Den sitter i hjärnan!
lyckas man hitta den så kommer det fler jag lovar er!
Redvictory skrev:Den sitter i hjärnan!
theward skrev:Redvictory skrev:Den sitter i hjärnan!
är väl likadant för alla, man måste ju ha alla sinnen med.
Annars blir det inget bra resultat
blueheaven skrev:Åhfan, vilka sexgurus!
theward skrev:blueheaven skrev:Åhfan, vilka sexgurus!
Jag går under Aliaset : Dr Lööv
Behöver du råd o tips har jag en hel del att komma med seddu
theward skrev:Redvictory skrev:Den sitter i hjärnan!
cleopatra skrev:theward skrev:Redvictory skrev:Den sitter i hjärnan!
WOW!! TVÅ smarta killar på samma forum!!
Det är lite tidigt än, men det kommer nog vara ett av de viktigaste råden jag ger mina söner:
Behandla din kvinna som hon vore den enda på jorden så kommer du få HUR mycket sex du vill!! (Om du inte får det så är det något annat fel och då är det bara att dumpa bitchen... )
Mina döttrar har fått detta råd:
Välj far till dina barn med omsorg, väljer du en skitstövel är du fjättrad till honom för många år framöver, hur skild du än är från idioten!!
Givetvis ger jag båda råden till alla mina barn eftersom det är lika viktigt med ett bra sexliv för tjejer och att mina pojkar väljer en bra mamma till sina barn, jag bara formulerar mig lite annorlunda då.
blueheaven skrev:Och här var det inte barnsligt alls ser jag?
cleopatra skrev:blueheaven skrev:Och här var det inte barnsligt alls ser jag?
Joo, nu....
blueheaven skrev:cleopatra skrev:blueheaven skrev:Och här var det inte barnsligt alls ser jag?
Joo, nu....
Nu var det kanske inte dig jag tänkte på och svarade utan de machogubbar som slår sig för bröstet och tror att de förstår sig på det motsatta könet!
cleopatra skrev:blueheaven skrev:cleopatra skrev:blueheaven skrev:Och här var det inte barnsligt alls ser jag?
Joo, nu....
Nu var det kanske inte dig jag tänkte på och svarade utan de machogubbar som slår sig för bröstet och tror att de förstår sig på det motsatta könet!
Jo, jag förstod det senare, när jag såg att du skrivit "theward" som överskrift. Är ruskigt dålig på att läsa överskriften eftersom jag själv aldrig ändrar den, och missar ibland både halva inlägg och en del poänger
Dock tycker jag faktiskt att dessa två killar ÄR smarta och värda en eloge Det finns så många mulliga mansgrisar därute som aldrig skulle komma på tanken att förspelet börjar i köket på morgonen och att man tänder kvinnor genom att FÖRST stimulera hennes hjärna, SEN resten av kroppen (troligtvis för att de själva är så enkelspåriga och HELT saknar inlevelseförmåga ) Därför blir jag så glad när jag ser att det faktiskt finns fler män än min man som är intelligenta nog att inse detta Om de vill slå sig för bröstet och malla sig lite för det så tycker jag att de är i sin fulla rätt att göra det eftersom såna karlar inte växer på träd tyvärr
Dessutom tycker jag illa om när man bara går in i en tråd och kläcker en idiotisk "off topic"-kommentar *blänger på BH* Ska man skriva i en tråd överhuvudtaget så ska man skriva vad man tycker om ämnet istället för att för att slänga tasksparkar omkring sig på neandertalnivå om debattörerna. Men det är ju bara min åsikt, var och en blir salig på sin tro....
Ja vissa hänger ju bara i enstaka trådar medan andra jagar runt i många trådar och kan därför vara svåra att följa för de som bara tittar in i den enstaka tråden.
Delar bara ut tasksparkar om det förtjänas.
blueheaven skrev:cleopatra skrev:blueheaven skrev:cleopatra skrev:blueheaven skrev:Och här var det inte barnsligt alls ser jag?
Joo, nu....
Jo, jag förstod det senare, när jag såg att du skrivit "theward" som överskrift. Är ruskigt dålig på att läsa överskriften eftersom jag själv aldrig ändrar den, och missar ibland både halva inlägg och en del poänger
Dock tycker jag faktiskt att dessa två killar ÄR smarta och värda en eloge Det finns så många mulliga mansgrisar därute som aldrig skulle komma på tanken att förspelet börjar i köket på morgonen och att man tänder kvinnor genom att FÖRST stimulera hennes hjärna, SEN resten av kroppen (troligtvis för att de själva är så enkelspåriga och HELT saknar inlevelseförmåga ) Därför blir jag så glad när jag ser att det faktiskt finns fler män än min man som är intelligenta nog att inse detta Om de vill slå sig för bröstet och malla sig lite för det så tycker jag att de är i sin fulla rätt att göra det eftersom såna karlar inte växer på träd tyvärr
Dessutom tycker jag illa om när man bara går in i en tråd och kläcker en idiotisk "off topic"-kommentar *blänger på BH* Ska man skriva i en tråd överhuvudtaget så ska man skriva vad man tycker om ämnet istället för att för att slänga tasksparkar omkring sig på neandertalnivå om debattörerna. Men det är ju bara min åsikt, var och en blir salig på sin tro....
Ja vissa hänger ju bara i enstaka trådar medan andra jagar runt i många trådar och kan därför vara svåra att följa för de som bara tittar in i den enstaka tråden.
Delar bara ut tasksparkar om det förtjänas.
Susz X skrev:
Så det är du som är en av de överlevande trampataskindianerna BH? Det ante mig..
blueheaven skrev:Susz X skrev:
Så det är du som är en av de överlevande trampataskindianerna BH? Det ante mig..
Nej det är RC som tillhör den stammen ifall du inte redan märkt detta!
womanlover skrev:Om svaret är JA - var finns den ?
Mycket nyfiken är jag . . ?
Redvictory skrev:Den sitter i hjärnan!