Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+10
Dao
formsvackan
Mona Sahlin
captaincodd
Regndrottning
MartinLindgren
blueheaven
råttan III
Sniperace
Redvictory
14 posters

Testaren är ett skitforum för Troll!

blueheaven

Antal inlägg : 5228

Testaren är ett skitforum för Troll! - Sida 2 Empty Sv: Testaren är ett skitforum för Troll!

Inlägg  blueheaven 2010-01-01, 17:56

Redvictory skrev:
    blueheaven skrev:
    MartinLindgren skrev:Sanningen är sedvanligt lika hård för Blueheaven, menar du att du av alla människor har täckning och snacka om jidder?

Du behöver bara se dig själv i spegeln,så ser du en "jiddergubbe" med storabokstäver!

Men hade du inget att tillföra i sakfrågan martin? Laughing

Hur blir det! ska du ta och pallra dig iväg till Testaren? den som ni kallar Tystaren? Very Happy

--------------------

Senast ändrad av blueheaven den 2010-01-13, 01:36, ändrad totalt 1 gång
    formsvackan
    formsvackan

Antal inlägg : 14778

Testaren är ett skitforum för Troll! - Sida 2 Empty Sv: Testaren är ett skitforum för Troll!

Inlägg  formsvackan 2010-01-01, 18:00

blueheaven skrev:Hur kommer det sig att du har samma joindate som admin?
    Konspirationsteorin bara växer och växer. Imorgon är nog Jan Guillot också misstänkt .... Very Happy
    Dao
    Dao

Antal inlägg : 26567

Inlägg  Dao 2010-01-01, 18:04

Testaren är ett BRA forum. Så bra att det nog inte dröjer länge till innan högern dömmer ut den som "vänsterforum" och flyr den också...

Ska vi ge dem... en månad? Kanske så mycket som tre... Men inte mer!
    blueheaven

Inlägg  blueheaven 2010-01-01, 18:08

Dao skrev:Testaren är ett BRA forum. Så bra att det nog inte dröjer länge till innan högern dömmer ut den som "vänsterforum" och flyr den också...

--------------

Senast ändrad av blueheaven den 2010-01-13, 01:37, ändrad totalt 1 gång
    Dao
    Dao

Inlägg  Dao 2010-01-01, 18:12

blueheaven skrev:
    Dao skrev:Testaren är ett BRA forum. Så bra att det nog inte dröjer länge till innan högern dömmer ut den som "vänsterforum" och flyr den också...

Får väl se hur länge det dröjer innan du återvänder till testaren när du tröttnat på alla ryggdunkar, menar det är ju inte roligt att sitta och skoja på det viset och det är ingen som genomskådar dig, lite grann som att stjäla godis från barn? Laughing

På tal om att "stjäla godis från barn" - så har jag sedan länge redan klargjort att jag KOMMER att återvända till testaren - så om du försökte verka smart i ditt påstående här, så misslyckades du igen...

Sen är det många som anser sig ha "genomskådat" mig - men ingen har någonsin talat om vad de då har skådat...

Som självutnämnda storfiskare som alltid fångat den stora fisken, men aldrig ens tagit med en bild på den hem!!! Smile
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Antal inlägg : 15685

Testaren är ett skitforum för Troll! - Sida 2 Empty BLUEHEAVEN...?

Inlägg  MartinLindgren 2010-01-01, 18:16

Mig kan du aldrig få i gungning, under alla 20 hemlösa år, har jag nog aldrig träffat på en så respektlös person som dig Blueheaven!

Hur jag än försökt vrida och vända så ser inget som talar till din fördel,
    det skulle möjligen vara att när du är här lyser namnkaparen och smutskastaren Ass:et med sin frånvaro, hur nu det kan komma sig?

Säger inte att det är så, men tillräckligt för att undra?

Sen ditt kappvändande och tidigare kända låga moral på flera områden, då särskillt hur du suttit här på forumet och startat skitsnackar trådar om Testare, till att numera sitta på Testaren och snacka skit om acbladet höjer ju inte dina aktier direkt!
    blueheaven

Inlägg  blueheaven 2010-01-01, 19:00

MartinLindgren skrev:Mig kan du aldrig få i gungning, under alla 20 hemlösa år, har jag nog aldrig träffat på en så respektlös person som dig Blueheaven!

Hur jag än försökt vrida och vända så ser inget som talar till din fördel,
    det skulle möjligen vara att när du är här lyser namnkaparen och smutskastaren Ass:et med sin frånvaro, hur nu det kan komma sig?

Säger inte att det är så, men tillräckligt för att undra?

Sen ditt kappvändande och tidigare kända låga moral på flera områden, då särskillt hur du suttit här på forumet och startat skitsnackar trådar om Testare, till att numera sitta på Testaren och snacka skit om acbladet höjer ju inte dina aktier direkt!

-------------

Senast ändrad av blueheaven den 2010-01-13, 01:37, ändrad totalt 1 gång
    råttan III

Antal inlägg : 402

Inlägg  råttan III 2010-01-01, 19:07

martin undrar vem som kapat honom. Det kanske är admin?
    blueheaven

Inlägg  blueheaven 2010-01-01, 19:10

råttan III skrev:martin undrar vem som kapat honom. Det kanske är admin?

-------------

Senast ändrad av blueheaven den 2010-01-13, 01:38, ändrad totalt 1 gång
    blueheaven

Inlägg  blueheaven 2010-01-01, 19:29

---------------

Senast ändrad av blueheaven den 2010-01-13, 01:38, ändrad totalt 1 gång
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2010-01-01, 19:55

När jag säger att det gäller dig så är det, blanda inte in Redviktory i det,
    Red har aldrig som du, sprungit mellan forumet och snackat skit om forumen som du gör?

Sen är jag säker på att du har en hel till i bagaget!
    Precis som med Råtta:3 undrar man ju varför du som är så missnöjd är här,för att skapa oreda påstår jag!
    råttan III

Inlägg  råttan III 2010-01-01, 20:02

Jag är kanske mest missnöjd med att admin gjort detta forum åsiktscencurerat.

Synd för oss som bryr oss om yttrandefriheten. Men kanske ännu mer synd för er som inte ens begriper hur allvarligt tilltaget är.
    Redvictory
    Redvictory

Antal inlägg : 12028

Inlägg  Redvictory 2010-01-01, 20:07

råttan III skrev:Jag är kanske mest missnöjd med att admin gjort detta forum åsiktscencurerat.

Synd för oss som bryr oss om yttrandefriheten. Men kanske ännu mer synd för er som inte ens begriper hur allvarligt tilltaget är.

Varför är du kvar på detta forum råttan? är det för att förstöra för oss andra bara för att du vet att du inte blir långlivad på Testaren?
    PE Dal
    PE Dal

Antal inlägg : 1127

Testaren är ett skitforum för Troll! - Sida 2 Empty Undring???

Inlägg  PE Dal 2010-01-01, 20:37

Den stora frågan blir härvidlags!!!varför kan Sign Red Victory fortfarande få sprida sitt Antidemokratiska budskap,,,? utan avstängning??? en Signatur som uppvisar alla tänkbara tecken på respektbrist för andra åsikter än sin egen förträffliga.
    Psyknazze,,,Nazze,,,idiot,,,vanligtvis förekommande benämningar på de med annan verklighetsbild än hans egenhändigt konstruerade förträffliga uppfattning av allas vår verklighet!!!???
    råttan III

Inlägg  råttan III 2010-01-01, 21:17

Redvictory skrev:
    råttan III skrev:Jag är kanske mest missnöjd med att admin gjort detta forum åsiktscencurerat.

Varför är du kvar på detta forum råttan? är det för att förstöra för oss andra bara för att du vet att du inte blir långlivad på Testaren?

En av orsakerna till att jag är kvar är möjligheten att reta gallfeber på dig.
    Redvictory
    Redvictory

Inlägg  Redvictory 2010-01-01, 23:06

PE Dal skrev:Den stora frågan blir härvidlags!!!varför kan Sign Red Victory fortfarande få sprida sitt Antidemokratiska budskap,,,? utan avstängning??? en Signatur som uppvisar alla tänkbara tecken på respektbrist för andra åsikter än sin egen förträffliga.
    Psyknazze,,,Nazze,,,idiot,,,vanligtvis förekommande benämningar på de med annan verklighetsbild än hans egenhändigt konstruerade förträffliga uppfattning av allas vår verklighet!!!???

Sa inte du tack o adjö för gott? du kan ju hålla till på Testaren inte här då detta är ett debattforum!
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2010-01-01, 23:14

Råtta:3 vad säger du, tror du någon blir förvånad att du är här bara med avsikt och förstöra och skapa oreda,

Men visst är det bra att du visar Testaren vem du är och visar ditt rätta nylle, för visst följer Corven och Sniper din framfart här så dom ser vem dom fått in i leden!

Råtta:3 visar nyllet! rabbit rabbit rabbit
    Redvictory
    Redvictory

Inlägg  Redvictory 2010-01-01, 23:26

MartinLindgren skrev:Råtta:3 vad säger du, tror du någon blir förvånad att du är här bara med avsikt och förstöra och skapa oreda,

Men visst är det bra att du visar Testaren vem du är och visar ditt rätta nylle, för visst följer Corven och Sniper din framfart här så dom ser vem dom fått in i leden!

Råtta:3 visar nyllet! rabbit rabbit rabbit

Jag valde bort Testaren för att slippa Trollen men nu har de kommit hit eftersom de inte kan föra sig! att råttan enbart går in för att förstöra inser inte Sniper och Corven! de tycker att de är exemplariska! Very Happy
    PE Dal
    PE Dal

Testaren är ett skitforum för Troll! - Sida 2 Empty Debatt utan censur

Inlägg  PE Dal 2010-01-01, 23:29

"""Sa inte du tack o adjö för gott? du kan ju hålla till på Testaren inte här då detta är ett debattforum!"""

Du verkar ju allrahelst debattera på en väldigt hög nivå???

Min nya roll blir att avslöja hyckleriet hos sådana vänsterfigurer som Dig.
    Redvictory
    Redvictory

Inlägg  Redvictory 2010-01-01, 23:48

PE Dal skrev:"""Sa inte du tack o adjö för gott? du kan ju hålla till på Testaren inte här då detta är ett debattforum!"""

Med såna som dig går det inte alls! så logga ut och försvinn till Testaren!
    lazy
    lazy

Antal inlägg : 12772

Inlägg  lazy 2010-01-02, 00:03

Redvictory skrev:
    PE Dal skrev:"""Sa inte du tack o adjö för gott? du kan ju hålla till på Testaren inte här då detta är ett debattforum!"""

PE Dal är en av de mest seriösa debattörerna här. Inte i vänsterfalangens tycke
    dock! Wink
    Dao
    Dao

Inlägg  Dao 2010-01-02, 01:45

lazy skrev:
    Redvictory skrev:

dock! Wink

Kan du då ge mig en länk till ett inlägg där han INTE nedvärderar eller kränker sin motdebattör? Eller är det så man skall bete sig för att av dig anses vara "seriös"?
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2010-01-02, 02:05

P-dalen en av dom seriösaste på acbladet, Jaha säger Lazy, en blåing till en annan!
    Själv tycker jag P-dalen är just en typisk blåing som ni andra, med fina innehållslösa ord inlindat i bomull,
    När han i själva verket bara trampar runt i manegen med sin höga hatt på sniskan!

Men jag förstår att det faller madame Lazy i smaken!
    PE Dal
    PE Dal

Testaren är ett skitforum för Troll! - Sida 2 Empty Undring

Inlägg  PE Dal 2010-01-02, 02:12

"""P-dalen en av dom seriösaste på acbladet, Jaha säger Lazy, en blåing till en annan!
    Själv tycker jag P-dalen är just en typisk blåing som ni andra, med fina innehållslösa ord inlindat i bomull,
    När han i själva bara verket trampar runt i manegen med sin höga hatt på sniskan!
    Men jag förstår att det faller madame Lazy i smaken!"""

Kan det vara denna sorts skriverier som får oss "blåingar" att genast byta partifärg, till rödgrön??? när valurnan sept 2010,står öppen och demokratisk?????
    redclownII
    redclownII

Antal inlägg : 53

Inlägg  redclownII 2010-01-02, 03:17

Dao skrev:
    lazy skrev:
    Redvictory skrev:

dock! Wink

Kan du då ge mig en länk till ett inlägg där han INTE nedvärderar eller kränker sin motdebattör? Eller är det så man skall bete sig för att av dig anses vara "seriös"?

Undrar varför en "seriös" debattör som dao sjunker allt längre ned i korkskalleträsket för varje inlägg? Laughing

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 16:04