Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

3 posters

De nya reglerna är inte för hårda tycker Christina Husmark/Pehrssn!

Redvictory
    Redvictory

Antal inlägg : 12028

De nya reglerna är inte för hårda tycker Christina Husmark/Pehrssn! Empty De nya reglerna är inte för hårda tycker Christina Husmark/Pehrssn!

Inlägg  Redvictory 2009-08-31, 19:31

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5719709.ab

Efter att hon uttalade sig om sin utbrändhet har jag avskytt denna kvinna!
    Hur kan hon stå och säga att reglerna inte är för hårda?
    Hon missbrukar ordet rehabilitering eftersom arbetsgivarnas ansvar närmast utplånats och därför finns det sällan plats för den sjuke/arbetsskadade att komma tillbaka till sin arbetsplats! rehab in hell kan vi kalla det!
    theward
    theward

Antal inlägg : 6709

De nya reglerna är inte för hårda tycker Christina Husmark/Pehrssn! Empty Sv: De nya reglerna är inte för hårda tycker Christina Husmark/Pehrssn!

Inlägg  theward 2009-08-31, 19:35

jadu hur hon kan ljuga utan att åka fast för det är en gåta..?

ja jag kan säga att jag föraktar henne...
    Inkompetent och hjärndöd är hon..direkt farlig

Hon kommer at ha 10 000tals "liv" på sitt samvete, säker t över 100 00 när bokslutet är gjort om nåt år.

Vad som händer med desa människor borde alla i Sverige bry sig om..
    För samma sak händer alla som blir långtidssjuka eller skadade ..dvs så länge regelerna är som de är idag
    marxisten
    marxisten

Antal inlägg : 5060

De nya reglerna är inte för hårda tycker Christina Husmark/Pehrssn! Empty Sv: De nya reglerna är inte för hårda tycker Christina Husmark/Pehrssn!

Inlägg  marxisten 2009-08-31, 19:47

Regeringens mattematik och tänkande är ungefär lika normalt som det här matte talet.

Fråga mig inte vad talet betyder bara. Lite väl bra ekvationer för mig. Smile

De nya reglerna är inte för hårda tycker Christina Husmark/Pehrssn! Eq514

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 06:56