass med dels att hjälpa far och mor i hemmet, klara skola och att bidra med ARBETE på fritiden för att vi skulle klara oss, tror du det är extremhöger, då är du VÄLDIGT naiv, vi har ALDRIG kunnat åka på utlandssemestrar osv så snacka INTE skit.... för skitsnacket DET står DU för!!
ännu så har jag ALDRIG röstat mer höger än folkpartiet, eller längre åt vänsterpartiet, fastän jag var med i KFML(R),s ungdomsgrupp i tonåren, dem lämnade jag pga deras våldsromantik med fantasier om maktövertagande med vapen och våld, och JA, de HADE vapen och de tränade med dem.....
Men en som INTE kan lyssna det är DU, det finns BARA dina åsikter som inte kan ruckas, och VE den som inte har samma *asg*
Tala om att kasta sten i glashus!
Redvictory skrev:Sniperace skrev:man kan ju ställa sig frågan varför DU skulle särbehandlas, du blev väldigt upprörd pga att en forumist FRÅGADE om det var sanning eller bara fejk med din testikelcancer, obs attjag ifrågasätter INTE det, men kommer du ihåg vad DU skrev till mig?
Tala om att kasta sten i glashus!
Jag har bildat mig en uppfattning och den verkar hålla ser jag! sorry sniper!
blueheaven skrev:x-medborgare skrev:Ja ibland har dina inlägg fått mig att häpna... Men för den saken skull missunnar jag dig verkligen inte att bli frisk..
Så jätte Grattis Redviktory..
Och en del av er andra skäms och glömm inte den dagen ni själva får ett taskigt besked eller livet tar en taskig vändning.. för livet hinner i fatt alla förr eller senare..
Ska jag grattulera er andra redan nu ????
Är du säker på att killen inte ljuger om denna saken också?
Susz X skrev:blueheaven skrev:x-medborgare skrev:Ja ibland har dina inlägg fått mig att häpna... Men för den saken skull missunnar jag dig verkligen inte att bli frisk..
Så jätte Grattis Redviktory..
Och en del av er andra skäms och glömm inte den dagen ni själva får ett taskigt besked eller livet tar en taskig vändning.. för livet hinner i fatt alla förr eller senare..
Ska jag grattulera er andra redan nu ????
Är du säker på att killen inte ljuger om denna saken också?
Är härmed säker på att du är en kall vidrig jävel- och det har du själv uppvisat- så enbart du är källan bh.
SiP skrev:Gillar dig inte...Men naturligtvis är det otroligt glädjande att det ser kanon ut så här långt...
Håller tummarna att det fortsätter på samma väg
Redvictory skrev:Jag har nu genomgått den tuffaste behandling man kan få mot min cancer och är nu färdigbehandlad! jag har tidvis varit i nåt man kan kalla helvetet men idag är jag friskförklarad och kan äntligen börja träna upp min svårt utmärglade kropp! spå snart
jag är stark nog ska jag jobba på mina jobb och företaget skall åter köras för fullt!
jag levererar en passande 80 tals låt som beskriver hur jag känner mig!
KickTheRasist skrev:Redvictory skrev:Jag har nu genomgått den tuffaste behandling man kan få mot min cancer och är nu färdigbehandlad! jag har tidvis varit i nåt man kan kalla helvetet men idag är jag friskförklarad och kan äntligen börja träna upp min svårt utmärglade kropp! spå snart
jag är stark nog ska jag jobba på mina jobb och företaget skall åter köras för fullt!
jag levererar en passande 80 tals låt som beskriver hur jag känner mig!
Jag är faktisk "VÄLDIGT" glad för din skull , och jag själv förklarar dig
för Helt frisk Inshalla !!
Kram !!
MVH
//KTR
martin7lindgren skrev:Jaha, Fröken SiP & Mr.Blue har jouren idag, ja jisses?
Är det möjligtvis ett framtida radarpar vi skönjar?
martin7lindgren skrev:Jag förstör ingen tråd, hatar heller ingen levande människa, livet är alldeles för kort för det,
Tycker bara att du och Blue sitter och producerar ert sedvanliga skit!
SÄRSKILT DU SIP, HAR JU VISAT SIG VARA EN ULV I FÅRAKLÄDER, OCH DET ÄR FAN INTE MITT FEL!
martin7lindgren skrev:Jag har funderat lite på din personlighet Red Viktory, ända sen jag fick veta att du är brandman, för visst är du det?
Är du också befäl, så har du varit med ett tag, alltså sett en hel del elände mellan varven?
Jag har ju också sett och upplevt min beskärda del av elände under livet, därför upphör man aldrig förvånas att höra hur många på forumet inbillar sig och beter sig som om man stod över sjukdom och skador!
det är lätt att vara styv i korken då allt går bra men då människan hamnar i kris så
kommer allt ikapp!
martin7lindgren skrev:Ärligt talat så tycker jag en lyckönskning till någon som drabbats av någon allvarlig sjukdom kombinerat med ett jag gillar inte dig?
Ett spel för galleriet?
Men nu överlåter jag alltså att bedömma för Red Viktory som det berör, menjag har sagt vad jag tycker!
SiP skrev:martin7lindgren skrev:Ärligt talat så tycker jag en lyckönskning till någon som drabbats av någon allvarlig sjukdom kombinerat med ett jag gillar inte dig?
Ett spel för galleriet?
Men nu överlåter jag alltså att bedömma för Red Viktory som det berör, menjag har sagt vad jag tycker!
Varför inte??
T.ex. om det drabbade dig något så skulle jag beklaga det, men jag skulle ju inte gilla dig mer för det...
Men som sagt, vi kan tjafsa i andra trådar, denna är för viktig för att "tjafsas ner"....OK för dig??
Sniperace skrev:SiP skrev:martin7lindgren skrev:Ärligt talat så tycker jag en lyckönskning till någon som drabbats av någon allvarlig sjukdom kombinerat med ett jag gillar inte dig?
Ett spel för galleriet?
Varför inte??
T.ex. om det drabbade dig något så skulle jag beklaga det, men jag skulle ju inte gilla dig mer för det...
Men som sagt, vi kan tjafsa i andra trådar, denna är för viktig för att "tjafsas ner"....OK för dig??
Visst kan man tycka illa om en människa utan att fördenskull önska denne olycka....
JAg önskar INGEN människa sjukdom eller död, för mig kvittar det om denne är höger eller vänsterextremist....
SiP skrev:Sniperace skrev:SiP skrev:martin7lindgren skrev:Ärligt talat så tycker jag en lyckönskning till någon som drabbats av någon allvarlig sjukdom kombinerat med ett jag gillar inte dig?
Ett spel för galleriet?
Varför inte??
Visst kan man tycka illa om en människa utan att fördenskull önska denne olycka....
JAg önskar INGEN människa sjukdom eller död, för mig kvittar det om denne är höger eller vänsterextremist....
Exakt