Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+9
Regndrottning
Thetaxpayer
Dao
Infra
ANNA2LINK
MartinLindgren
SiP
F.I.S.T
RedCloud
13 posters

Är det någon mer än jag....

RedCloud
    RedCloud

Antal inlägg : 23039

Är det någon mer än jag.... Empty Är det någon mer än jag....

Inlägg  RedCloud 2009-12-12, 19:56

...som tycker att råttans maniska stalking och vuxenmobbning av Martin är direkt osmaklig.
    Nu är råttan så pass desperat att det startas nya "jag hatar martin" trådar av råttan i princip varje dag.

Hur kan någon vara så fixerad vid ett annat nick ?
    F.I.S.T
    F.I.S.T

Antal inlägg : 17511

Är det någon mer än jag.... Empty Sv: Är det någon mer än jag....

Inlägg  F.I.S.T 2009-12-12, 20:31

RedCloud skrev:...som tycker att råttans maniska stalking och vuxenmobbning av Martin är direkt osmaklig.
    Nu är råttan så pass desperat att det startas nya "jag hatar martin" trådar av råttan i princip varje dag.

Jo Red det är osmakligt.

Tyvärr så fungerar mobbande människor så, att desto mer upprörd och lessen en person blir över sådana här företeelser. desto roligare tycker dom som mobbas att det är.
    SiP
    SiP

Antal inlägg : 4427

Inlägg  SiP 2009-12-12, 20:43

Martin är ingen "trevlig" person som ni gärna vill framställa honom, han om någon kastar skit så fort någon ens vågar ha en annan åsikt än honom, så Martin får skörda det han sår....alltså dynga!!!
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Antal inlägg : 15685

Inlägg  MartinLindgren 2009-12-12, 21:40

Martin är en hundragubbe, där har du mycket att lära Mr.Sip?
    Självklart tar jag inte skit från från tomtar som dig, Kronråttan och era likar,

Min människosyn står fast, allas lika värde, ingen mer värd än andra, dom som inbillar sig det, kan bara räkna med motstånd!

Men nu räknar inte jag med att du Mr.Sip begriper vad jag säger, men nu har jag sagt det!

Dynga ylar Mr.Sip,jaha,men jag står gärna i skottgluggen och har inga problem med att hantera er handfulla dyngspridare,
    Bara bra att ni visar era rätta dyngnyllen så andra ser vilka ni är! cheers
    SiP
    SiP

Inlägg  SiP 2009-12-12, 22:10

martin7lindgren skrev:Martin är en hundragubbe, där har du mycket att lära Mr.Sip?
    Självklart tar jag inte skit från från tomtar som dig, Kronråttan och era likar,

Min människosyn står fast, allas lika värde, ingen mer värd än andra, dom som inbillar sig det, kan bara räkna med motstånd!

Men nu räknar inte jag med att du Mr.Sip begriper vad jag säger, men nu har jag sagt det!

Dynga ylar Mr.Sip,jaha,men jag står gärna i skottgluggen och har inga problem med att hantera er handfulla dyngspridare,

"Martin är en hundragubbe" skrålar Martin och slår sig för bröstet, antar att du var dina föräldrars stolthet och glädje också??

Din mammas vännina frågar "och vad gör Martin nu för tiden??
    Din mamma svarar, bor i kartongen vid gärdet och drar vita linjer...Med stolthet över sin fulländade son med framtiden för sig...JO SÄKERT!!!

Fy fan, du är inget annat än ett stort fiasko hela du din arbetsskyge lata as!!!
    ANNA2LINK

Antal inlägg : 10893

Inlägg  ANNA2LINK 2009-12-12, 22:17

SiP skrev:
    martin7lindgren skrev:Martin är en hundragubbe, där har du mycket att lära Mr.Sip?

"Martin är en hundragubbe" skrålar Martin och slår sig för bröstet, antar att du var dina föräldrars stolthet och glädje också??

Din mammas vännina frågar "och vad gör Martin nu för tiden??
    Din mamma svarar, bor i kartongen vid gärdet och drar vita linjer...Med stolthet över sin fulländade son med framtiden för sig...JO SÄKERT!!!

Fy fan, du är inget annat än ett stort fiasko hela du din arbetsskyge lata as!!!

Det sättet som du går på Martin borde vara förbjudet här inne!
    Infra
    Infra

Antal inlägg : 29644

Inlägg  Infra 2009-12-12, 22:20

Stoppa undan moralkakorna SIP. Vad har du själv e4gentligen att yvas över.
    Samma osmakligheter jämt när du hoppar på någon du känner dig moraliskt
    överlägsen. Denna känsla måtte vara väldigt bedräglig ty jag har mycket
    svårt att se vari din överlägsenhet består. Du är en av de överlägset
    bästa mobbarna - det är hela saken. Inte mycket att yvas över - eller hur?
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-12-12, 22:34

Som sagt,jag står gärna i skottgluggen, bara bra att den handfulla högertomtarna visar upp sina rätta nyllen?

Så får andra se vilka ni är, mig får ni aldrig i gungning ändå NO WAY!

Hej tomtegubbar,låt er lustiga vara, och passa på att slå i glasen på en gång,
    sen glömmer ni välinte käka många pepparkakor något ni lär behöva så här fram till julen!
    ANNA2LINK

Antal inlägg : 10893

Inlägg  ANNA2LINK 2009-12-12, 22:54

martin7lindgren skrev:Som sagt,jag står gärna i skottgluggen, bara bra att den handfulla högertomtarna visar upp sina rätta nyllen?

sen glömmer ni välinte käka många pepparkakor något ni lär behöva så här fram till julen!

Ja SIP borde äta en hel burk... Very Happy
    Dao
    Dao

Antal inlägg : 26567

Inlägg  Dao 2009-12-13, 00:57

Ja, i "anticensur"-forumet, visar vissa högernissar här inne vad de menar med detta! För dem är det rätten att håna, trackassera och mobba! Vilket i sin tur fungerar som censur - då många inte orkar stå emot detta, och därmed lämnar debatterna! Det blir helt enkelt den starkes rätt som gäller!

Men men... Det bästa botemedlet är att fortsätta stå emot dem, och att inte bli som dem! Även om det är lockande att då och då ge "tillbaka" lite! Wink
    Infra
    Infra

Antal inlägg : 29644

Inlägg  Infra 2009-12-13, 01:46

ANNA2LINK skrev:
    martin7lindgren skrev:Som sagt,jag står gärna i skottgluggen, bara bra att den handfulla högertomtarna visar upp sina rätta nyllen?

Ja SIP borde äta en hel burk... Very Happy

Ja, en hel burk. Valium då, i såna fall. Så att han somnar. Sleep ZZZ ZZZ ZZZ
    (PS: Nu kommer han bittert att börja klaga på att jag vill ta
    livet av honom, och han kommer att minnas det hela livet).
    SiP
    SiP

Inlägg  SiP 2009-12-13, 13:13

Konstigt att "bombvänstern" köper sin egen mobbning av skribenter men yvas över att Martin får svar på tal??

Så fort man har en annan åsikt än Martin så ger han sig på med underlivs slag, men när han får svar så sitter ni och förfasas över hur någon kan skriva något så elakt...Hyckleri i den högre skolan....

Och till lilla stackars Infra som själv har guldfiskminne och hatar alla som kommer i håg gårdagen, ett litet råd, sluta med haschet så blir du inte så pundig och får att bättre minne...
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-12-13, 13:39

Som jag sagt tidigare så står jag gärna i skottgluggen och lockar fram er ur era hålor, så andra får se era rätta nyllen?

Som du ser infra så var det jag som fick ta skit för den där valiumburken,
    men det gör jag så gärna! Wink
    Thetaxpayer

Antal inlägg : 7997

Inlägg  Thetaxpayer 2009-12-13, 13:55

Antidemokraten skrev:...som tycker att råttans maniska stalking och vuxenmobbning av Martin är direkt osmaklig.

Jag tycker du är osmaklig.
    Thetaxpayer

Inlägg  Thetaxpayer 2009-12-13, 13:56

Snarare orförande i ninty niners. Klubben för dem som inte är riktigt hundra. affraid
    Regndrottning
    Regndrottning

Antal inlägg : 6691

Inlägg  Regndrottning 2009-12-13, 14:02

Snarare orförande i ninty niners. Klubben för dem som inte är riktigt hundra.

Stockholmare, menar du? Wink

queen
    Thetaxpayer

Inlägg  Thetaxpayer 2009-12-13, 14:11

Regndrottning skrev:
    Snarare orförande i ninty niners. Klubben för dem som inte är riktigt hundra.

Stockholmare, menar du? Wink

queen

lol! he he
    Kanske det.
    GustavAnder
    GustavAnder

Antal inlägg : 2835

Är det någon mer än jag.... Empty ?

Inlägg  GustavAnder 2009-12-13, 14:19

En tråd startad om personliga trådar av den som startat flest sådana.. fulla med hat och förtal , ???

Den där obehörige läraren är inget annat än gravt sinnes störd.

Senast ändrad av GustavAnder den 2009-12-13, 14:27, ändrad totalt 1 gång
    Redclown
    Redclown

Antal inlägg : 312

Inlägg  Redclown 2009-12-13, 14:26

Dao skrev:Ja, i "anticensur"-forumet, visar vissa högernissar här inne vad de menar med detta! För dem är det rätten att håna, trackassera och mobba! Vilket i sin tur fungerar som censur - då många inte orkar stå emot detta, och därmed lämnar debatterna! Det blir helt enkelt den starkes rätt som gäller!

Men men... Det bästa botemedlet är att fortsätta stå emot dem, och att inte bli som dem! Även om det är lockande att då och då ge "tillbaka" lite! Wink

Men för bövelen varför skriver du inte på testaren då?

Fick du inte tillräckligt med uppmärksamhet?

Blev du utkastad? Laughing
    Kakmonstret
    Kakmonstret

Antal inlägg : 4120

Inlägg  Kakmonstret 2009-12-15, 00:14

RedCloud skrev:...som tycker att råttans maniska stalking och vuxenmobbning av Martin är direkt osmaklig.

Jag tror Martin ljuger om både kapade tår och uteliggarsnacket.

Sannolikt en uttråkad Internetberoende snubbe som inte har något bättre för sig.
    RedCloud
    RedCloud

Antal inlägg : 23039

Inlägg  RedCloud 2009-12-15, 00:15

Jag tror Martin ljuger om både kapade tår och uteliggarsnacket.

Vad DU tror och katten skiter lägger jag på samma hög.
    Dao
    Dao

Antal inlägg : 26567

Inlägg  Dao 2009-12-15, 00:29

Redclown skrev:
    Dao skrev:Ja, i "anticensur"-forumet, visar vissa högernissar här inne vad de menar med detta! För dem är det rätten att håna, trackassera och mobba! Vilket i sin tur fungerar som censur - då många inte orkar stå emot detta, och därmed lämnar debatterna! Det blir helt enkelt den starkes rätt som gäller!

Men för bövelen varför skriver du inte på testaren då?

Fick du inte tillräckligt med uppmärksamhet?

Blev du utkastad? Laughing

Det finns inga motdebattörer från högern där - då de mobbar testaren, för att de inte får mobba andra där!
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-12-15, 00:39

Har ikväll följt SVT:s temakväll hemlös i kunskapskanalen,och kan bara konstatera efter alla åren ute känner jah samtliga deltagare från gatan både förr och nu,
    Gäller även domm flesta andra medverkandena som jag träffat ute på olika seminarium och konferenser jag deltagit i,

Förövrigt så kan ju TMB sätta mig på prov, det jag inte vet om köldskador, kallbrand och alla tår amputerade är inte värt och veta,

Både från när skadan uppstod, tiden fram till operation, och komplikationerna som uppstår efteråt,
    På det området slår fan inte TMB mig fingrarna,var så säker!
    Redclown
    Redclown

Antal inlägg : 312

Inlägg  Redclown 2009-12-15, 00:41

martin7lindgren skrev:Har ikväll följt SVT:s temakväll hemlös i kunskapskanalen,och kan bara konstatera efter alla åren ute känner jah samtliga deltagare från gatan både förr och nu,
    Gäller även domm flesta andra medverkandena som jag träffat ute på olika seminarium och konferenser jag deltagit i,

Förövrigt så kan ju TMB sätta mig på prov, det jag inte vet om köldskador, kallbrand och alla tår amputerade är inte värt och veta,

Både från när skadan uppstod, tiden fram till operation, och komplikationerna som uppstår efteråt,
    På det området slår fan inte TMB mig fingrarna,var så säker!

Det är för väl att du kan något, om det nu är sant förståss? Laughing
    Blåfront

Antal inlägg : 5440

Inlägg  Blåfront 2009-12-15, 01:13

Undrar det samma om dig och redsvictory som startat trådar om mig

Hur kan ni vara så fixerad vid mig+

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-23, 04:53