Nu är råttan så pass desperat att det startas nya "jag hatar martin" trådar av råttan i princip varje dag.
Hur kan någon vara så fixerad vid ett annat nick ?
RedCloud skrev:...som tycker att råttans maniska stalking och vuxenmobbning av Martin är direkt osmaklig.
Nu är råttan så pass desperat att det startas nya "jag hatar martin" trådar av råttan i princip varje dag.
martin7lindgren skrev:Martin är en hundragubbe, där har du mycket att lära Mr.Sip?
Självklart tar jag inte skit från från tomtar som dig, Kronråttan och era likar,
Min människosyn står fast, allas lika värde, ingen mer värd än andra, dom som inbillar sig det, kan bara räkna med motstånd!
Men nu räknar inte jag med att du Mr.Sip begriper vad jag säger, men nu har jag sagt det!
Dynga ylar Mr.Sip,jaha,men jag står gärna i skottgluggen och har inga problem med att hantera er handfulla dyngspridare,
Bara bra att ni visar era rätta dyngnyllen så andra ser vilka ni är!
SiP skrev:martin7lindgren skrev:Martin är en hundragubbe, där har du mycket att lära Mr.Sip?
Självklart tar jag inte skit från från tomtar som dig, Kronråttan och era likar,
Min människosyn står fast, allas lika värde, ingen mer värd än andra, dom som inbillar sig det, kan bara räkna med motstånd!
Men nu räknar inte jag med att du Mr.Sip begriper vad jag säger, men nu har jag sagt det!
Dynga ylar Mr.Sip,jaha,men jag står gärna i skottgluggen och har inga problem med att hantera er handfulla dyngspridare,
"Martin är en hundragubbe" skrålar Martin och slår sig för bröstet, antar att du var dina föräldrars stolthet och glädje också??
Din mammas vännina frågar "och vad gör Martin nu för tiden??
Din mamma svarar, bor i kartongen vid gärdet och drar vita linjer...Med stolthet över sin fulländade son med framtiden för sig...JO SÄKERT!!!
Fy fan, du är inget annat än ett stort fiasko hela du din arbetsskyge lata as!!!
martin7lindgren skrev:Som sagt,jag står gärna i skottgluggen, bara bra att den handfulla högertomtarna visar upp sina rätta nyllen?
Så får andra se vilka ni är, mig får ni aldrig i gungning ändå NO WAY!
Hej tomtegubbar,låt er lustiga vara, och passa på att slå i glasen på en gång,
sen glömmer ni välinte käka många pepparkakor något ni lär behöva så här fram till julen!
ANNA2LINK skrev:martin7lindgren skrev:Som sagt,jag står gärna i skottgluggen, bara bra att den handfulla högertomtarna visar upp sina rätta nyllen?
Så får andra se vilka ni är, mig får ni aldrig i gungning ändå NO WAY!
Hej tomtegubbar,låt er lustiga vara, och passa på att slå i glasen på en gång,
sen glömmer ni välinte käka många pepparkakor något ni lär behöva så här fram till julen!
Ja SIP borde äta en hel burk...
Antidemokraten skrev:...som tycker att råttans maniska stalking och vuxenmobbning av Martin är direkt osmaklig.
martin7lindgren skrev:Martin är en hundragubbe, där har du mycket att lära Mr.Sip?
Snarare orförande i ninty niners. Klubben för dem som inte är riktigt hundra.
Regndrottning skrev:Snarare orförande i ninty niners. Klubben för dem som inte är riktigt hundra.
Stockholmare, menar du?
Dao skrev:Ja, i "anticensur"-forumet, visar vissa högernissar här inne vad de menar med detta! För dem är det rätten att håna, trackassera och mobba! Vilket i sin tur fungerar som censur - då många inte orkar stå emot detta, och därmed lämnar debatterna! Det blir helt enkelt den starkes rätt som gäller!
Men men... Det bästa botemedlet är att fortsätta stå emot dem, och att inte bli som dem! Även om det är lockande att då och då ge "tillbaka" lite!
RedCloud skrev:...som tycker att råttans maniska stalking och vuxenmobbning av Martin är direkt osmaklig.
Jag tror Martin ljuger om både kapade tår och uteliggarsnacket.
Redclown skrev:Dao skrev:Ja, i "anticensur"-forumet, visar vissa högernissar här inne vad de menar med detta! För dem är det rätten att håna, trackassera och mobba! Vilket i sin tur fungerar som censur - då många inte orkar stå emot detta, och därmed lämnar debatterna! Det blir helt enkelt den starkes rätt som gäller!
Men men... Det bästa botemedlet är att fortsätta stå emot dem, och att inte bli som dem! Även om det är lockande att då och då ge "tillbaka" lite!
Men för bövelen varför skriver du inte på testaren då?
Fick du inte tillräckligt med uppmärksamhet?
Blev du utkastad?
martin7lindgren skrev:Har ikväll följt SVT:s temakväll hemlös i kunskapskanalen,och kan bara konstatera efter alla åren ute känner jah samtliga deltagare från gatan både förr och nu,
Gäller även domm flesta andra medverkandena som jag träffat ute på olika seminarium och konferenser jag deltagit i,
Förövrigt så kan ju TMB sätta mig på prov, det jag inte vet om köldskador, kallbrand och alla tår amputerade är inte värt och veta,
Både från när skadan uppstod, tiden fram till operation, och komplikationerna som uppstår efteråt,
På det området slår fan inte TMB mig fingrarna,var så säker!