Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+21
ANNA2LINK
Hungary
berrra
Sniperace
Corven
Regndrottning
Secrist
KickTheRasist
Susz X
marxisten
theward
F.I.S.T.
berralarzon
MartinLingren
F.I.S.T
RedAssVictory
MartinLindgren
captaincodd
MammaGuevara
Redvictory
RedCloud
25 posters

    Julklapp från Röda Molnet

    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Julklapp från Röda Molnet - Sida 5 Empty Sv: Julklapp från Röda Molnet

    Inlägg  Redvictory 2010-01-05, 01:53

    Secrist skrev:Självklart! det är som i en hockeymatch! dvs även vid klar ledning måste man kämpa in i slutminuten!

    He, he..just nu känns det som om de rödgröna struntar i både första och andra perioden. Ska de komma igång i tredje och sista perioden?

    Just nu känns det som om Alliansen blivit krossade i första och andra! flera utvisningar för fult spel har de dragit på sig! deras hejarklack har tystnat och deras fans håller på att lämna! Reinfeldt står beredd att ta Timeout! med bara två spelare mot fyra och kraftigt underläge ser det otroligt hopplöst ut för Alliansen! Very Happy
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Julklapp från Röda Molnet - Sida 5 Empty Hockey

    Inlägg  Secrist 2010-01-05, 02:15

    Just nu känns det som om Alliansen blivit krossade i första och andra! flera utvisningar för fult spel har de dragit på sig! deras hejarklack har tystnat och deras fans håller på att lämna!

    Just nu jobbar alliansen mot en enögd domare och millimetrarna emot sig. Men ju längre matchen varar kommer alliansens starka gemenskap och utpräglade samspel att avgöra matchen. De rödgröna saknar både strategi och fungerande samarbete och bygger sina vinstchanser på förhoppningar om fladderpuckar och en ointresserad publik. Razz
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Julklapp från Röda Molnet - Sida 5 Empty Sv: Julklapp från Röda Molnet

    Inlägg  Redvictory 2010-01-05, 02:32

    Secrist skrev:Just nu känns det som om Alliansen blivit krossade i första och andra! flera utvisningar för fult spel har de dragit på sig! deras hejarklack har tystnat och deras fans håller på att lämna!

    Just nu jobbar alliansen mot en enögd domare och millimetrarna emot sig. Men ju längre matchen varar kommer alliansens starka gemenskap och utpräglade samspel att avgöra matchen. De rödgröna saknar både strategi och fungerande samarbete och bygger sina vinstchanser på förhoppningar om fladderpuckar och en ointresserad publik. Razz


    Är det du som är den döve och nästan helt blinde farbrorn som står nere vid södra rinkhörnan? jag tänkte väl det! bara som upplysning så står du hos de Rödgröna och du hör ju vilken sammanhållning de har! jag såg nyss att du fick en varmkorv av dem! Very Happy
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Julklapp från Röda Molnet - Sida 5 Empty Sv: Julklapp från Röda Molnet

    Inlägg  Infra 2010-01-05, 03:21

    Redvictory skrev:
    Secrist skrev:Just nu känns det som om Alliansen blivit krossade i första och andra! flera utvisningar för fult spel har de dragit på sig! deras hejarklack har tystnat och deras fans håller på att lämna!

    Just nu jobbar alliansen mot en enögd domare och millimetrarna emot sig. Men ju längre matchen varar kommer alliansens starka gemenskap och utpräglade samspel att avgöra matchen. De rödgröna saknar både strategi och fungerande samarbete och bygger sina vinstchanser på förhoppningar om fladderpuckar och en ointresserad publik. Razz


    Är det du som är den döve och nästan helt blinde farbrorn som står nere vid södra rinkhörnan? jag tänkte väl det! bara som upplysning så står du hos de Rödgröna och du hör ju vilken sammanhållning de har! jag såg nyss att du fick en varmkorv av dem! Very Happy
    Very Happy
    berralarzon
    berralarzon


    Antal inlägg : 6964
    Join date : 09-03-08

    Julklapp från Röda Molnet - Sida 5 Empty Sv: Julklapp från Röda Molnet

    Inlägg  berralarzon 2010-01-05, 18:49

    Infra skrev:
    Redvictory skrev:
    Secrist skrev:Just nu känns det som om Alliansen blivit krossade i första och andra! flera utvisningar för fult spel har de dragit på sig! deras hejarklack har tystnat och deras fans håller på att lämna!

    Just nu jobbar alliansen mot en enögd domare och millimetrarna emot sig. Men ju längre matchen varar kommer alliansens starka gemenskap och utpräglade samspel att avgöra matchen. De rödgröna saknar både strategi och fungerande samarbete och bygger sina vinstchanser på förhoppningar om fladderpuckar och en ointresserad publik. Razz


    Är det du som är den döve och nästan helt blinde farbrorn som står nere vid södra rinkhörnan? jag tänkte väl det! bara som upplysning så står du hos de Rödgröna och du hör ju vilken sammanhållning de har! jag såg nyss att du fick en varmkorv av dem! Very Happy
    Very Happy

    Upp!
    //berra
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Julklapp från Röda Molnet - Sida 5 Empty Sv: Julklapp från Röda Molnet

    Inlägg  MartinLindgren 2010-01-05, 19:27

    Nedräkningen rasar vidare!
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Julklapp från Röda Molnet - Sida 5 Empty Korv

    Inlägg  Secrist 2010-01-05, 19:41

    Är det du som är den döve och nästan helt blinde farbrorn som står nere vid södra rinkhörnan? jag tänkte väl det! bara som upplysning så står du hos de Rödgröna och du hör ju vilken sammanhållning de har! jag såg nyss att du fick en varmkorv av dem!

    Ja, fast de krävde att jag bytade lag för att få tillgång till korven. Och då tänkte jag att det är trots allt bättre att jobba ihop till korvkostnaden själv och behålla min frihet att själva välja lag. Laughing
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Julklapp från Röda Molnet - Sida 5 Empty Sv: Julklapp från Röda Molnet

    Inlägg  MartinLindgren 2010-01-06, 14:43

    Klockan klämtar i oförminskad styrka, för varje sekund så närmar vi oss valdagen mer och mer!
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Julklapp från Röda Molnet - Sida 5 Empty Sv: Julklapp från Röda Molnet

    Inlägg  MartinLindgren 2010-01-06, 16:24

    Då börjar vi igen!
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Julklapp från Röda Molnet - Sida 5 Empty Klockan...

    Inlägg  Secrist 2010-01-07, 00:41

    Klockan klämtar i oförminskad styrka, för varje sekund så närmar vi oss valdagen mer och mer!

    Och fortfarande väntar vi på oppositionens politik.... Cool
    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    Julklapp från Röda Molnet - Sida 5 Empty Sv: Julklapp från Röda Molnet

    Inlägg  Regndrottning 2010-01-07, 01:10

    Secrist skrev:Klockan klämtar i oförminskad styrka, för varje sekund så närmar vi oss valdagen mer och mer!

    Och fortfarande väntar vi på oppositionens politik.... Cool

    Ja, och vi får vänta tills våren. Åtminstone har jag hört/läst detta....

    Varför har alla så bråttom? Sedan NÄR presenteras ett valprogram flera år innan valet? För ni höger har skrikit om detta i ett par år nu...


    queen
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Julklapp från Röda Molnet - Sida 5 Empty Sv: Julklapp från Röda Molnet

    Inlägg  Redvictory 2010-01-07, 01:12

    Regndrottning skrev:
    Secrist skrev:Klockan klämtar i oförminskad styrka, för varje sekund så närmar vi oss valdagen mer och mer!

    Och fortfarande väntar vi på oppositionens politik.... Cool

    Ja, och vi får vänta tills våren. Åtminstone har jag hört/läst detta....

    Varför har alla så bråttom? Sedan NÄR presenteras ett valprogram flera år innan valet? För ni höger har skrikit om detta i ett par år nu...


    queen

    Jo du vet RD secrist och hans kompisar vill ha nåt att kunna klaga på! Very Happy
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Julklapp från Röda Molnet - Sida 5 Empty Politik

    Inlägg  Secrist 2010-01-07, 01:15

    Ja, och vi får vänta tills våren. Åtminstone har jag hört/läst detta....

    Fast det verkar ju ändå vara en rätt ointressant fråga för många vänsteranhängare. Det viktiga är vem som styr landet. Inte vad deras politik går ut på.
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Julklapp från Röda Molnet - Sida 5 Empty Sv: Julklapp från Röda Molnet

    Inlägg  Redvictory 2010-01-07, 01:17

    Secrist skrev:Ja, och vi får vänta tills våren. Åtminstone har jag hört/läst detta....

    Fast det verkar ju ändå vara en rätt ointressant fråga för många vänsteranhängare. Det viktiga är vem som styr landet. Inte vad deras politik går ut på.


    Du har så perversa fantasier ibland secrist! lär dig skilja på fantasi och verklighet!
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Julklapp från Röda Molnet - Sida 5 Empty Politik

    Inlägg  Secrist 2010-01-07, 01:17

    Jo du vet RD secrist och hans kompisar vill ha nåt att kunna klaga på

    Kan det bero på att det är en öm punkt för vänstern? Vänstern tjatar hela tiden om vilket paradis sverige kommer att bli bara vänstern vinner. Fast exakt hur det ska gå till är höjt i dunkel.
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Julklapp från Röda Molnet - Sida 5 Empty Sv: Julklapp från Röda Molnet

    Inlägg  Redvictory 2010-01-07, 01:18

    Secrist skrev:Jo du vet RD secrist och hans kompisar vill ha nåt att kunna klaga på

    Kan det bero på att det är en öm punkt för vänstern? Vänstern tjatar hela tiden om vilket paradis sverige kommer att bli bara vänstern vinner. Fast exakt hur det ska gå till är höjt i dunkel.

    Somsagt secrist! lägg ner dina perversa fantasier!
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Julklapp från Röda Molnet - Sida 5 Empty fantasi

    Inlägg  Secrist 2010-01-07, 01:19

    Du har så perversa fantasier ibland secrist! lär dig skilja på fantasi och verklighet!

    Är det? Jag har akdrig hört er säg att ni ska först höra efter vilken politik vänsern kommer att föra och sedan bestämma er hur ni ska rösta. Bara samma tjat om hur viktigt det är att rösta rödgrönt.
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Julklapp från Röda Molnet - Sida 5 Empty Fantasi

    Inlägg  Secrist 2010-01-07, 01:20

    Somsagt secrist! lägg ner dina perversa fantasier!

    Så snart RV märker att han inte har några svar så övergår det i meningslösa one liners.
    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    Julklapp från Röda Molnet - Sida 5 Empty Sv: Julklapp från Röda Molnet

    Inlägg  Regndrottning 2010-01-07, 01:20

    Secrist skrev:Ja, och vi får vänta tills våren. Åtminstone har jag hört/läst detta....

    Fast det verkar ju ändå vara en rätt ointressant fråga för många vänsteranhängare. Det viktiga är vem som styr landet. Inte vad deras politik går ut på.

    Inte alls.... Men vi kräver inte besked flera år innan valet. Samt att vi vet att en röd regeringen blir inte sämre än alliansregeringen... Den kanske inte blir bättre, men den blir inte sämre....

    Jag förstår heller inte varför ni höger klagar.... ni har ju själva sagt att det mesta blir kvar och istort sett oförändrat vid en regeringsskifte.... Så vad är problemet?


    queen
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Julklapp från Röda Molnet - Sida 5 Empty Problem

    Inlägg  Secrist 2010-01-07, 01:24

    Jag förstår heller inte varför ni höger klagar.... ni har ju själva sagt att det mesta blir kvar och istort sett oförändrat vid en regeringsskifte.... Så vad är problemet?

    Problemet är att det är ett demokratiproblem när vänstern inte ens behöver presentera någon politik för att locka anhängare. Vilket i och för sig stämmer rätt bra med undersökningar i ämnet. Ju mindre du vet om politik, ju större risk/chans att du röstar på sossarna.
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Julklapp från Röda Molnet - Sida 5 Empty Sv: Julklapp från Röda Molnet

    Inlägg  Redvictory 2010-01-07, 01:25

    Regndrottning skrev:
    Secrist skrev:Ja, och vi får vänta tills våren. Åtminstone har jag hört/läst detta....

    Fast det verkar ju ändå vara en rätt ointressant fråga för många vänsteranhängare. Det viktiga är vem som styr landet. Inte vad deras politik går ut på.

    Inte alls.... Men vi kräver inte besked flera år innan valet. Samt att vi vet att en röd regeringen blir inte sämre än alliansregeringen... Den kanske inte blir bättre, men den blir inte sämre....

    Jag förstår heller inte varför ni höger klagar.... ni har ju själva sagt att det mesta blir kvar och istort sett oförändrat vid en regeringsskifte.... Så vad är problemet?


    queen

    Precis!
    Very Happy
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Julklapp från Röda Molnet - Sida 5 Empty År

    Inlägg  Secrist 2010-01-07, 01:27

    Inte alls.... Men vi kräver inte besked flera år innan valet.

    Fast nu pratar vi om 9 månader. Inte om år.
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Julklapp från Röda Molnet - Sida 5 Empty Sv: Julklapp från Röda Molnet

    Inlägg  Redvictory 2010-01-07, 01:30

    Secrist skrev:Inte alls.... Men vi kräver inte besked flera år innan valet.

    Fast nu pratar vi om 9 månader. Inte om år.


    Jag har aldrig hört dig presentera Alliansens politik heller om de nu mot förmodan skulle vinna valet! så lägg ner dina sjuka anklagelser!
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Julklapp från Röda Molnet - Sida 5 Empty Politik

    Inlägg  Secrist 2010-01-07, 01:32

    Jag har aldrig hört dig presentera Alliansens politik heller om de nu mot förmodan skulle vinna valet! så lägg ner dina sjuka anklagelser!

    He, he...det är verkligen en öm tå att trampa på! Har man inga svar så kan man alltid övergå till förolämpningar. Razz

    Vad gäller alliansens politik så borde den väl vara rätt uppenbar efter tre år.
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Julklapp från Röda Molnet - Sida 5 Empty Sv: Julklapp från Röda Molnet

    Inlägg  Redvictory 2010-01-07, 01:39

    Secrist skrev:Jag har aldrig hört dig presentera Alliansens politik heller om de nu mot förmodan skulle vinna valet! så lägg ner dina sjuka anklagelser!

    He, he...det är verkligen en öm tå att trampa på! Har man inga svar så kan man alltid övergå till förolämpningar. Razz

    Vad gäller alliansens politik så borde den väl vara rätt uppenbar efter tre år.

    Dagens ja! men morgondagens? (en öm tå kanske?)

    Sponsored content


    Julklapp från Röda Molnet - Sida 5 Empty Sv: Julklapp från Röda Molnet

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-13, 11:05