Den här gången handlar det om anstiftan till mord. Enligt martin är detta moderaternas fel.
martin använder samma typ av argumentation som rasister tar till för att smutskasta invandrare. Fy fan!!!
råttan. skrev:martin ger sig inte. Han fortsätter att i Toblerones anda skylla fasansfulla brott på moderaterna. Vilken j-a nolla!
Den här gången handlar det om anstiftan till mord. Enligt martin är detta moderaternas fel.
martin använder samma typ av argumentation som rasister tar till för att smutskasta invandrare. Fy fan!!!
råttan. skrev:Jag gnäller inte. Jag fortsätter att arbeta.
råttan. skrev:Helt otroligt att gnällmuppen själv kommer med ett sådant uttalande.
martin7lindgren skrev:[b]Jag skyller ingenting på någon,jag citerade bara en artikel ur dagens METERO hur det går till hos södertäljemoderaterna,
METRO torsdag 2009.12.10, Politikern smshotad före yxattacken!
Frenker@METRO.SE
Tycker att martin ska lägga av med sånt som han inte vet ett smack om.
lazy skrev:martin7lindgren skrev:[b]Jag skyller ingenting på någon,jag citerade bara en artikel ur dagens METERO hur det går till hos södertäljemoderaterna,
METRO torsdag 2009.12.10, Politikern smshotad före yxattacken!
Frenker@METRO.SE
Tycker att martin ska lägga av med sånt som han inte vet ett smack om.
http://www.expressen.se/Nyheter/1.1808655/expressen-har-traffat-den-kvinnliga-kollegan-som-misstanks-for-dadet
[color=yellow]Hmmm... men visst måste du väl hålla med om att det är rörigt lazy?
martin7lindgren skrev:Jaja, man förstår ju att Kronråttan & Madame Lazy är tjuriga idag, hellre jaga mig för något metro skriver på sin första sida men inte ett ord om den trevliga SCB mätningen?
Men det är lugnt för min del, har jag stått i deras skottgluggar i flera år redan utan att ha blivit träffad en enda gång, så kan jag stå kvar ett år till!
Sen tror jag att Lazy är den första tantclownan jag stött på?
martin7lindgren skrev:Jaja, man förstår ju att Kronråttan & Madame Lazy är tjuriga idag, hellre jaga mig för något metro skriver på sin första sida men inte ett ord om den trevliga SCB mätningen?
Men det är lugnt för min del, har jag stått i deras skottgluggar i flera år redan utan att ha blivit träffad en enda gång, så kan jag stå kvar ett år till!
Sen tror jag att Lazy är den första tantclownan jag stött på?
theward skrev:råttan. skrev:Helt otroligt att gnällmuppen själv kommer med ett sådant uttalande.
inte alls för jag ska vi jämföra proportion av gnällighet vs svårigheter i livetleder du med hästlängder...
så mao så skulle du om du hade genomlevt det jag gjort och det som jag tvingas fortsätta genomleva...
vid detta laget "gnällt ihjäl dig"...
råttan. skrev:theward skrev:råttan. skrev:Helt otroligt att gnällmuppen själv kommer med ett sådant uttalande.
inte alls för jag ska vi jämföra proportion av gnällighet vs svårigheter i livetleder du med hästlängder...
så mao så skulle du om du hade genomlevt det jag gjort och det som jag tvingas fortsätta genomleva...
vid detta laget "gnällt ihjäl dig"...
Stackars stackars stackars theward.
råttan. skrev:Det jag undrar över är vem som beordrat honom att spride detta. Alexus?