Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+2
RedCloud
Redvictory
6 posters

Det var aldrig min mening påstår Christina Husmark/Pehrsson! men det var det!

Redvictory
    Redvictory

Antal inlägg : 12028

Det var aldrig min mening påstår Christina Husmark/Pehrsson! men det var det! Empty Det var aldrig min mening påstår Christina Husmark/Pehrsson! men det var det!

Inlägg  Redvictory 2009-12-05, 13:08

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6240953.ab

Det var verkligen meningen att svårt cancersjuka skulle prövas mot den öppna arbetsmarknaden! men efter massiv kritik fick de nu ge sig och ändra i lagen!
    Husmark är en vandrande katastrof för alliansen men hon ser till att fler väljer bort högerpolitiken och det är ju positivt eller hur?
    RedCloud
    RedCloud

Antal inlägg : 23039

Det var aldrig min mening påstår Christina Husmark/Pehrsson! men det var det! Empty Sv: Det var aldrig min mening påstår Christina Husmark/Pehrsson! men det var det!

Inlägg  RedCloud 2009-12-05, 13:14

En hel pudel-kennel....
    Redvictory
    Redvictory

Antal inlägg : 12028

Det var aldrig min mening påstår Christina Husmark/Pehrsson! men det var det! Empty Sv: Det var aldrig min mening påstår Christina Husmark/Pehrsson! men det var det!

Inlägg  Redvictory 2009-12-05, 13:18

RedCloud skrev:En hel pudel-kennel....

Verkligen! och ju mer högern försvarar de nuvarande reglerna ju fler pudelvalpar blir det! Very Happy
    Redclown
    Redclown

Antal inlägg : 312

Inlägg  Redclown 2009-12-05, 13:50

The murderer och dartvader slår ihop sina fårskallar och katastrofen är ett faktum.
    formsvackan
    formsvackan

Antal inlägg : 14778

Inlägg  formsvackan 2009-12-05, 13:52

Redclown skrev:The murderer och dartvader slår ihop sina fårskallar och katastrofen är ett faktum.
    De gånger som du och GA gjort detsamma, har inte har inte resulterat i den minsta lilla poff. Undrar varför Very Happy
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Antal inlägg : 15685

Inlägg  MartinLindgren 2009-12-05, 14:56

Självaste SVD sågar idag alliansens FK! Man skriver idag hur Göran Person var inne påatt reformera FK, men han förstog att det inte bara var och klampa in och rasera kassan!

Men det hindrade inte alliansen som rivstartade med siktet inställt på att det skulle vara glömt i valrörelsen 2010?
    Men icke sa nicke nu tvingas man kovända och bita sig själv i svansen, men det kommer nog kosta mer än det smakar,

Nästa år fortsätter stormvindarna när förväntade 50.000personer blir utförsäkrade,
    FK och borgarnas behandling av sjuka och skadade människor blir nog en het valfråga vare sig Reinfeldtarna vill det eller inte?
    berralarzon
    berralarzon

Antal inlägg : 6964

Inlägg  berralarzon 2009-12-05, 15:00

formsvackan skrev:
    Redclown skrev:The murderer och dartvader slår ihop sina fårskallar och katastrofen är ett faktum.
    De gånger som du och GA gjort detsamma, har inte har inte resulterat i den minsta lilla poff. Undrar varför Very Happy

Att två+två döda hjärnceller tillsammans blir fyra döda hjärnceller gör inte saken bättre! Wink
    //berra
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Antal inlägg : 15685

Inlägg  MartinLindgren 2009-12-05, 15:20

Det har du rätt i Berra, vilket att grabbar är dubbelt så störande för sina omgivningar med onödigt skammlande? Wink

Särskilt inte den här nygamla Clownen tillhör ju dom skarpaste knivarna i lådan,
    Så han lär ju ha problem med skrammlande hjärnceller?

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-25, 03:06