Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+3
fingubben
Dao
Corven
7 posters

    Testaren stängd

    Corven
    Corven


    Antal inlägg : 1827
    Join date : 09-02-16
    Ort : Uppsala

    Testaren stängd Empty Testaren stängd

    Inlägg  Corven 2010-04-13, 08:40

    Jag har bestämt mig för att stänga Testaren.

    Det finns ingen anledning att driva forumet vidare. Alla medlemmar där skriver även härinne. Plus att det är lite fler här.

    Och det är alltid någon som känner sig orättvist behandlad på ett modererat forum. Högern har klagat över att dom blivit orättvist behandlade på Testaren. Skulle vänstern ge sig in på Fri debatt skulle dom känna sig orättvist behandlade.

    Så nu är det stängt. Och jag tänker inte öppna det igen, för det är ingen mening.

    Och nu vill jag inte höra en massa skitsnack om att det är den eller dens fel att jag stängt ner.
    Ingen person är orsak till nedläggningen. Utan det känns bara meningslöst att ha ett parallellforum till Ac-bladet som ändå tar upp samma ämnen.
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Testaren stängd Empty Sv: Testaren stängd

    Inlägg  Dao 2010-04-13, 09:28

    Tack för den tid som varit!

    Men jag tror att det är en omöjlighet att göra alla dessa forumaktivister nöjda. Vi forumdeltagare är ett mycket komplicerat gäng, där varje individ har sina egna idéer om hur ett forum skall fungare...

    Så tack för du gav oss alla möjligheten att debattera på ett forum där det fanns regler!
    avatar
    fingubben


    Antal inlägg : 450
    Join date : 10-04-10

    Testaren stängd Empty Sv: Testaren stängd

    Inlägg  fingubben 2010-04-13, 10:23

    Corven skrev:Jag har bestämt mig för att stänga Testaren.

    Det finns ingen anledning att driva forumet vidare. Alla medlemmar där skriver även härinne. Plus att det är lite fler här.

    Och det är alltid någon som känner sig orättvist behandlad på ett modererat forum. Högern har klagat över att dom blivit orättvist behandlade på Testaren. Skulle vänstern ge sig in på Fri debatt skulle dom känna sig orättvist behandlade.

    Så nu är det stängt. Och jag tänker inte öppna det igen, för det är ingen mening.

    Och nu vill jag inte höra en massa skitsnack om att det är den eller dens fel att jag stängt ner.
    Ingen person är orsak till nedläggningen. Utan det känns bara meningslöst att ha ett parallellforum till Ac-bladet som ändå tar upp samma ämnen.


    Det var säkert vänsterns fel, det är det alltid.
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    Testaren stängd Empty Sv: Testaren stängd

    Inlägg  Susz X 2010-04-13, 10:36

    Corven skrev:Jag har bestämt mig för att stänga Testaren.

    Det finns ingen anledning att driva forumet vidare. Alla medlemmar där skriver även härinne. Plus att det är lite fler här.

    Och det är alltid någon som känner sig orättvist behandlad på ett modererat forum. Högern har klagat över att dom blivit orättvist behandlade på Testaren. Skulle vänstern ge sig in på Fri debatt skulle dom känna sig orättvist behandlade.

    Så nu är det stängt. Och jag tänker inte öppna det igen, för det är ingen mening.

    Och nu vill jag inte höra en massa skitsnack om att det är den eller dens fel att jag stängt ner.
    Ingen person är orsak till nedläggningen. Utan det känns bara meningslöst att ha ett parallellforum till Ac-bladet som ändå tar upp samma ämnen.

    Trist när det blir så Corven- ja förstod det- därför gick ja inte med.
    Men du har säker en massa värdefull kunskap i olika beteenden nu- så ta vara på det..
    Är väl kanske vad som är mest värdefullt..det är sånt man måste lära si själv...

    Men- öppna ett forum utan att berätta det för dem här- finn facebook att fiska bra folk på..Smile
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Testaren stängd Empty Sv: Testaren stängd

    Inlägg  Infra 2010-04-13, 12:47

    Jag tuycker Corven allra minst är värd ett tack för att hon
    ställde TESTAREN till vårt förfogande när det svajade som värst
    här på AC. Tack Corven för att du gav oss chansen. Du måste ha
    haft ett chå med oss odiciplinerade. Rättning i ledet blev det
    aldrig men en hel del roligt har vi haft därinne iaf. Du har gjort
    ett jättejobb. Det är värt uppskattning.
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Testaren stängd Empty Sv: Testaren stängd

    Inlägg  Infra 2010-04-13, 21:12

    Jag ville bara ge spridning inom en vidare krets till
    oförskämdheter
    som Sniper sitter och skickar till mig som
    privata meddelanden.

    Trodde han att jag var Lazy, har han blandat ihop oss trots
    färgkontrasten mellan oss elller är det hela helt enkelt
    tänkt som ett hån? Det vore trösterikt att få in litet
    spekulationer om detta från litet olika håll.

    Kanske startar jag en tråd om det.


    Sniper:

    "Hej Lazy!

    Sitter nu i solen uppe på taket i huset i Tel Aviv, har haft långa givande samtal med Bram, som hänvisade till dig i några frågor, han sa dessutom att du kommer ner igen inom kort för att få nya uppgifter.

    Tråkigt att det aldrig sammanfaller med dessa besök så vi kunde ses även här.

    men, som sagt, jag har iallafall lite med mig hem som jag skulle överlämna till dig.

    Shalom Aleichem Sniperace..."
    Corven
    Corven


    Antal inlägg : 1827
    Join date : 09-02-16
    Ort : Uppsala

    Testaren stängd Empty Sv: Testaren stängd

    Inlägg  Corven 2010-04-13, 22:14

    Fri debatt skrev:

    rc dödade testaren...

    Inlägg råttan on fre 09 apr 2010, 20:11
    ...och corven lät det ske.

    Gissa om rc skrattar gott åt detta?


    råttan


    Re: rc dödade testaren...

    Inlägg råttan on lör 10 apr 2010, 09:39
    Det enda som just nu debatteras på testaren är mig. Bra forum du ordnat Corven. Grattis.


    råttan


    Re: rc dödade testaren...

    Inlägg råttan Today at 20:06
    Såg att forumet nu stängt. Grattis rc, du lyckades - och corven fattar fortfarande inte vad som hände.

    Ha det så trevligt inne på cencur-forumet.


    Re: rc dödade testaren...

    Inlägg Glasnost Today at 20:10
    Nej corven sitter just nu på censurbladet och skyller på de som hon stängde av på tystaren men icke redcloud icke!


    lol!

    Ovanstående visar rätt tydligt min ståndpunkt. Det går inte att ha ett modererat forum där både både höger och vänster kan vara, utan att det blir beskyllningar om orättvisor åt något håll. Fri debatt går på tomgång, eftersom det bara är högerdebattörer som skriver där. Enda debatt som verkar leva är den dolda, för antalet gjorda inlägg ökar, men knappt inga inlägg finns att läsa för gäster.... Det lär ju självdö det också, om det fortsätter så. Till slut måste väl även ni därinne ledsna på att älta gammal skit? Skulle det komma dit vänsterdebattörer, skulle snart pajkastningen vara igång igen, och då skulle vänstern känna sig orättvist behandlade.

    Och det visar ännu tydligare att man inte fattat varför jag stängde Testaren heller. Det beror inte på någon person. Varken på de höger jag stängde av eller på RedCloud som det påstås.

    Jag hade kunnat låta Testaren leva vidare. Om ett tag, så spårar det ur här på ac-bladet igen, och då hade Testaren än en gång levt upp, precis som det varit tidigare. Men jag ser ingen anledning att driva ett forum, som bara har till syfte att vara nån sorts reträttplats när det blir för jobbigt här.

    Alla som var på Testaren är härinne på ac-bladet. Plus några som inte var på Testaren. Och alla ämnen som togs upp på Testaren togs även upp härinne. Varför ha två forum, med samma medlemmar, som diskuterar samma saker? Bara meningslöst, och eftersom ac-bladet oftast är ocensurerat, så är det här debatterna lever. Alltså stänger jag Testaren.


    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    Testaren stängd Empty Sv: Testaren stängd

    Inlägg  Regndrottning 2010-04-13, 22:18

    Inte riktigt alla ämnen, Corven. Jag startade några trådar ENBART för att få Testaren att leva. Och jag saknar forumet trots jag förstår ditt beslut att stänga det. Sad
    Corven
    Corven


    Antal inlägg : 1827
    Join date : 09-02-16
    Ort : Uppsala

    Testaren stängd Empty Sv: Testaren stängd

    Inlägg  Corven 2010-04-14, 08:20

    Nu är Testaren raderad.
    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    Testaren stängd Empty Sv: Testaren stängd

    Inlägg  Regndrottning 2010-04-14, 08:55

    Corven skrev:Nu är Testaren raderad.


    Crying or Very sad Sad Crying or Very sad Sad Crying or Very sad Sad Crying or Very sad Sad Crying or Very sad Sad Crying or Very sad Sad Crying or Very sad Sad Crying or Very sad Sad Crying or Very sad Sad Crying or Very sad Sad
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Testaren stängd Empty Sv: Testaren stängd

    Inlägg  RedCloud 2010-04-14, 09:53

    R.I.P.
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Testaren stängd Empty Sv: Testaren stängd

    Inlägg  Infra 2010-04-14, 15:01

    Jag håller med RC. Rakt I Planeten för alla oss som icke
    gick att diciplinera.

    Sponsored content


    Testaren stängd Empty Sv: Testaren stängd

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-10, 23:27