Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+6
Mona Sahlin
MartinLindgren
Regndrottning
F.I.S.T
råttan III
Redvictory
10 posters

Maud Olofsson är en dålig förlorare!

Redvictory
    Redvictory

Antal inlägg : 12028

Maud Olofsson är en dålig förlorare! Empty Maud Olofsson är en dålig förlorare!

Inlägg  Redvictory 2009-12-31, 11:19

Nu kör hon med martyrliknande fasoner likt Jimmie Åkesson!
    Är detta ett högersyndrom råttan och blåfront är av samma slag!

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6365262.ab

Barbro Hedvall, 65 år, Stockholm. Under många år ledarskribent i Dagens Nyheter, sedan i höstas senior rådgivare på pr-företaget Burson
    Många av oss faller också tacksamt i fällan. Hur många intervjuer med ”stackars offrade” kvinnor har vi inte fått – avgångna vd:ar, landshövdingar och statsråd. Alla tycker de som Maud Olofsson att de fått en orättvist hård behandling, att de nagelfarits på ett annat sätt än de skulle ha gjort om de varit män.

http://www.aftonbladet.se/debatt/debattamnen/jamstalldhet/article6362277.ab
    råttan III

Antal inlägg : 402

Maud Olofsson är en dålig förlorare! Empty Sv: Maud Olofsson är en dålig förlorare!

Inlägg  råttan III 2009-12-31, 11:38

rv står alltid upp för åsiktsförtryck.
    F.I.S.T
    F.I.S.T

Antal inlägg : 17511

Maud Olofsson är en dålig förlorare! Empty Sv: Maud Olofsson är en dålig förlorare!

Inlägg  F.I.S.T 2009-12-31, 11:49

Åsiktsförtryck är alltså lika med kritik till en vid makten sittandes minister....
    Och enligt dig skulle det då vara vad, om man som du antyder, inte får kritisera en minister som inte sköter sitt jobb utan bara flinar i Media och skyller ifrån sig på precis allting som sker....???

I detta fall var "alla dumma mot henne och hennes miljoner bara för att hon är kvinna ??

Jag börjar förstå varför stor del av forumhögern beter sig som de gjorde innan de blev avstängda ... man tittar bara på sina politiker och gör likadant.... nämligen vräker ur sig omänskliga uttalanden och "grinar" sen vid mothugg
    råttan III

Inlägg  råttan III 2009-12-31, 12:11

Nej, detta är åsiktsförtryck: "Nu kör hon med martyrliknande fasoner likt Jimmie Åkesson!
    Är detta ett högersyndrom råttan och blåfront är av samma slag!". Speciellt i kombination med att man stänger av den som säger emot.

En minister får du kritisera hur mycket du vill. Den som vill kritisera kritiken bör också få göra det, eller ?

En del av kritiken har hon fått för att hon är kvinna anser jag. Annan kritik har varit välförtjänt.

Jag börjar förstå att du är en stor anhängare av detta forums åsiktsförtryck.
    Redvictory
    Redvictory

Inlägg  Redvictory 2009-12-31, 12:14

råttan III skrev:Nej, detta är åsiktsförtryck: "Nu kör hon med martyrliknande fasoner likt Jimmie Åkesson!
    Är detta ett högersyndrom råttan och blåfront är av samma slag!". Speciellt i kombination med att man stänger av den som säger emot.

En minister får du kritisera hur mycket du vill. Den som vill kritisera kritiken bör också få göra det, eller ?

En del av kritiken har hon fått för att hon är kvinna anser jag. Annan kritik har varit välförtjänt.

Jag börjar förstå att du är en stor anhängare av detta forums åsiktsförtryck.

Du gör dig själv till offer råttan! du skulle behöva söka hjälp med att bygga upp ditt självförtroende och självkänsla!
    råttan III

Inlägg  råttan III 2009-12-31, 12:22

Jag är inget offer. Jag ger dig svar på tal. Så länge du stöder åsiktsförtryck och dödsstraff så har du problem.
    Regndrottning
    Regndrottning

Antal inlägg : 6691

Inlägg  Regndrottning 2009-12-31, 12:25

Ja, jisses...Råttan är en hund med ett ben.... 'åsiktsförtryck'... Denna ben skall ruskas om så länge han tror det kan finnas liv i den. *suck*

Jag förstår att han vill gärna spela martyr och suga ut varje uns av medömkan han kan få.... Vilket, just nu, är nada....(enligt min åsikt).

I varje tråd skall han göra en blåfront....spamma 'åsiktsförtryck' oavsett sakämnet.

Det är vackert väder idag, Råttan..... Fast det är bara min åsikt.... Wink Säkert förtrycker jag någon med min uppfattning av vädret.

queen
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Antal inlägg : 15685

Inlägg  MartinLindgren 2009-12-31, 12:33

Jag vet att jag många gånger tidigare under hela tiden mosamonakampanjen rasade på under lång tid, bättre att det kommer nu än närmare valet, snart får vi se hur verkligheten närmar sig och det blir regeringens tur att hamna under luppen och synas i sömmarna, nu är vi där?

Hur Maudan ska uppnå sitt löfte att bli ett 15% parti i valet 2010, vilket hon stog och lovade jublande centerpartiet på deras senaste stämma?
    råttan III

Inlägg  råttan III 2009-12-31, 12:33

Regndrottning,

Spelar du dum?
    Mona Sahlin

Antal inlägg : 241

Inlägg  Mona Sahlin 2009-12-31, 12:36

På 2 dagar har aftonhoran hängt ut Maud Olofsson med hela 5 artiklar

Brist på nyheter?

Ja media har ju hatat den borgerliga regeringen sedan starten

Samt denna smutskastning är på uppdrag från SAP!

Martin... S har tappat 10-20%?

Mona ska avgå?
    Mona Sahlin

Antal inlägg : 241

Inlägg  Mona Sahlin 2009-12-31, 12:37

Regndrottning skrev:Ja, jisses...Råttan är en hund med ett ben.... 'åsiktsförtryck'... Denna ben skall ruskas om så länge han tror det kan finnas liv i den. *suck*

Jag förstår att han vill gärna spela martyr och suga ut varje uns av medömkan han kan få.... Vilket, just nu, är nada....(enligt min åsikt).

I varje tråd skall han göra en blåfront....spamma 'åsiktsförtryck' oavsett sakämnet.

Det är vackert väder idag, Råttan..... Fast det är bara min åsikt.... Wink Säkert förtrycker jag någon med min uppfattning av vädret.

queen

ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHH SPAMMA

DET MENAR DET GÖR INTE NI?
    Regndrottning
    Regndrottning

Antal inlägg : 6691

Inlägg  Regndrottning 2009-12-31, 12:38

råttan III skrev:Regndrottning,

Spelar du dum?

Nej, men du tycks göra det.... Vi andra är inte dumma. Vi går inte på ditt 'budskap' trots dina Goebbels fasoner. *suck*

queen
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-12-31, 13:13

Mona har ju som bekant dragits genom ekluten i flera år redan, nu vänds blickarna mot alliansen,
    Dags att synas i sömmarna och hamna under luppen, först ut Maud Olofsson!

Så Svenotto Littorins Gott Nytt Skit År, gäller ju i högsta grad honom själv och hans kumpaner i alliansregimen,
    Nu när tåget rusar rakt in i valåret 2010!
    F.I.S.T
    F.I.S.T

Inlägg  F.I.S.T 2009-12-31, 14:53

Först beter hon sig respektlöst mot sjuka människor, försvarar sina miljoninkomster, är med i en regering som nekar pensionärerna som byggt detta land ... en skattesänkning som de själva tar största delen av....

Och sedan grinar man ut i media om "orättvisa"

Det rimmar illa !!

...och råttan pratar om åsiktsförtryck för att man kritiserar detta.... man kan undra över råttans syn på Begrepp som "Demokrati" .. "Rättvisa", "Solidaritet" osv...

Stämmer det Råttan förresten att du tidigare "pissat" på hemlösa i dina uttalanden ?
    Redvictory
    Redvictory

Inlägg  Redvictory 2009-12-31, 14:58

F.I.S.T skrev:Först beter hon sig respektlöst mot sjuka människor, försvarar sina miljoninkomster, är med i en regering som nekar pensionärerna som byggt detta land ... en skattesänkning som de själva tar största delen av....

Det rimmar illa !!

...och råttan pratar om åsiktsförtryck för att man kritiserar detta.... man kan undra över råttans syn på Begrepp som "Demokrati" .. "Rättvisa", "Solidaritet" osv...

Stämmer det Råttan förresten att du tidigare "pissat" på hemlösa i dina uttalanden ?

Det blir mycket Intressant att höra vad råttan kommer svara nu! Very Happy
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-12-31, 15:14

Råttan:3 har ju sin vana trogen att vända på sitt eget skit och förneka sig själv, innan projekterar sina svagheter mot någon lämplig utvald meningsmotståndare!

Sån är ju den forumråtta:3 vi lärt oss känna i sitt nötskal!
    råttan III

Inlägg  råttan III 2009-12-31, 16:09

Regndrottning skrev:

Spelar du dum?

Nej, men du tycks göra det.... Vi andra är inte dumma. Vi går inte på ditt 'budskap' trots dina Goebbels fasoner. *suck*

queen

Klart att det jag skriver kan verka dumt för en fanatisk anhängare av åsiktsförtryck - som du.
    råttan III

Inlägg  råttan III 2009-12-31, 16:12

F.I.S.T skrev:Först beter hon sig respektlöst mot sjuka människor, försvarar sina miljoninkomster, är med i en regering som nekar pensionärerna som byggt detta land ... en skattesänkning som de själva tar största delen av....

Det rimmar illa !!

Jag har väl tyckt att man borde ordna så hemlösa kan bo i de tomma bostäder som finns i landet. D.v.s inte nödvändigtvis i Stockholms innerstad.
    Redvictory
    Redvictory

Inlägg  Redvictory 2009-12-31, 16:12

råttan III skrev:
    Regndrottning skrev:

Spelar du dum?

queen

Klart att det jag skriver kan verka dumt för en fanatisk anhängare av åsiktsförtryck - som du.

Jag blir mer och mer övertygad om att du och blåfront är stöpta i samma form råttan! är ni det? jag menar är ni släkt? eller har ni samma diagnos?
    råttan III

Inlägg  råttan III 2009-12-31, 16:19

rv,

Det är rätt många som är överens om att du är en jubelidiot. Jag kommer nu att ansluta mig till dessa i den frågan.
    theward
    theward

Antal inlägg : 6709

Inlägg  theward 2009-12-31, 16:23

råttan III skrev:
    Regndrottning skrev:

Spelar du dum?

queen

Synd att du i det ena inlägget, verkar helt allright, men i nästa som det här...
    Hamnar så fel
    blueheaven

Antal inlägg : 5228

Inlägg  blueheaven 2009-12-31, 16:24

råttan III skrev:rv,

Det är rätt många som är överens om att du är en jubelidiot. Jag kommer nu att ansluta mig till dessa i den frågan.

JUBELIDIOT, ja det var snällt sagt! Evil or Very Mad
    theward
    theward

Antal inlägg : 6709

Inlägg  theward 2009-12-31, 16:27

blueheaven skrev:

Beror väl på vad man brukar kallas för Wink

Men handen på hjärtat alla forumdeltagare...
    Kan någon öht stå bakom Maud???
    Redvictory
    Redvictory

Inlägg  Redvictory 2009-12-31, 16:31

blueheaven skrev:

Jag förstår att ni vill försöka ge igen för att ni torskar så grovt på Testaren pojkar! Faktum är att jag blir smickrad av att det är just ni som säger det! det blir mitt kvitto på att jag tänker helt rätt! Very Happy
    F.I.S.T
    F.I.S.T

Inlägg  F.I.S.T 2009-12-31, 18:08

råttan III skrev:
    Regndrottning skrev:

Spelar du dum?

queen

... åsiktsförtryck ??... det har jag inte märkt nånting av från RD...
    ...eller handlar det återigen om surande över att inte du och några till inte få bete sig hur vidrigt som helst ?? Cool

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 12:08