Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+3
theward
Regndrottning
Redvictory
7 posters

Troll från Testaren verkar ha kommit hit!

Redvictory
    Redvictory

Antal inlägg : 12028

Troll från Testaren verkar ha kommit hit! Empty Troll från Testaren verkar ha kommit hit!

Inlägg  Redvictory 2010-02-12, 07:35

Jag har setta att det tillkommit en del nya nick här på Ac och då undrade jhag varför! idag gick jag in och kollade vad som försigick på Testaren och då förstod jag!Corven har satt ner foten dvs hon fick nog! Råttan och Lazy kanske fler också
    men det var de jag läste skriver att de har lagt gammalt groll bakom sig i samma mening som de fortsätter anklaga inte bara Redcloud och martin utan även corven!
    Råttan och B-H var de som gjorde att jag gav fan i Testaren så jag vill att de håller sig där!
    Regndrottning
    Regndrottning

Antal inlägg : 6691

Troll från Testaren verkar ha kommit hit! Empty Sv: Troll från Testaren verkar ha kommit hit!

Inlägg  Regndrottning 2010-02-12, 08:36

Jag håller med. Det finns de som gillar att trolla och vill vara någonstans där de kan fortsätta säga emot folk av princip, inte av övertygelse.

Jag såg att BH, (Combuster), skäftade emot RC när han gratulerade någon annan!! Helt otroligt! No

Då VET man att personen är bara ute efter att mucka gräl och inte vill debattera. Troll!

Själv blockerar jag trollen så fort jag identifierar de. De kanske vill vältra sig i skit men det vill inte jag.

queen
    Redvictory
    Redvictory

Troll från Testaren verkar ha kommit hit! Empty Sv: Troll från Testaren verkar ha kommit hit!

Inlägg  Redvictory 2010-02-12, 08:41

Regndrottning skrev:Jag håller med. Det finns de som gillar att trolla och vill vara någonstans där de kan fortsätta säga emot folk av princip, inte av övertygelse.

Jag såg att BH, (Combuster), skäftade emot RC när han gratulerade någon annan!! Helt otroligt! No

Då VET man att personen är bara ute efter att mucka gräl och inte vill debattera. Troll!

Själv blockerar jag trollen så fort jag identifierar de. De kanske vill vältra sig i skit men det vill inte jag.

queen

Precis! men det tar ju energi att avslöja trollen (ibland) för det mesta går det ganska fort då de känns igen på första meningen!
    theward
    theward

Antal inlägg : 6709

Inlägg  theward 2010-02-12, 10:13

Redvictory skrev:
    Regndrottning skrev:Jag håller med. Det finns de som gillar att trolla och vill vara någonstans där de kan fortsätta säga emot folk av princip, inte av övertygelse.

Jag såg att BH, (Combuster), skäftade emot RC när han gratulerade någon annan!! Helt otroligt! Troll från Testaren verkar ha kommit hit! Kopfschuettel

Troll från Testaren verkar ha kommit hit! Icon_queen

Precis! men det tar ju energi att avslöja trollen (ibland) för det mesta går det ganska fort då de känns igen på första meningen!
    ja jag tycker det börjar bli lättare o lättare att se vem som står bakom ett nick(eller flera)
    jag är övertygad om att jag till 99% är spot on, men jag kan ju tyvärr inte bevisa det.
    inte för jag har hämndbegär, men nog vore det trevligt om dessa människor blev uthänga med sitt riktiga namn, ur synvinkeln att de ska få skämmas rejält
    Att dessa troll tror att de skulle råka iilla ut på annat sätt, betyder väl att de själva kan tänka sig att gå ett steg längre eller? Troll från Testaren verkar ha kommit hit! Icon_scratch
    fast ärligt vem har tid eller lust med sådant, ingen normal människa iaf...och vad jag vet verkar de flesta som jag har haft personlig kontakt med , helt normala...
    Så då åtestår alltså de här högerfegisarna Troll från Testaren verkar ha kommit hit! Icon_wink
    RedCloud
    RedCloud

Antal inlägg : 23039

Inlägg  RedCloud 2010-02-12, 11:38

Åhh lilla råttan och redalert/BlueHeaven/Combuster kämpar med näbbar och klor på Testaren, men de får ju inte kränka håna och smäda längre, stackarna....så de kommer med all sannolikhet att förpesta AC också, NollKollBlueHeaven är ju redan här som redalert...
    Redvictory
    Redvictory

Inlägg  Redvictory 2010-02-12, 12:18

RedCloud skrev:Åhh lilla råttan och redalert/BlueHeaven/Combuster kämpar med näbbar och klor på Testaren, men de får ju inte kränka håna och smäda längre, stackarna....så de kommer med all sannolikhet att förpesta AC också, NollKollBlueHeaven är ju redan här som redalert...

Eftersom corven äntligen satt ner foten så lär vi väl tyvärr se Råttan komma in här med sina polare B-H och G-A! men det kommer bli svårare att trolla här snart!
    Thors

Antal inlägg : 2065

Inlägg  Thors 2010-02-13, 12:23

Redvictory skrev:Jag har setta att det tillkommit en del nya nick här på Ac och då undrade jhag varför! idag gick jag in och kollade vad som försigick på Testaren och då förstod jag!Corven har satt ner foten dvs hon fick nog! Råttan och Lazy kanske fler också
    men det var de jag läste skriver att de har lagt gammalt groll bakom sig i samma mening som de fortsätter anklaga inte bara Redcloud och martin utan även corven!
    Råttan och B-H var de som gjorde att jag gav fan i Testaren så jag vill att de håller sig där!

ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHH VÄNSTERDEBATTÖRER ÄR ALDRIG TROLL

NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!
    Redvictory
    Redvictory

Inlägg  Redvictory 2010-02-13, 13:29

Thors skrev:
    Redvictory skrev:Jag har setta att det tillkommit en del nya nick här på Ac och då undrade jhag varför! idag gick jag in och kollade vad som försigick på Testaren och då förstod jag!Corven har satt ner foten dvs hon fick nog! Råttan och Lazy kanske fler också

ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHH VÄNSTERDEBATTÖRER ÄR ALDRIG TROLL

NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!

Nu hade du rätt för första gången nånsin nazze!
    x-medborgare

Antal inlägg : 4745

Inlägg  x-medborgare 2010-02-20, 04:05

ja jag tex empelt då da..
    Redvictory
    Redvictory

Inlägg  Redvictory 2010-02-21, 18:19

x-medborgare skrev:ja jag tex empelt då da..

Du är ju alltid välkommen x-medborgare! Very Happy
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Antal inlägg : 15685

Inlägg  MartinLindgren 2010-02-21, 21:51

Var nyss inne och kollade F.I.S.T låsta tråd på Testaren, där ser man hur råttan sitter och gnäller och beklagar sig, självklart ska han dra in mitt namn i sitt skit, precis som vanligt!

Sen har råttan inte heller mer förstånd att han också startat en tråd om hur orättvist bemött han blir?

Den grabben måste ha fel på synen, tror inte han ens kan se innanför sin egen näsa, troligtvisser han bara åt sidorna?
    Redvictory
    Redvictory

Inlägg  Redvictory 2010-02-22, 07:05

MartinLindgren skrev:Var nyss inne och kollade F.I.S.T låsta tråd på Testaren, där ser man hur råttan sitter och gnäller och beklagar sig, självklart ska han dra in mitt namn i sitt skit, precis som vanligt!

Sen har råttan inte heller mer förstånd att han också startat en tråd om hur orättvist bemött han blir?

Den grabben måste ha fel på synen, tror inte han ens kan se innanför sin egen näsa, troligtvisser han bara åt sidorna?

Tyvärr har bara corven upptäckt det! den andre håller som vanligt med B-H och Råttan i det mesta!

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 15:58