tror du på det där själv ?
Allians mot Sverige har ju försökt, och nästan störtat landet ner i en avgrund
Är det knyppelförbundet du vill dra in på nu igen Awful ?
RedCloud skrev:Är det knyppelförbundet du vill dra in på nu igen Awful ?
råttan skrev:Anna,
Vänd på frågan. Hur många vill arbeta för att försörja sig själv och två till? D.v.s jobba 3 ggr så många timmar som man behöver av rent solidariska skäl?
Jag tror de flesta vill försörja sig själva. Sen har vi 3-5% som av diverse orsaker helt enkelt inte kan detta. Sen 15-20% som gärna slipper om de kan.
martin7lindgren skrev:Som sagt Mr. Råtta, har du sett dig i spegeln på sistone?
Har du börjat skifta färg än?
Rödgrön och fin, lagom till valet 2010?
Leve Mona sahlin!
Leve de rödgröna!
Mot valseger 2010!
råttan skrev:ward lille. Högskattesamhället är orsaken till arbetslösheten. Det blir inte fler i arbete för att man höjer skatten till 100% förstår du.
Vad gäller de siffror jag skrev så var jag mycket tydlig med att det är min tro. Ta det för vad det är värt.
ANNA2LINK skrev:Löjligt att skriva dum vänstern Råttan!!!
blueheaven skrev:martin7lindgren skrev:Som sagt Mr. Råtta, har du sett dig i spegeln på sistone?
Har du börjat skifta färg än?
Rödgrön och fin, lagom till valet 2010?
Leve Mona sahlin!
Leve de rödgröna!
Mot valseger 2010!
Varför har du röd näsa martin?
theward skrev:Dessutom lever kortare personer längre än långa...Det är vetenskapligt bevisat.
Så jag hade gärna varit ännu kortare
Dessutom sitter det inte i längden.
Vissa här inne verkar pyttesmå fast de är närmre 2 m
Vad är det dom säger: hellre grov, än lång
formsvackan skrev:Högskattesamhället är orsaken till arbetslösheten.
Jaha, så finanskrisen har inget med saken att göra då ?
Det blir inte fler i arbete för att man höjer skatten till 100% förstår du.
Detta jäkla malande om skattesatsen 100%, är en fantasiprodukt som högertomtar ofta använder i tron att det är ett argument.
btw: Vem ska upplysa Obama om att skattehöjningar för de rikaste är fel väg ?
blueheaven skrev:theward skrev:Dessutom lever kortare personer längre än långa...Det är vetenskapligt bevisat.
Så jag hade gärna varit ännu kortare
Dessutom sitter det inte i längden.
Vissa här inne verkar pyttesmå fast de är närmre 2 m
Vad är det dom säger: hellre grov, än lång
Snuskpelle!
råttan skrev:formsvackan,
Har du glömt pomperipossa? Apropå 100%.
Vad gäller finanskrisen så är den orsaken till denna lågkonjunktur med den arbetslöshet som alltid följer därav. Detta om detta.
När det gäller arbetslösheten, eller det s.k utanförskapet på ca 20% som rådde innan valet 2006 så var detta skapat av vänsterns högskattepolitik och hade naturligtvis ingenting med finanskrisen att göra.
ANNA2LINK skrev:Ja säkert Theward av ren girighet... Ju mer man tjänar destå mer grigare blir man... Många i alla fall...
Buddy Israel skrev:ANNA2LINK skrev:Ja säkert Theward av ren girighet... Ju mer man tjänar destå mer grigare blir man... Många i alla fall...
Tro inte att du är något! / Jante