+26
GustavAnder
formsvackan
bing
RedCloud
croz
kanaljen
IK HAAT COMMUNISME
SiP
Susz X
blueheaven
Sossar-e-lata
carlwiss
theward
berralarzon
Kakmonstret
lazy
DirtyDog
Secrist
råttan.
Nixons_näsa
R.O.F.L
ANNA2LINK
womanlover
Regndrottning
fredrik rahm70
MartinLindgren
30 posters
LEVE MONA SAHLIN...
blueheaven- Antal inlägg : 5228
- Inlägg 351
Sv: LEVE MONA SAHLIN...
Någon här ger clownen ett ansikte och eftersom näsan är röd redan så blir saken mera tydlig!
SiP- Antal inlägg : 4427
- Inlägg 352
martin7lindgren skrev:Suck..., Mr. SSiiiPPPP! Som sagt, du är en lustig liten kille du?
För du är väl en kille?
Varför blir man inte förvånad över svaret från någon som är en nolla IRL och en nolla på nätet??
IK HAAT COMMUNISME- Antal inlägg : 575
- Inlägg 353
martin7lindgren skrev: Tredje dagen på det nya forumet idag, och redan tre antimona trådar, och vad säger inte det,
Visst tycks hon vara otroligt intressant, såvisst har Mona presenterat sig!
Motsvarande tråd för hennes kontrahent Fredrik Reinfeldt, är en tråd som talar om hans rattfulla farsa,
INTE DÅLIGT, ELLER HUR?
Det gäller att ta för sig och synas och höras, bättre kampanjare än er och era antitrådar går knappast köpa för alla stålar i världen,
Och som den rödgröna väljare jag är, så är det bara lyfta på hatten och tacka, bättre kan det inte bli!
Men inte att förglömma, vi behöver ju inte ha samma fiender, ni kan ju tyckaq illa om någon som jag gillar, vi kan väl vara polare ändå
LEVE MONA & CO, LEVE DOM RÖDGRÖNA, MOT VALSEGER 2010, eller hur?
Mona Sahlin är inte ens kompetent kvalificerad nog att kunna stå i ett kioskstånd.
Hennes intellekt är botten och hon vet inte ens vad det innebär att föra politik.
Hennes politiska drivkraft består således av en bisarr och skev bild av verkligheten och nåde Sverige om denna tant skulle leda landet någon gång i framtiden.
Tillsammans med Lars "låtsas-nazisten" Ohly bildar hon ett team som världen bör skratta åt.
ANNA2LINK- Antal inlägg : 10893
- Inlägg 354
Skulle
Skulle Reinfeldt och kompani vara bättre Buddy??? Vad då Nazist stämpel på Ohly???
R.O.F.L- Antal inlägg : 8085
- Inlägg 355
Lars Ohly försöker göra judehatet rumsrent. Ohly hyllar ju Jinges antisemitblogg till skyarna
råttan.- Antal inlägg : 4318
- Inlägg 356
Mona är på den position där hon kan göra minsta möjliga skada.
Muppmartin är i princip den ende i hela riket som har förtroende för Mona. Men han vet ju då inte vad Mona står för, förutom bidrag till de rika.
Muppmartin är i princip den ende i hela riket som har förtroende för Mona. Men han vet ju då inte vad Mona står för, förutom bidrag till de rika.
fredrik rahm70- Antal inlägg : 3811
- Inlägg 357
råttan skrev:Mona är på den position där hon kan göra minsta möjliga skada.
Neeeej låt alliansens bästa valarbetare prata.. mera mona..prata mera snälla??=)
(gör ett par Mona - pudlar (kallas att göra en Sahlin numera) till tack)
IK HAAT COMMUNISME- Antal inlägg : 575
- Inlägg 358
ANNA2LINK skrev:Skulle Reinfeldt och kompani vara bättre Buddy??? Vad då Nazist stämpel på Ohly???
Ja jag skulle välja Reinfeldt tusen gånger om. Har du missat att Ohly, under anti-Israel demonstationerna, gick omkring med en MÖ karta med landet Israel borttaget?
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
- Inlägg 359
Muppmartin, jasså Jaha är det så att du börjar sväva, ut i det blå nu M.SiiPPP?
Sen vet vi ju att det grundlägande i den rödgröna politiken bygger på Rättvisa, solidaritet och trygghet, åt alla,
Så alla blåa grabbar och Lazy, Gör som jag,
Rösta rödgrönt 2010! Rösta på Mona Sahlin & Co,
Så ska ni se att allt blir bra!
He, he, he
Sen vet vi ju att det grundlägande i den rödgröna politiken bygger på Rättvisa, solidaritet och trygghet, åt alla,
He, he, he
- Inlägg 360
Se upp när ni tittar i spegeln framöver?
Tänk själv när ni märker att era blåa näsor blivit rödgröna
Tänk själv när ni märker att era blåa näsor blivit rödgröna
- Inlägg 361
Och du Mr.Blueheaven, presenterar ju Austin Powers efter bästa förmåga,
Hur var det nu,?
Pris nyligen för sämsta manliga huvudroll, i förra årets främsta kalkonrulle,
Hur var det nu,?
Pris nyligen för sämsta manliga huvudroll, i förra årets främsta kalkonrulle,
SiP- Antal inlägg : 4427
- Inlägg 362
martin7lindgren skrev:Muppmartin, jasså Jaha är det så att du börjar sväva, ut i det blå nu M.SiiPPP?
Ehhh?? jag kan gärna kall dig muppMartin, men du skall väl ära den som äras bör......Råttan
Du kanske skulle lära dig läsa...
- Inlägg 363
Muppmartin
Vad kul att muppmartin nämner rättvisa i samband med rödgröna rörans nya politik.
Dereas senaste tilltag är nämligen enorma bidrag till de som gjort mångmiljonklipp på bostadsaffärer. Så nu vet vi vad de menar med rättvisa. Uppenbarligen har rödgröna rörans höga herrar kommit fram till den viktigaste rättvisereformen just nu är att de riktigt rika måste få ett nytt bidrag.
Kul att muppmartin tar upp just denna del av rödgröna rörans politik. Det är ju precis detta de hemlösa har efterfrågat.
Dereas senaste tilltag är nämligen enorma bidrag till de som gjort mångmiljonklipp på bostadsaffärer. Så nu vet vi vad de menar med rättvisa. Uppenbarligen har rödgröna rörans höga herrar kommit fram till den viktigaste rättvisereformen just nu är att de riktigt rika måste få ett nytt bidrag.
Kul att muppmartin tar upp just denna del av rödgröna rörans politik. Det är ju precis detta de hemlösa har efterfrågat.
- Inlägg 364
Härligt att höra av dig igen "råttan",
Men jag förstår att du måste upp och hämta luft ibland,
För det luktar ju inte särskilt nere i dina domäner,
Tur att vi inte har luktdatorer,
Vem vet, du kanske kan flytta upp för gott efter valet 2010?
Flytta in i en ljus och trevlig liten bur, med sågspån och ekorrhjul!
Det vore väl roligt för dig, en ny liten rödgrön råtta som kutar runt skulle vara kul!
Men jag förstår att du måste upp och hämta luft ibland,
För det luktar ju inte särskilt nere i dina domäner,
Tur att vi inte har luktdatorer,
Vem vet, du kanske kan flytta upp för gott efter valet 2010?
Flytta in i en ljus och trevlig liten bur, med sågspån och ekorrhjul!
Det vore väl roligt för dig, en ny liten rödgrön råtta som kutar runt skulle vara kul!
- Inlägg 365
Ja där ser man, men ni är ju rätt lika, får jag säga till mitt försvar,
Men du har rätt, ska skärpa mig!
Men du har rätt, ska skärpa mig!
Regndrottning- Antal inlägg : 6691
- Inlägg 366
Jag har väldigt svårt för detta med partiledarehysteri.Alla partiledare har sina fel och brister.... (Fast mest Sahlin, hon har för lätt att kläcka ur sig grodor).
Jag ser mycket hellre på politiken ett parti vill framföra. Alltså, lägger jag min röst på politiken, inte personen!
Det sista anser jag vara viktigt. För en partiledare är INTE ett parti utan dess talesman. Det finns många människor bakom partiledaren som arbetar fram en politik.
Jag vill absolut inte att vi skall bli som i USA där det är en person som väljs i första hand och en politik i andra hand. Där är det maktfaktorer och PR människor i bakgrunden som ser till att personen ser bra ut, verkar personlig och charmig och kan tala för sig.
Jag tycker det är mycket bättre att rösta på en politik som har arbets fram av många.
Jag ser mycket hellre på politiken ett parti vill framföra. Alltså, lägger jag min röst på politiken, inte personen!
Det sista anser jag vara viktigt. För en partiledare är INTE ett parti utan dess talesman. Det finns många människor bakom partiledaren som arbetar fram en politik.
Jag vill absolut inte att vi skall bli som i USA där det är en person som väljs i första hand och en politik i andra hand. Där är det maktfaktorer och PR människor i bakgrunden som ser till att personen ser bra ut, verkar personlig och charmig och kan tala för sig.
Jag tycker det är mycket bättre att rösta på en politik som har arbets fram av många.
kanaljen- Antal inlägg : 609
- Inlägg 367
Martään
martin7lindgren skrev:Muppmartin, jasså Jaha är det så att du börjar sväva, ut i det blå nu M.SiiPPP?
He, he, he
Det kommer inte bli bättre för dig. Du får väl hoppas på det, men så kommer det inte bli.
kanaljen- Antal inlägg : 609
- Inlägg 368
RD
Regndrottning skrev:
Jag vill absolut inte att vi skall bli som i USA där det är en person som väljs i första hand och en politik i andra hand.
Däremot så kommer vi med tiden bli som i mellanöstern dvs Libanon.
- Inlägg 369
kanaljen skrev:Regndrottning skrev:
Jag vill absolut inte att vi skall bli som i USA där det är en person som väljs i första hand och en politik i andra hand.
Däremot så kommer vi med tiden bli som i mellanöstern dvs Libanon.
Vill/ kan du klargöra med vad du menar med detta?
- Inlägg 370
Det är riktigt martin att du befinner dig på absoluta botten av dypölen. Även om jag vet att du fortsätter gräva frenetiskt så behöver vi andra få luft ibland.
rd får annars gärna berätta mer om den politik som alla dessa människor bakom Mona arbetat fram. Mycket jobb men klent resultat skulle man kunna säga. Eftersom den rödgröna röran tyvärr saknar politik så får vi hålla till goda med peronligheterna såsom riksfifflerskan, stalinisten Lasse Långfinger, tant brun och statsjeepkungen.
rd får annars gärna berätta mer om den politik som alla dessa människor bakom Mona arbetat fram. Mycket jobb men klent resultat skulle man kunna säga. Eftersom den rödgröna röran tyvärr saknar politik så får vi hålla till goda med peronligheterna såsom riksfifflerskan, stalinisten Lasse Långfinger, tant brun och statsjeepkungen.
- Inlägg 371
Ja du Mr. Kanalj, nog ställer jag mig hellre bakom det rödgröna alternativet, när vi går till val 2010!
Bara tanken på att sådana som du får dra upp riktlinjerna, är ju avtändande så det både räcker och blir över,
Bara tanken på att sådana som du får dra upp riktlinjerna, är ju avtändande så det både räcker och blir över,
- Inlägg 372
Råttan, råttan lille,
Så du pratar, men du kan ju prata iallafall,
Inte dåligt av en råtta, den pladdrande råttan skulle man kunna säga
Visserligen så snackar du mest strunt, men du surrar iallafall, alltid något,
Vem vet, du kanske blir en sensation i den nya buren efter valet 2010!
En liten rödgrön pladdrande råtta som kutar runt i sitt ekorrhjul!
Så du pratar, men du kan ju prata iallafall,
Inte dåligt av en råtta, den pladdrande råttan skulle man kunna säga
Visserligen så snackar du mest strunt, men du surrar iallafall, alltid något,
Vem vet, du kanske blir en sensation i den nya buren efter valet 2010!
En liten rödgrön pladdrande råtta som kutar runt i sitt ekorrhjul!
- Inlägg 373
råttan skrev:Det är riktigt martin att du befinner dig på absoluta botten av dypölen. Även om jag vet att du fortsätter gräva frenetiskt så behöver vi andra få luft ibland.
Med tanke på att oppositionen inte ännu har presenterat en politik inför nästa mandatperiod, vilket du vet, så är det ännu för tidigt att svara på.
Har alliansen presenterat en poltik inför nästa mandatperiod ännu?
Trodde inte det heller.
Den brunblåa Sveinfeldt är förtegen om framtida politiken. (Kan du så kan jag)
lazy- Antal inlägg : 12772
- Inlägg 374
Ja RD, det är ju hemskt att kräva att invandrare ska lära sej
det svenska språket och att respektera samt följa de svenska
lagarna.
det svenska språket och att respektera samt följa de svenska
lagarna.
- Inlägg 375
rd,
Försök skilja på valfläsk och politik. Alliansen har en politik som är någorlunda tydlig och som jag gärna ser att de fortsätter med.
Socialdemokratin skulle säkert kunna konkurrera, men det är tyvärr omöjligt så länge de samarebtar med kommunister i en rödgrön röra.
Försök skilja på valfläsk och politik. Alliansen har en politik som är någorlunda tydlig och som jag gärna ser att de fortsätter med.
Socialdemokratin skulle säkert kunna konkurrera, men det är tyvärr omöjligt så länge de samarebtar med kommunister i en rödgrön röra.