– Han sa "Om jag dör nu vill jag att du ska veta att jag älskar dig", säger kvinnan.
Sedan hörde hon en smäll."
Ja jisses....
Sossar ee lata skrev:"Samtidigt som han och 21-åringen jagades av polisen ringde småbarnspappan kompisen Mathias och sin sambo.
– Han sa "Om jag dör nu vill jag att du ska veta att jag älskar dig", säger kvinnan.
Ja jisses....
Redvictory skrev:Sossar ee lata skrev:"Samtidigt som han och 21-åringen jagades av polisen ringde småbarnspappan kompisen Mathias och sin sambo.
Ja jisses....
Varför blir jag inte förvånad över din sjuka skadeglädje?
Sossar ee lata skrev:Redvictory skrev:Sossar ee lata skrev:"Samtidigt som han och 21-åringen jagades av polisen ringde småbarnspappan kompisen Mathias och sin sambo.
Ja jisses....
EEhhh var får du det ifrån? Jag tog bara upp att du skyller på polisen.
Redvictory skrev:Sossar ee lata skrev:Redvictory skrev:Sossar ee lata skrev:"Samtidigt som han och 21-åringen jagades av polisen ringde småbarnspappan kompisen Mathias och sin sambo.
Ja jisses....
Det är INTE friskt att glädjas åt andras död nazze! nästa gång kan det vara ditt barn som dör!
Sossar ee lata skrev:Redvictory skrev:Sossar ee lata skrev:Redvictory skrev:Sossar ee lata skrev:"Samtidigt som han och 21-åringen jagades av polisen ringde småbarnspappan kompisen Mathias och sin sambo.
Ja jisses....
Det är INTE friskt att glädjas åt andras död nazze! nästa gång kan det vara ditt barn som dör!
Var gläds jag, jag skrev att detta var tragiskt, slå upp det ordet så förstår du vad det betyder. Det är tragiskt att 2 unga människor dör pga att de tar felaktiga & dåraktiga beslut. Har jag fel?
Rv Skyller på polisen...
Infra skrev:
Rv Skyller på polisen...
Det gör jag med!
lazy skrev:I PC/TV-spel brukar det gå bra att köra genom bommar och hoppa över broar, in the real world (IRL)?
Nä. Med tanke på polisen lättja (lathet enligt I HATE KOMUNISTE)Sossar ee lata skrev:Infra skrev:
Rv Skyller på polisen...
Det gör jag med!
Jo vi vet, men till skillnad från du och de dumma så stöttar svenska befolkningen polisen så pass att de tackar allmänheten genom media, känns hårt va?
Infra skrev:Nä. Med tanke på polisen lättja (lathet enligt I HATE KOMUNISTE)Sossar ee lata skrev:Infra skrev:
Rv Skyller på polisen...
Det gör jag med!
Jo vi vet, men till skillnad från du och de dumma så stöttar svenska befolkningen polisen så pass att de tackar allmänheten genom media, känns hårt va?
så är nog deras finansiärer så där lagom tacksamma. Speciellt då
de begår överlagt mord.
Vercingetorix skrev:Infra skrev:Nä. Med tanke på polisen lättja (lathet enligt I HATE KOMUNISTE)Sossar ee lata skrev:Infra skrev:
Rv Skyller på polisen...
Det gör jag med!
de begår överlagt mord.
Vilka tjänstgörande poliser har gjort sig skyldiga till överlagt mord?
Vercingetorix skrev:Infra skrev:Nä. Med tanke på polisen lättja (lathet enligt I HATE KOMUNISTE)Sossar ee lata skrev:Infra skrev:
Rv Skyller på polisen...
Det gör jag med!
de begår överlagt mord.
Brukar du själv inte sitta och glödhataSecrist skrev:Vercingetorix skrev:Infra skrev:Nä. Med tanke på polisen lättja (lathet enligt I HATE KOMUNISTE)Sossar ee lata skrev:Infra skrev:
Rv Skyller på polisen...
Det gör jag med!
de begår överlagt mord.
Precis som med Israel så får Infras glödande hat mot polisen honom att tappa alla spärrar.
Infra skrev:Vercingetorix skrev:Infra skrev:Nä. Med tanke på polisen lättja (lathet enligt I HATE KOMUNISTE)Sossar ee lata skrev:Infra skrev:
Rv Skyller på polisen...
Det gör jag med!
de begår överlagt mord.
Dom som gillrade dödsfällan vid Hjulstabron.
Ånä. I dom höga farterna som det var fråga om härVercingetorix skrev:Infra skrev:Vercingetorix skrev:Infra skrev:Nä. Med tanke på polisen lättja (lathet enligt I HATE KOMUNISTE)Sossar ee lata skrev:Infra skrev:
Rv Skyller på polisen...
Det gör jag med!
de begår överlagt mord.
Tja, då är det väl Skanska eller NCC som är skyldiga i egenskap av byggherrar av denna uppenbara dödsfälla.
Att stackars hederliga brottslingar inte kan få vara ute och cruisa efter förättat värv utan att lockas till att ignorera avspärrningar och köra ihjäl sig måste vara ett brott mot de mänskliga rättigheterna..
.......och SEEL skyller på invandringen.Rv Skyller på polisen
Sniperace skrev:och tänk denna dödsfälla öpnas ett tiotal gånger per dygn och kan få döad en vansinneskörade människa en ny typ av råttfälla
kanske bör nu polis alltid stå där och ha blåljusena igång och belysa bron....
Infra skrev:Ånä. I dom höga farterna som det var fråga om härVercingetorix skrev:Infra skrev:Vercingetorix skrev:Infra skrev:Nä. Med tanke på polisen lättja (lathet enligt I HATE KOMUNISTE)Sossar ee lata skrev:Infra skrev:
Rv Skyller på polisen...
Det gör jag med!
de begår överlagt mord.
Tja, då är det väl Skanska eller NCC som är skyldiga i egenskap av byggherrar av denna uppenbara dödsfälla.
Att stackars hederliga brottslingar inte kan få vara ute och cruisa efter förättat värv utan att lockas till att ignorera avspärrningar och köra ihjäl sig måste vara ett brott mot de mänskliga rättigheterna..
bör man på sin höjd motorbromsa. Dom som byggde bron
kunde knappast veta att polisen skulle missbruka dess
funktion för att begå överlagt dubbelmord.
Vercingetorix skrev:Sniperace skrev:och tänk denna dödsfälla öpnas ett tiotal gånger per dygn och kan få döad en vansinneskörade människa en ny typ av råttfälla
kanske bör nu polis alltid stå där och ha blåljusena igång och belysa bron....
Förbud mot båttrafik och broar är väl en rimlig konsekvens av detta illdåd gentemot allas våra missförstådda stackars kriminella...
Fast det enklaste vore kanske att avkriminalisera brottslighet. På så vis kan vi ju göra oss av med den så fascistoida polisorganisationen, samtidigt som de på samhällets skuggsida även kan få empati via lagtext.
Sossar ee lata skrev:"Samtidigt som han och 21-åringen jagades av polisen ringde småbarnspappan kompisen Mathias och sin sambo.
Ja jisses....
ericTheDog skrev:Sossar ee lata skrev:"Samtidigt som han och 21-åringen jagades av polisen ringde småbarnspappan kompisen Mathias och sin sambo.
Ja jisses....
Skylla ifrån sig är dumvänsterns bästa gren.