Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+9
Regndrottning
Vercingetorix
DMustaine
MartinLindgren
F.I.S.T
Svenne
formsvackan
RedCloud
Redvictory
13 posters

Bra jobbat Maud!

DMustaine
    DMustaine

Antal inlägg : 3914

Bra jobbat Maud! - Sida 2 Empty Sv: Bra jobbat Maud!

Inlägg  DMustaine 2009-12-19, 01:57

Ni talar om något Saab inte kunnat leverera nästan någonsin. Man kan gott säga att ni är något naiva. Någonstans någon gång hamnar man vid vägs ände.
    Vercingetorix
    Vercingetorix

Antal inlägg : 4633

Inlägg  Vercingetorix 2009-12-19, 01:57

Spelar ingen roll... Det var meningen att staten skulle gå in som garant åt ett omöjligt storföretag... Regeringen gjorde rätt i att inte gambla med allas våra pengar...
    Redvictory
    Redvictory

Antal inlägg : 12028

Inlägg  Redvictory 2009-12-19, 01:59

Vercingetorix skrev:Spelar ingen roll... Det var meningen att staten skulle gå in som garant åt ett omöjligt storföretag... Regeringen gjorde rätt i att inte gambla med allas våra pengar...

Men va fan! har du ändrat dig?

Vercingetorix Today at 22:11
    Ja, det var ju synd att inte staten köpte saab för skattebetalarnas pengar...
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Antal inlägg : 15685

Inlägg  MartinLindgren 2009-12-19, 02:03

Vad tycker du regeringen gör med allas våra pengar när man sänker skatter åt delar av folket, ju tätare dessto större sänkningar,

Dom fattiga och redan innan var sämst ställda får ingen del av det du kallar allas våra pengar?

Det där tugget håller inte! No
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Antal inlägg : 15685

Inlägg  MartinLindgren 2009-12-19, 02:32

Maudans stora ytterligare misstag när hon och regeringen hårdnackat vägrat allt stöd till SAAB, kommer nu istället bli en dyr affär för staten, experter hårdrar kostnadern mellan tummen och pekfingret på minst 4,5 miljarder varje år,

Bara för kostnaderna till ca 10.000 nya arbetslösa, och miskade skatteintänkter,
    Sen tillkommer allt kunnande att riskera gå förlorad, men Maudan har säkert iskallt räknat med att andra skulle lösa SAAB krisen,

Men så blev det inte, nu kommer notan, sen vet vi inte hur många som kanske kommer förlora sina hus och allt dom äger,
    Hur lång tid kommer det inte ta att bara skriva in alla dessa arbetslösa på AF, flera år bara det kanske?
    Vercingetorix
    Vercingetorix

Inlägg  Vercingetorix 2009-12-19, 02:34

Redvictory skrev:
    Vercingetorix skrev:Spelar ingen roll... Det var meningen att staten skulle gå in som garant åt ett omöjligt storföretag... Regeringen gjorde rätt i att inte gambla med allas våra pengar...

Men va fan! har du ändrat dig?

Vercingetorix Today at 22:11
    Ja, det var ju synd att inte staten köpte saab för skattebetalarnas pengar...

Hört talas om ordet "ironi"? (fast jag både hoppas o tror att du själv är ironisk just nu....)
    Secrist
    Secrist

Antal inlägg : 32216

Bra jobbat Maud! - Sida 2 Empty SAAB

Inlägg  Secrist 2009-12-19, 02:35

Som Gyllenhammar sade häromdagen. "SAAB har funnits i 40 år. 2(!) år har de gått med vinst". Vänstern pinsamma försök att skylla allt på alliansen i vanlig ordning är bara tragisk. Ansvaret är GM:s. Det är dem som äger SAAB.
    Vercingetorix
    Vercingetorix

Inlägg  Vercingetorix 2009-12-19, 02:56

Och vad är egentligen problemet? Stora stygga företaget går ju bara omkull...
    KickTheRasist
    KickTheRasist

Antal inlägg : 3622

Inlägg  KickTheRasist 2009-12-19, 03:02

Redvictory skrev:Varför gnälla på Maud?

Jag gnäller inte Blynazze! jag tycker det är bra att Maud drar ur ännu en kork ur Titanic!

600 bilar i november, ska du förtränga detta?

Varför ska jag behöva förtränga detta?

Ska du förtränga EFTERFRÅGAN på Saab bilar?

Nej!jag har ingen anledning!

Ja pumpa in miljarder, vad ska personalen göra? Bygga bilar ingen vill ha?
    Nej! personalen skulle fått chansen att bygga bra miljöbilar!

Äger du själv en saab?

En orelevant fråga Nazze! Nej men jag har ägt många!

Så patetiskt hur ni skyller på Maud och IGNOERAR efterfrågan

Du skyller naturligtvis på personalen!

Skulle Nokia, Nintendo, Sony Playstation, Sony Ericsson eller andra företag, PUMPA in miljarder när dom säljer dåligt?

Ingen aning! ring och fråga dem!
    Nä.... då sparkar dom folk i stället!

Svarar du på din egen fråga?

Mannen har du inte märkt att denna avart Blöja-nazze stavar som en Assyrian ??

När denna icke gnäller på Muslimer då brukar "apan" gnälla på Svenskar som vill den bästa för svenska staten!

Rätta mig om jag har fel!!
    Vercingetorix
    Vercingetorix

Inlägg  Vercingetorix 2009-12-19, 03:05

Ge mig lite exempel på när man i stavningen kan avgöra vilken folkgrupp man härstammar,,
    KickTheRasist
    KickTheRasist

Antal inlägg : 3622

Inlägg  KickTheRasist 2009-12-19, 03:21

Vercingetorix skrev:Ge mig lite exempel på när man i stavningen kan avgöra vilken folkgrupp man härstammar,,

Det finns ju en hel del .. du får gärna läsa hans 5000-inlägg med onani om beslöjade fruntimmer... eller helt enkelt Svenskar som tänker annorlunda , med andra ord kallar han denna Svensken för röding som i sin tur är ett fisk art ... etc..

Simpel i alla fall jag har inte påträffat en ända Svensk som hatar så mycket Muslimer som denna avart gör...

Till och med om denna Svensken som är så jävla Realistisk som denna påstår!! Då skall den märka att det är knappast några Muslimer som tar över Sverige än detta är den Ortodox - Syrian Ryska gruperingar som vi har bland annat i Södertälje det liknar mera och mera som ett stor Rysland Smile

Thats it!!
    R.O.F.L
    R.O.F.L

Antal inlägg : 8085

Bra jobbat Maud! - Sida 2 Empty hmm

Inlägg  R.O.F.L 2009-12-21, 20:01

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-25, 00:59