blueheaven skrev:Jäkla malande om att skatten skall höjas hela tiden!
Mig veterligen är det du och dina bröder i oförståndet som gapar er hesa över att skatten måste sänkas
blueheaven skrev:Jäkla malande om att skatten skall höjas hela tiden!
formsvackan skrev:Har du glömt pomperipossa? Apropå 100%.
Nej, men detta innebär lik förbaskat inte att malandet om 100% är annat än fantasier. Jag kan naturligtvis vända på steken och be dig och andra högertomtar förklara hur 0% skulle kunna innebära lägre arbetslöshet.
formsvackan skrev:blueheaven skrev:Jäkla malande om att skatten skall höjas hela tiden!
Mig veterligen är det du och dina bröder i oförståndet som gapar er hesa över att skatten måste sänkas
blueheaven skrev:ANNA2LINK skrev:Löjligt att skriva dum vänstern Råttan!!!
Löjligt att man inte får kalla dumvänstern för dumvänstern Anna!
ANNA2LINK skrev:Ja Råttan vi måste ha det för att skolor, vården, omsorgen etc ska fungera, i dag så gör ingen av dessa instanser det!!!
Fungerar vården 100% bra??? Svar: Nej
Fungerar omsorgen bra till dom äldre till 100%??? Svar: Nej
Fungerar barnomsorgen 100% bra??? Svar: Nej
Fungerar den svenska skolan 100% bra??? Svar: Nej
Etc, etc...
Ja varför fungerar inte Sverige som helhet bra i dag???
ANNA2LINK skrev:Hur har vi råd att sänka skatten när inte kommuner(skolan, omsorgen etc) och Landsting får sina pengar som dom behöver???
ANNA2LINK skrev:Nej det fungerade inte bra då heller och varför ska vi inte se till att samhället fungerar bra oavsett regering kanaljen???
ANNA2LINK skrev:Nej Kanaljen vi kan inte minska på kostaderna. Samhället måste ju fungera!!!
ANNA2LINK skrev:Har inte rika människor fått dom sänkningarna som dom vill ha i dag??? Nej dom vill bara ha mer och mer och mer...
Rika människor behöver inte några mer sänkningar, däremot dom som är lägst ner som har det allra sämst och knappt har mat för dagen och kläder på kroppen, men inte rika kanaljen...