http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6518741.ab
+5
Thrakath
MartinLindgren
marxisten
F.I.S.T
Sossar ee lata
9 posters
Svensk lag när den är som bäst!!!
Sossar ee lata- Antal inlägg : 5378
- Inlägg 1
Svensk lag när den är som bäst!!!
ett stort jääääävla skämt!!! dessa personer vittnar & dömer mot busarna, sen knullar dom 12 åringar på lediga rasterna!!!!! fyyy faan, en snara på sergels torg är vad som gäller!!!!
F.I.S.T- Antal inlägg : 17511
ja det är för jävligt
marxisten- Antal inlägg : 5060
Sossar ee lata skrev:ett stort jääääävla skämt!!! dessa personer vittnar & dömer mot busarna, sen knullar dom 12 åringar på lediga rasterna!!!!! fyyy faan, en snara på sergels torg är vad som gäller!!!!
Kanske inte snara på Sergels torg (det är för lindrigt)...
För en gångs skull håller jag med dig, vilket jävla svin och missfoster...
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
Så rätt, så rätt pang på gräddan som utnyttjar barn sexuellt!
jag kommer ihåg en gång för många år sedan, när jag stog parkerad med bilen utanför Blue Vision vid fridhemsplan, utan att veta vad det var för place,satt och började undra vad det var för lirare som gled ut och in där!
Klart man kände sig som en idiot när poletten till slut ramlade ner!
jag kommer ihåg en gång för många år sedan, när jag stog parkerad med bilen utanför Blue Vision vid fridhemsplan, utan att veta vad det var för place,satt och började undra vad det var för lirare som gled ut och in där!
Klart man kände sig som en idiot när poletten till slut ramlade ner!
Thrakath- Antal inlägg : 225
Det beror helt på var man placerar snaran. Snöra av "paketet" och häng upp jäveln tills det ramlar av.
captaincodd- Antal inlägg : 904
- Inlägg 6
Och
den gubben känner gräddan av eliten i sverige,så är det helt okänt för alla???
theward- Antal inlägg : 6709
captaincodd skrev:den gubben känner gräddan av eliten i sverige,så är det helt okänt för alla???
Det fina när sådan äckel faller, är att faller en ...faller flera.
Men nog är det märkligt att sådant här kan få fortgå så länge, allt som oftast
captaincodd- Antal inlägg : 904
- Inlägg 8
Ja visst ää de
´det är nog inte så rent i de fina salongerna som vi dödliga tycks tro,,,Valår oxå detta,vilken början,hehehe
äckel finnns i alla samhällsklasser och yrkesgrupper..........
Fast jag tror att sådant äckelbeteendet helt klart underlättas om man har lite mera pengar i plånboken
Fast jag tror att sådant äckelbeteendet helt klart underlättas om man har lite mera pengar i plånboken
Dao- Antal inlägg : 26567
- Inlägg 10
Sv: Svensk lag när den är som bäst!!!
Sossar ee lata skrev:ett stort jääääävla skämt!!! dessa personer vittnar & dömer mot busarna, sen knullar dom 12 åringar på lediga rasterna!!!!! fyyy faan, en snara på sergels torg är vad som gäller!!!!
Var finns uppgifterna om 12-åringar?
Redvictory- Antal inlägg : 12028
- Inlägg 11
theward skrev:captaincodd skrev:den gubben känner gräddan av eliten i sverige,så är det helt okänt för alla???
Det fina när sådan äckel faller, är att faller en ...faller flera.
Men nog är det märkligt att sådant här kan få fortgå så länge, allt som oftast
Att de kan syssla med såna perversiteter så länge beror på att de har den bästa täckmantel man kan ha! Poliser är ju kända för att hålla varandra om ryggen och de kan lagen (men följer den inte själva) bra att poliskåren får ett skamfilat rykte för då kan de bli en stor granskning av alla! (ingen skall känna sig säker)
Senast ändrad av Redvictory den 2010-01-31, 11:50, ändrad totalt 1 gång
- Inlägg 12
Ursäkta om jag bryter stämningen här inne, men bortsett från att han betalat för sex, vad mer har han gjort?
Visst är det fördjävligt att en fd polischef, som dessutom betonat etik och moral, gör en sådan sak. Men problemet med prostitution och kvinnors utsatthet är större än denna affären!
Vad är det perversa i affären, förutom det ovan nämnda?
Är sexklubbar perverst?
Är rollspel perverst?
Är sexiga kläder pervetst?
Att betala för sex, för att få personer att agera sexpartners mot sin vilja är fel - mycket fel! Tro inte att jag tycker annat!
Men skall vi hänga denna personen, är det att se till att vi har mycket rep - för det finns många att döda då!
Visst är det fördjävligt att en fd polischef, som dessutom betonat etik och moral, gör en sådan sak. Men problemet med prostitution och kvinnors utsatthet är större än denna affären!
Vad är det perversa i affären, förutom det ovan nämnda?
Är sexklubbar perverst?
Är rollspel perverst?
Är sexiga kläder pervetst?
Att betala för sex, för att få personer att agera sexpartners mot sin vilja är fel - mycket fel! Tro inte att jag tycker annat!
Men skall vi hänga denna personen, är det att se till att vi har mycket rep - för det finns många att döda då!
men det är ju väntat att vänsternissar som du ska ifrågasätta allt när folk blir åtalade, ni hatar ju allt vad straff heter och vill ha lindrigare påföljder!!! slå ihjäl aset!
- Inlägg 14
DAO ditt äckel
det handlar inte om sexköp! det är våldtäkt på barn!!!!
- Inlägg 15
Sossar ee lata skrev:men det är ju väntat att vänsternissar som du ska ifrågasätta allt när folk blir åtalade, ni hatar ju allt vad straff heter och vill ha lindrigare påföljder!!! slå ihjäl aset!
Ber om ursäkt att jag tror på en fungerande demokratisk rättsstat!
Förstår att du ogillar sådant, sel...
Förövrigt ifrågasätter jag allt - alltid! Det är min natur!
- Inlägg 16
Sossar ee lata skrev:det handlar inte om sexköp! det är våldtäkt på barn!!!!
Var finns barnen i artikeln? Eller har jag missat något?
Det var en 17-åring, vad jag förstod... I SVerige är man lovlig från 15, och räknas därför inte som barn efter det - sexuellt!
Men givetvis är det fel att en 17-åring tvingats till prostitution!
Men jag vet också att det finns många som INTE tvingas till prostitution, i just den åldern. De har valt det själva, för att på ett enkelt sätt kunna få råd till de märkeskläder som omgivningen kräver av dem för att bli accepterade...
DET är för djävligt!!!
så svettpärlorna börjar komma i pannan på dig!
- Inlägg 18
Sen kom det ett idiotinlägg, till slutSossar ee lata skrev:så svettpärlorna börjar komma i pannan på dig!
- Inlägg 19
Sossar ee lata skrev:så svettpärlorna börjar komma i pannan på dig!
Vilka svettpärlor???
Kan du inte stå för dina ståndpunkter att vilja införa mobbavrättningar, så är det DITT problem!
Jag bara undrar hur ni resonerar här! Inget annat!!!
- Inlägg 20
theward skrev:Sen kom det ett idiotinlägg, till slutSossar ee lata skrev:så svettpärlorna börjar komma i pannan på dig!
Ja! men det var ju väntat! jag trodde högerns starkaste pajas skulle hinna före bara! nu blev det deras näst starkaste pajas S-ee-L!
- Inlägg 21
Redvictory skrev:theward skrev:Sen kom det ett idiotinlägg, till slutSossar ee lata skrev:så svettpärlorna börjar komma i pannan på dig!
Ja! men det var ju väntat! jag trodde högerns starkaste pajas skulle hinna före bara! nu blev det deras näst starkaste pajas S-ee-L!
Nu var det inte bara högerdebattörer som reagerade överilat på denna tråden, vilket förvånade mig här...
- Inlägg 22
Dao skrev:Sossar ee lata skrev:men det är ju väntat att vänsternissar som du ska ifrågasätta allt när folk blir åtalade, ni hatar ju allt vad straff heter och vill ha lindrigare påföljder!!! slå ihjäl aset!
Det är helt riktigt! en person är inte skyldig förrän denne är dömd! det jag reagerar över är att människor i maktposition som föreläser om våld mot kvinnor
jämlikhet övergrepp m,m! detta maktmissbruk tycker jag är mycket illa speciellt om de varit inblandade i nåt som sker med tvång förnedring osv!
Självklart skall de få syssla med sina sexuella böjelser bara de sker på lagligt sätt! gangbang där alla är med är i sig inte olagligt men sexköp är olagligt! de vet ju vad de ger sig in på för dessa kan ju lagen mer än många andra!
- Inlägg 23
Redvictory skrev:Dao skrev:Sossar ee lata skrev:men det är ju väntat att vänsternissar som du ska ifrågasätta allt när folk blir åtalade, ni hatar ju allt vad straff heter och vill ha lindrigare påföljder!!! slå ihjäl aset!
Det är helt riktigt! en person är inte skyldig förrän denne är dömd! det jag reagerar över är att människor i maktposition som föreläser om våld mot kvinnor
jämlikhet övergrepp m,m! detta maktmissbruk tycker jag är mycket illa speciellt om de varit inblandade i nåt som sker med tvång förnedring osv!
Självklart skall de få syssla med sina sexuella böjelser bara de sker på lagligt sätt! gangbang där alla är med är i sig inte olagligt men sexköp är olagligt! de vet ju vad de ger sig in på för dessa kan ju lagen mer än många andra!
Frågan är var tvånget fanns?
Kvinnan i intervjun säger själv att hon valde detta för att få mer pengar! Är det tvång då?
F.I.S.T- Antal inlägg : 17511
- Inlägg 24
DAO har rätt... man skall vara försiktig med att döma folk på förhand !!
... utan att veta nåt...
... utan att veta nåt...
- Inlägg 25
skattesmitare dömmer ni direkt
det är värre i sosseögon att smita från skatt än att våldta ett barn. Och vad det gäller tvång! tror ni att den 14åriga flickan han skulle möta i Falun gillar att bli våldtagen av en fet gubbe!!!??