Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+26
RedMentalCase
Mona Sahlin
marxisten
blueheaven
Corven
berrra
Thrakath
formsvackan
theward
F.I.S.T
SiP
KickTheRasist
Susz X
Sniperace
råttan III
ANNA2LINK
lazy
berralarzon
Dr Snuggles
Infra
RedAssVictory
MartinLindgren
Redvictory
Vercingetorix
Dao
sebastian_drus
30 posters

    ACBLADET går i graven 2010.

    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    ACBLADET går i graven 2010. - Sida 7 Empty Sv: ACBLADET går i graven 2010.

    Inlägg  MartinLindgren 2009-12-31, 20:55

    Råtta:3 vet precis varför han blev avstängd i en dag! Sen varför han tjatar vidare om ingenting kan man ju undra?
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    ACBLADET går i graven 2010. - Sida 7 Empty Sv: ACBLADET går i graven 2010.

    Inlägg  Infra 2010-01-02, 15:19

    Nu har herr Råtta valt att lämna vår församling.
    Kanske trivs han bättre på TESTAREN.
    avatar
    Mona Sahlin


    Antal inlägg : 241
    Join date : 09-12-22

    ACBLADET går i graven 2010. - Sida 7 Empty Sv: ACBLADET går i graven 2010.

    Inlägg  Mona Sahlin 2010-01-02, 18:31

    MartinLindgren skrev:Råtta:3 vet precis varför han blev avstängd i en dag! Sen varför han tjatar vidare om ingenting kan man ju undra?

    Att infra inte stänger av vänsterdebatterer och säger

    Nä jag är cp och stänger inte av vänsterdebattörer som förstör
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    ACBLADET går i graven 2010. - Sida 7 Empty Sv: ACBLADET går i graven 2010.

    Inlägg  Infra 2010-01-02, 20:05

    Mona Sahlin skrev:
    MartinLindgren skrev:Råtta:3 vet precis varför han blev avstängd i en dag! Sen varför han tjatar vidare om ingenting kan man ju undra?

    Att infra inte stänger av vänsterdebatterer och säger

    Nä jag är cp och stänger inte av vänsterdebattörer som förstör

    Snälla lillnazze. Jag försäkrar att jag inte är Adm. Betänk bara att jag dök upp åtskilliga månader efter det ACForum startats. Du kan själv kolla mitt regdatum. Sedan skulle jag nog ha avstått från de senaste avstängningarna. Själv tycker jag att de värsta avarterna på forum försvann i och med Herr Rahms aka Micke Wredes snöpliga sorti. Vi måste väl tillåtas hacka litet på varandra när vi står så långt ifrån varandra politiskt.

    De värsta angreppen man stöter på på ACForum sedan dess är dina egna angrepp på än den ene än den andre. Dessa angrepp inrymmer ett stort mått av komik eftersom de är så vilda och distanslösa. Jag ser dem mera som "musen som röt".
    Ibland blir det riktigt rörande. Jag var själv i avsaknad av rätt många spärrar i unga år. Jag kan därför se något försonande även i dina utbrott även om jag ser dina politiska ställningstaganden som slippriga (minst sagt).
    Men där skiljer vi oss. Det visste vi redan. Så onödigt att börja skrika.
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    ACBLADET går i graven 2010. - Sida 7 Empty Sv: ACBLADET går i graven 2010.

    Inlägg  Redvictory 2010-01-02, 20:10

    Infra skrev:Nu har herr Råtta valt att lämna vår församling.
    Kanske trivs han bättre på TESTAREN.

    Det hoppas jag verkligen! kan inte blåfront också flytta till Testaren? om inte annat som ett experiment! vi kunde ha en vadslagning om hur länge han skulle bli kvar där! Very Happy
    avatar
    blueheaven


    Antal inlägg : 5228
    Join date : 09-02-17

    ACBLADET går i graven 2010. - Sida 7 Empty Sv: ACBLADET går i graven 2010.

    Inlägg  blueheaven 2010-01-02, 20:50

    Redvictory skrev:
    Infra skrev:Nu har herr Råtta valt att lämna vår församling.
    Kanske trivs han bättre på TESTAREN.

    Det hoppas jag verkligen! kan inte blåfront också flytta till Testaren? om inte annat som ett experiment! vi kunde ha en vadslagning om hur länge han skulle bli kvar där! Very Happy

    Ja du blev då inte långvarig, nytt rekord? lol! lol! lol!
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    ACBLADET går i graven 2010. - Sida 7 Empty Sv: ACBLADET går i graven 2010.

    Inlägg  Redvictory 2010-01-02, 20:55

    blueheaven skrev:
    Redvictory skrev:
    Infra skrev:Nu har herr Råtta valt att lämna vår församling.
    Kanske trivs han bättre på TESTAREN.

    Det hoppas jag verkligen! kan inte blåfront också flytta till Testaren? om inte annat som ett experiment! vi kunde ha en vadslagning om hur länge han skulle bli kvar där! Very Happy

    Ja du blev då inte långvarig, nytt rekord? lol! lol! lol!

    Inte långvarig? jag har varit med på Testaren sen i våras men insett att det är dött där! ni kommer ju in här och spyr ur er! hur skulle det gå om inte detta forum fanns? jag har valt bort Testaren själv! fråga corven eller sniper! jag har inte blivit avstängd vad jag vet!
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    ACBLADET går i graven 2010. - Sida 7 Empty Sv: ACBLADET går i graven 2010.

    Inlägg  Sniperace 2010-01-02, 21:10

    Redvictory skrev:
    blueheaven skrev:
    Redvictory skrev:
    Infra skrev:Nu har herr Råtta valt att lämna vår församling.
    Kanske trivs han bättre på TESTAREN.

    Det hoppas jag verkligen! kan inte blåfront också flytta till Testaren? om inte annat som ett experiment! vi kunde ha en vadslagning om hur länge han skulle bli kvar där! Very Happy

    Ja du blev då inte långvarig, nytt rekord? lol! lol! lol!

    Inte långvarig? jag har varit med på Testaren sen i våras men insett att det är dött där! ni kommer ju in här och spyr ur er! hur skulle det gå om inte detta forum fanns? jag har valt bort Testaren själv! fråga corven eller sniper! jag har inte blivit avstängd vad jag vet!

    hur tycker du vi spyr ur oss?

    det ENDA negativa jag har skrivit om ac-bladet var att det inte ser bra ut att enbart högernick stängdes av, jag har INTE anklagat admin eller så....
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    ACBLADET går i graven 2010. - Sida 7 Empty Sv: ACBLADET går i graven 2010.

    Inlägg  Redvictory 2010-01-02, 21:17

    Sniperace skrev:
    Redvictory skrev:
    blueheaven skrev:
    Redvictory skrev:
    Infra skrev:Nu har herr Råtta valt att lämna vår församling.
    Kanske trivs han bättre på TESTAREN.

    Det hoppas jag verkligen! kan inte blåfront också flytta till Testaren? om inte annat som ett experiment! vi kunde ha en vadslagning om hur länge han skulle bli kvar där! Very Happy

    Ja du blev då inte långvarig, nytt rekord? lol! lol! lol!

    Inte långvarig? jag har varit med på Testaren sen i våras men insett att det är dött där! ni kommer ju in här och spyr ur er! hur skulle det gå om inte detta forum fanns? jag har valt bort Testaren själv! fråga corven eller sniper! jag har inte blivit avstängd vad jag vet!

    hur tycker du vi spyr ur oss?

    det ENDA negativa jag har skrivit om ac-bladet var att det inte ser bra ut att enbart högernick stängdes av, jag har INTE anklagat admin eller så....

    Ok! det var corven som flera gånger skrivit på Testaren att fuligheter öknamn
    m,m kan man hålla på med på Ac-bladet inte på Testaren! det blir ju lite kluvet när Admin på Testaren lovar att det kan skrivas skit på ett annat forum eller hur?
    Corven
    Corven


    Antal inlägg : 1827
    Join date : 09-02-16
    Ort : Uppsala

    ACBLADET går i graven 2010. - Sida 7 Empty Sv: ACBLADET går i graven 2010.

    Inlägg  Corven 2010-01-02, 21:21

    Nu startades ju Testaren just för att det skrevs så mycket fuligheter här.... På vilket sätt är det kluvet att tala om att det är ok med sånt på ac-bladet? För det är det ju, så det är ju ingen lögn....

    Och vad det gäller Blåfront så har han varit medlem rätt länge på Testaren också, han blev medlem 18 dagar efter dig RV, och har skrivit betydligt fler inlägg än du har gjort, men han är fortfarande medlem....
    avatar
    blueheaven


    Antal inlägg : 5228
    Join date : 09-02-17

    ACBLADET går i graven 2010. - Sida 7 Empty Sv: ACBLADET går i graven 2010.

    Inlägg  blueheaven 2010-01-02, 21:21

    Redvictory skrev:
    Sniperace skrev:
    Redvictory skrev:
    blueheaven skrev:
    Redvictory skrev:
    Infra skrev:Nu har herr Råtta valt att lämna vår församling.
    Kanske trivs han bättre på TESTAREN.

    Det hoppas jag verkligen! kan inte blåfront också flytta till Testaren? om inte annat som ett experiment! vi kunde ha en vadslagning om hur länge han skulle bli kvar där! Very Happy

    Ja du blev då inte långvarig, nytt rekord? lol! lol! lol!

    Inte långvarig? jag har varit med på Testaren sen i våras men insett att det är dött där! ni kommer ju in här och spyr ur er! hur skulle det gå om inte detta forum fanns? jag har valt bort Testaren själv! fråga corven eller sniper! jag har inte blivit avstängd vad jag vet!

    hur tycker du vi spyr ur oss?

    det ENDA negativa jag har skrivit om ac-bladet var att det inte ser bra ut att enbart högernick stängdes av, jag har INTE anklagat admin eller så....

    Ok! det var corven som flera gånger skrivit på Testaren att fuligheter öknamn
    m,m kan man hålla på med på Ac-bladet inte på Testaren! det blir ju lite kluvet när Admin på Testaren lovar att det kan skrivas skit på ett annat forum eller hur?

    Du går ju inte precis i spetsen när det gäller vad som kan skrivas tvärtom! Evil or Very Mad
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    ACBLADET går i graven 2010. - Sida 7 Empty Sv: ACBLADET går i graven 2010.

    Inlägg  Redvictory 2010-01-02, 21:28

    blueheaven skrev:
    Redvictory skrev:
    Sniperace skrev:
    Redvictory skrev:
    blueheaven skrev:
    Redvictory skrev:
    Infra skrev:Nu har herr Råtta valt att lämna vår församling.
    Kanske trivs han bättre på TESTAREN.

    Det hoppas jag verkligen! kan inte blåfront också flytta till Testaren? om inte annat som ett experiment! vi kunde ha en vadslagning om hur länge han skulle bli kvar där! Very Happy

    Ja du blev då inte långvarig, nytt rekord? lol! lol! lol!

    Inte långvarig? jag har varit med på Testaren sen i våras men insett att det är dött där! ni kommer ju in här och spyr ur er! hur skulle det gå om inte detta forum fanns? jag har valt bort Testaren själv! fråga corven eller sniper! jag har inte blivit avstängd vad jag vet!

    hur tycker du vi spyr ur oss?

    det ENDA negativa jag har skrivit om ac-bladet var att det inte ser bra ut att enbart högernick stängdes av, jag har INTE anklagat admin eller så....

    Ok! det var corven som flera gånger skrivit på Testaren att fuligheter öknamn
    m,m kan man hålla på med på Ac-bladet inte på Testaren! det blir ju lite kluvet när Admin på Testaren lovar att det kan skrivas skit på ett annat forum eller hur?

    Du går ju inte precis i spetsen när det gäller vad som kan skrivas tvärtom! Evil or Very Mad

    Som sagt! jag är inte speciellt aktiv på Testaren! men det skrivs i de trådar jag startat iaf! du själv då? hur pass bra är dina inlägg? Very Happy
    avatar
    blueheaven


    Antal inlägg : 5228
    Join date : 09-02-17

    ACBLADET går i graven 2010. - Sida 7 Empty Sv: ACBLADET går i graven 2010.

    Inlägg  blueheaven 2010-01-02, 21:37

    Admin skrev:Hej.

    Jag är MYCKET besviken på ert agerande här på forumet.
    Min vän var redo att ta över forumet från och med 1 januari.
    Innan dess lovade jag honom att städa bland trådar inlägg samt tillrättavisa de som enbart hänger på detta forum för att trakassera människor.

    Jag förklarade för er.
    Nu har min kompis som är väldigt duktig på hur forum med många användare struktureras upp, tappat lusten. Han tänker inte längre satsa på detta forum. Jag försöker dock ännu att övertala honom till att ge det en chans.

    Men så här ligger det till. Efter det att jag som Admin började sålla bland inlägg och trollen på forumet, så bombarderades forumet av div. skit från otroligt barnsliga människor.
    Trådarna bombarderades av löjlig smörja som skrämmer iväg de seriösa debattörerna. Namnkapningar och ibland även bilder på de medlämmar som stått raka i ryggen med sitt ansikte blottat. Anklagelser mot mig, att jag skulle delta i debatter etc! Att jag Admin skulle ha agerat partiskt pga min egen politiska inställning. Ja det var droppen. Det kan jag bara säga er allihopa, jag skiter i om ni är Kommunister, högerextremister , Nassar eller om så fan Jultomten själv. Vad jag bryr mig om är att alla som har någonting vättigt att säga ska få en sida där de kan bli hörda. Varför jag sållade bort vissa trådar och Troll från forumet var pga att de inte debatterade ämnet, utan istället enbart spammade sönder trådarna med små skit kommentarer. Detta har fått en massa andra att lämna forumet. Vättiga människor som var här för att säga någonting. Människor som inte var här för att sabotera.

    Om inte min kollega och vän tar över forumet så tänker jag montera ner det!
    Ni vet vilka ni kan tacka för detta. Trotts att de vantrivs så på ACBLADET så skulle de bara hänga kvar och förstöra det. Skamligt. Nu senast var det en medlem som sprider runt att han/hon blivigt avstängd, fast detta inte är sant. Varför gör man så? Varför ljuga om sådant? Om inte för att sabbotera.

    Jag säger inte att detta har med någon parti färg att göra, för så vitt jag sett så hänger här både seriösa höger-debattörer och Vänster-debattörer
    Till er som varit seriösa eller åtminstone vänliga att framföra era åsikter utan att nervärdera era motståndare kan jag bara säga, jag är ledsen att det behövde gå så här med ACBLADET.

    För mig som Admin, känns det verkligen som om användarna spottade på det jobb jag lagt ner när jag skapade detta forumet åt er alla!
    Hoppas ni är nöjda nu.Jag som trodde ni trivdes här. Hoppas ni verkligen hittar ett annat forum som passar er bättre.
    Tack för mig!

    Men enigma inte skall du ge upp nu?

    Så vitt jag kan se så var det ett relativt bra forum, åtminstone var intentionerna goda ända tills någon fick för sig att "städa" ut högerskribenter och enbart dem, var det ett medvetet steg i din avveckling av forumet eller var det bara ett grovt misstag som baserades på påtryckningar av mindre bemedlade "kamrater"? Shocked
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    ACBLADET går i graven 2010. - Sida 7 Empty Sv: ACBLADET går i graven 2010.

    Inlägg  Redvictory 2010-01-02, 21:42

    Corven skrev:Nu startades ju Testaren just för att det skrevs så mycket fuligheter här.... På vilket sätt är det kluvet att tala om att det är ok med sånt på ac-bladet? För det är det ju, så det är ju ingen lögn....

    Och vad det gäller Blåfront så har han varit medlem rätt länge på Testaren också, han blev medlem 18 dagar efter dig RV, och har skrivit betydligt fler inlägg än du har gjort, men han är fortfarande medlem....

    Hur tror du Testaren sett ut om det stått utan Admin i ett år? när Admin dök upp här och städade så blev det kritik direkt och du var den som riktade mest kritik efter råttan! om du skulle ha mista respekt för Admin på AC så skulle du kontakta honom istället för att skriva skit om hur denne skötte städningen här! du sjönk kraftigt då jag läste din kritik samt blandade in mig för du vet själv att alla har skrivit elakheter mer eller mindre under året!
    avatar
    blueheaven


    Antal inlägg : 5228
    Join date : 09-02-17

    ACBLADET går i graven 2010. - Sida 7 Empty Sv: ACBLADET går i graven 2010.

    Inlägg  blueheaven 2010-01-02, 21:50

    Dao skrev:
    råttan III skrev:Jag har flera ggr skrivit att avstängningen i sig inte skulle ha varit nåt problem om den inte hade varit åsiktsbaserad.

    Det finns garanterat 5 vänsterdebattörer som betett sig betydligt värre än mig. Alla dessa klarade sig. Att du inte kan kritisera detta ser jag som helt makalöst.

    Du kan hävda vad du vill, ända tills solen blir grön om du vill!

    Men det hur du aggerar från NU som räknas!

    Har du en annan attityd än den du hade tidigare, så skall det inte vara några som helst problem!

    Oavsett om du kan hitta 100 "vänsterdebattörer" som du anser är värre än dig!!!

    Snacka om spel!

    Här satte du verkligen spiken i kistan för dig som "debattör" skynda dig att byta nick för helvete man! Laughing
    avatar
    blueheaven


    Antal inlägg : 5228
    Join date : 09-02-17

    ACBLADET går i graven 2010. - Sida 7 Empty Sv: ACBLADET går i graven 2010.

    Inlägg  blueheaven 2010-01-02, 21:55

    Sniperace skrev:
    formsvackan skrev:
    råttan III skrev:Jag tycker att en åsiktsbaserad avstängning är värd att debattera. Men jag förstår att ni på vänsterkanten som genomfört detta i samförstånd med admin vill tona ner det hela så mycket som möjligt.

    http://sv.wikipedia.org/wiki/Paranoia

    Paranoid psykos

    Den som drabbas av förföljelsemani upplever i sin psykos, genom att det föreligger en yttre sammansvärjning, ett uppenbart hot och försöker hantera sin situation utifrån denna verklighet. Det innebär att de drabbade försöker att förstå skeendet genom att ställa samman mer eller mindre avancerade konspirationsteorier och försvarsstrategier.

    Här var du nog lite elak, det är en del som faktiskt får misstanken att det fanns politisk styrning i avstängningarna, just detta att INGEN från vänster stängdes verkar i mina ögon konstigt, det har ju även några från vänster uttalat, här finns de som varit lika trolliga och elaka som råttan, och VÄRRE, men som inte berörts, hur ser du på den saken?

    att sådant händer är naturligt, det ÄR ytterst svårt att var till 100 procent neutral, utan att färgas eller ta politiska hänsyn.

    men på testaren blev det så att jag varnade i stort sett mest högersidan, och Corven som är vänster varnade v-sidan, jag tror inte att någon där eg kände sig orättvist behandlade, men som tidigare sagts, INGEN blev avstängd

    Men sniper det är väl bara att konstatera med en gång och drämma till med storsläggan formsvackan har visat var denne står varför smyga som katten kring het gröt inför detta?
    avatar
    blueheaven


    Antal inlägg : 5228
    Join date : 09-02-17

    ACBLADET går i graven 2010. - Sida 7 Empty Sv: ACBLADET går i graven 2010.

    Inlägg  blueheaven 2010-01-02, 21:57

    Dao skrev:
    råttan III skrev:
    martin7lindgren skrev:Råtta:3 visar nu en av sina starkaste sidor, brakegots! rabbit rabbit rabbit

    Bara för han blivit avstängd någon dag för sitt betende inte sina åsikter så ser vi samma slingrande från råttan vi sett mångfa gånger tidigare,

    Att slingra sig, projektera över sina svagheter på andra,förneka det han själv säger o.s.v vidare är ju för tusan rådisens varumärke!

    Precis som vi ser råttan göra nu, han vet att det inte var hans åsikter utan betendet, och trotsatt ADMIN säger sig inte acceptera att bli flsk och lögnaktigt anklagad då stänger han hellre forumet,
    Men det struntar Råtta:3 fullständigt i,han fortsätter spridasina lögner!

    Men så fungerar ju brakegon som rådisen, blir han varnad för dåligt betende, ska alla andra också bli det,annars tycker rådisen att forumet ska dö!


    Ett exempel på martin spammandes samma felaktigheter gång på gång.

    Om DET är spammande, så måste ju ditt eviga tjat om åsiktsförtryck vara det OCKSÅ!?

    Herregud killen/fjanten är ju mer imbecill än man trodde var möjligt! Evil or Very Mad
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    ACBLADET går i graven 2010. - Sida 7 Empty Sv: ACBLADET går i graven 2010.

    Inlägg  MartinLindgren 2010-01-02, 21:57

    Vad Blueheaven säger hit och dit i sina olika skepnader och sanningen och verkligheten är ju inte samma sak!

    Han har ju två antitestaren trådar här på acbladet under ämnesfri ventilation, han har en antiacbladet tråd inne på Testaren under ett annat av alla sina nick, Combuster,hur fan kan man ett sånt "Ass" på allvar? No
    :

    En riktig prästens lilla kråka som än slank hit, och än slank han dit,
    innan han körde ner i diket!
    avatar
    blueheaven


    Antal inlägg : 5228
    Join date : 09-02-17

    ACBLADET går i graven 2010. - Sida 7 Empty Sv: ACBLADET går i graven 2010.

    Inlägg  blueheaven 2010-01-02, 22:01

    MartinLindgren skrev:Vad Blueheaven säger hit och dit i sina olika skepnader och sanningen och verkligheten är ju inte samma sak!

    Han har ju två antitestaren trådar här på acbladet under ämnesfri ventilation, han har en antiacbladet tråd inne på Testaren under ett annat av alla sina nick, Combuster,hur fan kan man ett sånt "Ass" på allvar? No
    :

    En riktig prästens lilla kråka som än slank hit, och än slank han dit,
    innan han körde ner i diket!

    Martin ingen bryr som om skiten du skriver! Laughing
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    ACBLADET går i graven 2010. - Sida 7 Empty Sv: ACBLADET går i graven 2010.

    Inlägg  Redvictory 2010-01-02, 22:47

    blueheaven skrev:
    MartinLindgren skrev:Vad Blueheaven säger hit och dit i sina olika skepnader och sanningen och verkligheten är ju inte samma sak!

    Han har ju två antitestaren trådar här på acbladet under ämnesfri ventilation, han har en antiacbladet tråd inne på Testaren under ett annat av alla sina nick, Combuster,hur fan kan man ett sånt "Ass" på allvar? No
    :

    En riktig prästens lilla kråka som än slank hit, och än slank han dit,
    innan han körde ner i diket!

    Martin ingen bryr som om skiten du skriver! Laughing

    Fel B-H det finns flera men jag vet inte hur många som tar dig på allvar!
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    ACBLADET går i graven 2010. - Sida 7 Empty Sv: ACBLADET går i graven 2010.

    Inlägg  MartinLindgren 2010-01-03, 13:54

    Tydligen gör ju du det Blueheaven, varför kommenterar du annars överhuvudtaget?

    Men vad i mitt inlägg är det som inte är sanningen och verkligheten om din låga moral, menar du att det jag säger inte är sant?
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    ACBLADET går i graven 2010. - Sida 7 Empty Sv: ACBLADET går i graven 2010.

    Inlägg  Infra 2010-09-24, 08:44

    ACBladet har mördats av yttrandefrihetens ovänner. Allt för att vi skulle få en skitregering som kan fortsätta att förstöra landet. Vad dessa ACBladets mördare överhuvudtaget hade på ACBladet från början att göra undrar man ju.
    Att förstöra och destruera. Tycks ligga i generna på högern.
    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    ACBLADET går i graven 2010. - Sida 7 Empty Sv: ACBLADET går i graven 2010.

    Inlägg  RedMentalCase 2010-09-25, 12:15

    Infra skrev:ACBladet har mördats av yttrandefrihetens ovänner. Allt för att vi skulle få en skitregering som kan fortsätta att förstöra landet. Vad dessa ACBladets mördare överhuvudtaget hade på ACBladet från början att göra undrar man ju.
    Att förstöra och destruera. Tycks ligga i generna på högern.


    Jag visste inte att Roffe var höger ?

    För övrigt har vi förmodligen den bästa regering Sverige någonsin haft, en av de allra bästa i världen.

    Trots värsta krisen ökar de förtroendet hos folket, oslagbart.

    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    ACBLADET går i graven 2010. - Sida 7 Empty Sv: ACBLADET går i graven 2010.

    Inlägg  formsvackan 2010-09-25, 14:40

    RedMentalCase skrev:Jag visste inte att Roffe var höger ?
    Inte Lennart heller vad jag förstår Very Happy
    RedMentalCase skrev:För övrigt har vi förmodligen den bästa regering Sverige någonsin haft, en av de allra bästa i världen.
    Fantasigeneratorn går bra ser jag Very Happy
    RedMentalCase skrev:Trots värsta krisen ökar de förtroendet hos folket, oslagbart.
    Att tappa den egna majoriteten kallar du för att få ökat förtroende. Oslagbart Very Happy
    redalert
    redalert


    Antal inlägg : 13973
    Join date : 10-01-27

    ACBLADET går i graven 2010. - Sida 7 Empty Sv: ACBLADET går i graven 2010.

    Inlägg  redalert 2010-09-25, 14:57

    formsvackan skrev:
    RedMentalCase skrev:Jag visste inte att Roffe var höger ?
    Inte Lennart heller vad jag förstår Very Happy
    RedMentalCase skrev:För övrigt har vi förmodligen den bästa regering Sverige någonsin haft, en av de allra bästa i världen.
    Fantasigeneratorn går bra ser jag Very Happy
    RedMentalCase skrev:Trots värsta krisen ökar de förtroendet hos folket, oslagbart.
    Att tappa den egna majoriteten kallar du för att få ökat förtroende. Oslagbart Very Happy

    Majoritet så det sjunger om det så länge inte den rödgröna röran röstar tillsammans med SD!
    Ohly skall ju göra allt för att bekämpa SD så man får förmoda att han lägger ned vänsterns röster nu så får sd inget inflytande!

    Sponsored content


    ACBLADET går i graven 2010. - Sida 7 Empty Sv: ACBLADET går i graven 2010.

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-09-22, 09:39