Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+10
Dao
formsvackan
Mona Sahlin
captaincodd
Regndrottning
MartinLindgren
blueheaven
råttan III
Sniperace
Redvictory
14 posters

Testaren är ett skitforum för Troll!

berrra
    berrra

Antal inlägg : 79

Testaren är ett skitforum för Troll! - Sida 3 Empty Sv: Testaren är ett skitforum för Troll!

Inlägg  berrra 2010-01-02, 03:19

Stick och brinn !

Det är rött !

Det säger dao !

dao är inte nedvärderande han är bara röd ?

dao är klok !

Inte riktigt !
    Redvictory
    Redvictory

Antal inlägg : 12028

Testaren är ett skitforum för Troll! - Sida 3 Empty Sv: Testaren är ett skitforum för Troll!

Inlägg  Redvictory 2010-01-02, 10:45

redclownII skrev:
    Dao skrev:
    lazy skrev:
    Redvictory skrev:
    PE Dal skrev:"""Sa inte du tack o adjö för gott? du kan ju hålla till på Testaren inte här då detta är ett debattforum!"""

Du verkar ju allrahelst debattera på en väldigt hög nivå???

Min nya roll blir att avslöja hyckleriet hos sådana vänsterfigurer som Dig.

Med såna som dig går det inte alls! så logga ut och försvinn till Testaren!

PE Dal är en av de mest seriösa debattörerna här. Inte i vänsterfalangens tycke
    dock! Wink

Kan du då ge mig en länk till ett inlägg där han INTE nedvärderar eller kränker sin motdebattör? Eller är det så man skall bete sig för att av dig anses vara "seriös"?

Undrar varför en "seriös" debattör som dao sjunker allt längre ned i korkskalleträsket för varje inlägg? Laughing

Nu tillhör ju inte du de som kan avgöra vad som är seriöst bara för att du kan stava till det! du har vad jag vet aldrig varit seriös här! PE Dalen kan väl som jag föreslagit ett flertal tillfällen flytta till de övriga trollen på Testaren?

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 16:24