För att belysa forums avgrundshögers tillkortakommanden/eller Kejsaren är naken
Hobbyrasisten Blåfront 11:20
Varför är det inte ok att bära svenska landslagströjan på skolfoton?
RedCloud 16:21
Därför att det var ett par SD föräldrar som tvingade klassen att göra det under mycket hotfulla omständigheter.
avgrundshöger 1 Bling 16:54
afa-skrönor och rku hittipå, med vem är förvånad över att vaktmästarn går deras ärenden?
svartaarbetaren Gustav Ander 17:49
Jag läser bings inlaga ovan, och är nästan ledsen att jag bannat redclown, hans inlägg är ju stor komik. " ett antal SD föraäldrart tvingat under mycket hotfulla omständigheter.."
haha...vilken haschdimma har fått fram dom fantasierna
Upplösningen på dramat:
Den hashdimman heter Skånska dagbladet.
Skånska Dagbladet
ur artikeln:
Det var barn till aktiva Sverigedemokrater som föreslog att klassen skulle fotograferas i landslagströjor. De flesta av dem hade heller inte fotbollströjor, men andra plagg med motiv som svenska flaggan och nationalsången. Därför stoppades klassen på Strandskolan i Klagshamn av sin rektor enligt Skånska Dagbladets källor.
Idén att fotograferas som väldigt tydligt svenska kom från elever i klassen med Sverigedemokrater som föräldrar.
De eleverna har sedan pressat kamrater verbalt, då de ångrade sig och ville ställa upp på fotot i vanliga kläder. Bland annat kallades de för "hobbyblattar".
Allt detta sammataget är enligt källorna anledningen till fotoförbudet.
Kul att se att ni springer brunhögerns ärende Awfultruth och Bling.....
"hans inlägg är ju stor komik"
Själv tycker jag det är ganska skrämmande, men vi är väl olika.
Dett är som ni förstår ingen engångsföreteelse....
Hobbyrasisten Blåfront 11:20
Varför är det inte ok att bära svenska landslagströjan på skolfoton?
RedCloud 16:21
Därför att det var ett par SD föräldrar som tvingade klassen att göra det under mycket hotfulla omständigheter.
avgrundshöger 1 Bling 16:54
afa-skrönor och rku hittipå, med vem är förvånad över att vaktmästarn går deras ärenden?
svartaarbetaren Gustav Ander 17:49
Jag läser bings inlaga ovan, och är nästan ledsen att jag bannat redclown, hans inlägg är ju stor komik. " ett antal SD föraäldrart tvingat under mycket hotfulla omständigheter.."
haha...vilken haschdimma har fått fram dom fantasierna
Upplösningen på dramat:
Den hashdimman heter Skånska dagbladet.
Skånska Dagbladet
ur artikeln:
Det var barn till aktiva Sverigedemokrater som föreslog att klassen skulle fotograferas i landslagströjor. De flesta av dem hade heller inte fotbollströjor, men andra plagg med motiv som svenska flaggan och nationalsången. Därför stoppades klassen på Strandskolan i Klagshamn av sin rektor enligt Skånska Dagbladets källor.
Idén att fotograferas som väldigt tydligt svenska kom från elever i klassen med Sverigedemokrater som föräldrar.
De eleverna har sedan pressat kamrater verbalt, då de ångrade sig och ville ställa upp på fotot i vanliga kläder. Bland annat kallades de för "hobbyblattar".
Allt detta sammataget är enligt källorna anledningen till fotoförbudet.
Kul att se att ni springer brunhögerns ärende Awfultruth och Bling.....
"hans inlägg är ju stor komik"
Själv tycker jag det är ganska skrämmande, men vi är väl olika.
Dett är som ni förstår ingen engångsföreteelse....
Senast ändrad av RedCloud den 2009-04-07, 21:36, ändrad totalt 1 gång