Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+8
Sniperace
KickTheRasist
lazy
Vercingetorix
theward
Regndrottning
Dao
womanlover
12 posters

Slipp TV-reklam

Sniperace
    Sniperace

Antal inlägg : 32948

Slipp TV-reklam - Sida 4 Empty Sv: Slipp TV-reklam

Inlägg  Sniperace 2009-12-18, 23:29

Infra skrev:Det som är så skrattretande löjligt i ditt resonemang, Snipe, är att du har så infantilt höga tannkar om dina vänner zionisterna. Fast de dödar små barn mitt för dina ögon så tror du "att de är så snälla" att de inte stänger ner mobillteletrafiken, internet eller annan infrastruktur för sina instängda offer. De gör båda då de passar dem, hela tiden liksom bombar sönder flyplatsen, stryper vattenflöden, stryper livsmedelstillförseln, bombar transportvägar, vatten/reningsverk och andra nödvändiga funktioner för att få ett samhälle att fungera. Det är ju skrattretande att dina uppfattningar om vad som är fakta på marken i denna konflikt är - om inte medeltida - så, åtminstone från förrförra halvseklet. Din stolle. Ärt du blind?

är DU helt dum eller, jag vet inte hur många gånga jag ska behva upprepa att de inte stängde telekommunikationen, det är det ENDA, det säger inget om deras övriga agerande

OM jag skulle säga att Hitler INTE slog sin fru, skulle det innebära att jag godkände alla hans andra fel?

skulle det betyda att jag gillade hans gasning av Judar?

knappast, det är skrattretande hur du drar dina slutatser, jag upprepar det IGEN, det enda jag konstaterade var att Israel stänger inte telekommunkationerna......
    Infra
    Infra

Antal inlägg : 29644

Inlägg  Infra 2009-12-19, 00:05

Jo men jag säger ju till dig att det gör dom!
    Om de anser sig behöva så gör de vadsomhelst
    för att skada palestinier.

Det finns faktiskt frågor man varken kan svara
    ja eller nej på. Tänk på det Snipe.
    lazy
    lazy

Antal inlägg : 12772

Inlägg  lazy 2009-12-19, 00:29

Infra skrev:Jo men jag säger ju till dig att det gör dom!

Lustigt att Infra vet mer än jag som sitter här nu.
    Sniperace
    Sniperace

Inlägg  Sniperace 2009-12-19, 00:54

men än så länge har det inte varit några totalstängningar av it-sidan inklusiver telekomm mot palestinierna....
    KickTheRasist
    KickTheRasist

Antal inlägg : 3622

Inlägg  KickTheRasist 2009-12-19, 01:01

[quote="Sniperace"]
    Dao skrev:
    Sniperace skrev:
    Infra skrev:Det förstod jag genast Snipe. Min kommentar
    gällde som förklaring till varför inte israelerna
    gjorde likadant
    mot sina instängda offer.

Men då hade de kunnat dölja en del eller hur, IRAN gör vad de kan för att mörka sin terror.....

det har inte med att det dödar utan med just att DÖLJA/mörka hur mycket de dödar.

Tänk vad mycket Israel kunnat göra om de totalstoppade all telekommunikation i Gaza, gissa om Hamaz skulle få svårt att samordna osv, MEN samtidigt hade det kraftigt drabbat resten av Gazas befolkning, kanske värre än derasvedergällningsaktioner...

Människorättsorganisationer och FN får ha någorlunda koll på Iran, mig veteligen. Alltså vad som är normalfallet för diktaturer! Där de INTE har tillgång till är stor del av de ockuperade zonerna i Palestina, främst då gaza, liksom fängelserna som upprättats av USA i Irak, Afghanistan och på olika baser runt om i världen! Där råder totalstopp av information... Iran kommer aldrig upp i totalstopp...

Dessa organisationer kontrollerar inte via nätet eller mobiler - utan har mer dirakt koll...

citat:
    "men som sagt det ENDA jag sade var att Israel stänger INTE mobilnätet och intenet för Gaza och västbanken, vill du lägga in alla andra aspekter på detta så förändrar det ändå inte faktumet att de INTE stängts Smile"

Nej Snipe dem stänger inte Internet eller några andra kontakt enheter till omvärlden .. men vet du varför ??

Tja dem har ingen möjlighet att sända någonting från Gaza , det ända som kommer ut är ifrån den "exil" palestinier som har någorlunda möjlighet att sända från andra länder ...!!

Din "Israel-kuk sugar-onani" har faktisk passerat alla gränser!!inte minst det liknar nästan intill hjärntvätteri!! Ärligt talat ser du inte bilder och video sekvenser på den dagliga folkmord ??

Ser du inte den ?!! ... då har du faktisk verkligen grova problem med din psyke!!!
    KickTheRasist
    KickTheRasist

Inlägg  KickTheRasist 2009-12-19, 03:50

Som vanligt den djupa tysthet !!

Jag hörde även att Israeliter brukar vissa åt västerländska turister hur dem skjuter Palestinska barn som ett nöje .. hur känns det för dig som försvara en sådant mördar stat ??

Sover du gött??
    KickTheRasist
    KickTheRasist

Inlägg  KickTheRasist 2009-12-19, 04:18

Nej fan vem bryr sig dem är Muslimer .. de är bara att bränna och skjuta dem!!!
    KickTheRasist
    KickTheRasist

Inlägg  KickTheRasist 2009-12-19, 04:20

Dessutom mera muslimer man skjuter då får man mera points sant din lille Jahud??
    Sniperace
    Sniperace

Inlägg  Sniperace 2009-12-19, 12:06

KickTheRasist skrev:Dessutom mera muslimer man skjuter då får man mera points sant din lille Jahud??

Jovisst är det så, om du säger det är det väl sant, så jag har säkert dödat MASSOR av dem....

lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2009-12-19, 12:49

lazy skrev:

Lustigt att Infra vet mer än jag som sitter här nu.

Visste jag inte att det var därför du varit så föredömligt tyst den senaste veckan, för att du satt och triggade ett subversivt motstånd mot iranska regimen via Twitter?

Visste jag inte säkert att du skulle dyka upp nu igen när regimen hade punkterat alla försök från subversiva krafter av din sort att sabotera den inrikespolitiska processen i Iran?

Jo visst visste jag det. Om du skall avstå från att vistas här för att baktala palestinier och Hamas så har du mycket, mycket bra skäl. Tro inget annat. Så här säger du: "Lustigt att Infra vet mer än jag som sitter här nu"
    Sitter var nu?. Vart sitter ni och konspirerar, era dödgrävare?
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2009-12-19, 12:54

Sniperace skrev:

men än så länge har det inte varit några totalstängningar av it-sidan inklusiver telekomm mot palestinierna....

Joo! Jag säger ju det till dig: JO! Är du både blind och döv eller har du gått i barndom?

Slipp TV-reklam - Sida 4 Sandld1
    Sniperace
    Sniperace

Inlägg  Sniperace 2009-12-19, 14:51

Tja dem har ingen möjlighet att sända någonting från Gaza , det ända som kommer ut är ifrån den "exil" palestinier som har någorlunda möjlighet att sända från andra länder ...!!

Jasså, hur kan det då komma sig att jag kan får kontakt med en gazabo både via MSN och via mobiltelefon?

problemen med just detta är små, eller nästan inga.....

Joo! Jag säger ju det till dig: JO! Är du både blind och döv eller har du gått i barndom?

se svaret ovan, dessutom är det israeliska mobilnätet åtkomligt från hela gazaremsan om du inte visste det.

Jag har till och med pratat med palestinier via IRC.....där är de väldigt aktiva i vissa grupper
    KickTheRasist
    KickTheRasist

Inlägg  KickTheRasist 2009-12-19, 20:41

citat:
    "Jasså, hur kan det då komma sig att jag kan får kontakt med en gazabo både via MSN och via mobiltelefon?

problemen med just detta är små, eller nästan inga....."

Oj fan har du en Palestinsk kompis som snackar med dig över IRC??

Fan har du förklarat vad du står för ??

Så länge jag vet du står för utplåning av allt som har någorlunda koppling med ursprungsbefolkningen så jag är faktisk väldigt tveksam att du har en "riktig" Palestinier för kompis , kanske i dina dörmar vem vet .. Smile

Sen skall du veta att IRC använder sig av minst 5.000 chanels -server och denna kan ju ligga överalt "World Wide" så din "SF-Palestinier" kanske sitter vid Sharon-Shalom och dricker lite Tequila fan vem vet *asgarv*

Skärpning !!
    Sniperace
    Sniperace

Inlägg  Sniperace 2009-12-19, 20:44

KickTheRasist skrev:citat:
    "Jasså, hur kan det då komma sig att jag kan får kontakt med en gazabo både via MSN och via mobiltelefon?

Oj fan har du en Palestinsk kompis som snackar med dig över IRC??

Fan har du förklarat vad du står för ??

Så länge jag vet du står för utplåning av allt som har någorlunda koppling med ursprungsbefolkningen så jag är faktisk väldigt tveksam att du har en "riktig" Palestinier för kompis , kanske i dina dörmar vem vet .. Smile

Sen skall du veta att IRC använder sig av minst 5.000 chanels -server och denna kan ju ligga överalt "World Wide" så din "SF-Palestinier" kanske sitter vid Sharon-Shalom och dricker lite Tequila fan vem vet *asgarv*

Skärpning !!

Sorry KTR, mern det är nog inte mycket du vet, jag har ett par jag ganska regelbundet talar med, en är en helt vanlig svensk som finns där, en är en vanlig palestinier som bodde på min ort ett par år, och vet du han gillar inte heller HAMAZ lol!

Och jag talar INTE om vad han heter för då ser du väl till att han blir dödad.....

Och är du det minsta kapabel till det så hittar du LÄTT palestinier som är igång på IRC-kanaler, och även på MSN....
    KickTheRasist
    KickTheRasist

Inlägg  KickTheRasist 2009-12-19, 21:00

citat:
    "Sorry KTR, mern det är nog inte mycket du vet, jag har ett par jag ganska regelbundet talar med, en är en helt vanlig svensk som finns där, en är en vanlig palestinier som bodde på min ort ett par år, och vet du han gillar inte heller HAMAZ :lol!"

Sorry tönt men det är faktisk väldigt mycket jag vet , som visa finner till en problem Smile snart blir jag Al-quaida medlem me ... *asgarv*

citat:
    "Och jag talar INTE om vad han heter för då ser du väl till att han blir dödad....."

Ja han heter säkert Abdullah och är en Katolik som jag ... *asgarv*

citat:
    "Och är du det minsta kapabel till det så hittar du LÄTT palestinier som är igång på IRC-kanaler, och även på MSN...."

Är väldigt mycket kapabel för många saker när det handlar om It din lille pensionerade looser , som jag sa till dig förut din fake palestinier kan du väll behålla för dig själv visa kan du inte lura det vet du . Smile
    Sniperace
    Sniperace

Inlägg  Sniperace 2009-12-19, 21:02

"Sorry KTR, mern det är nog inte mycket du vet, jag har ett par jag ganska regelbundet talar med, en är en helt vanlig svensk som finns där, en är en vanlig palestinier som bodde på min ort ett par år, och vet du han gillar inte heller HAMAZ :lol!"

Sorry tönt men det är faktisk väldigt mycket jag vet , som visa finner till en problem Smile snart blir jag Al-quaida medlem me ... *asgarv*

citat:
    "Och jag talar INTE om vad han heter för då ser du väl till att han blir dödad....."

Ja han heter säkert Abdullah och är en Katolik som jag ... *asgarv*

citat:
    "Och är du det minsta kapabel till det så hittar du LÄTT palestinier som är igång på IRC-kanaler, och även på MSN...."

Är väldigt mycket kapabel för många saker när det handlar om It din lille pensionerade looser , som jag sa till dig förut din fake palestinier kan du väll behålla för dig själv visa kan du inte lura det vet du . Smile
    lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!

Nej, Ktr, det verkar mest vara hatiskt skitsnack och försök att vara TUFF.... undrar om du inte är en fjortis som lever på fantasier
    KickTheRasist
    KickTheRasist

Inlägg  KickTheRasist 2009-12-19, 21:05

citat:
    "Nej, Ktr, det verkar mest vara hatiskt skitsnack och försök att vara TUFF.... undrar om du inte är en fjortis som lever på fantasier"

Du för tro/undra vad du vill , men jag vet själv vem jag är tuff eller inte "who cares" men jag vet vem du är i alla fall .. Smile
    Sniperace
    Sniperace

Inlägg  Sniperace 2009-12-19, 21:09

"Nej, Ktr, det verkar mest vara hatiskt skitsnack och försök att vara TUFF.... undrar om du inte är en fjortis som lever på fantasier"

Du för tro/undra vad du vill , men jag vet själv vem jag är tuff eller inte "who cares" men jag vet vem du är i alla fall .. Smile

jaja, whatever Smile
    KickTheRasist
    KickTheRasist

Inlägg  KickTheRasist 2009-12-19, 21:12

Sniperace skrev:

jaja, whatever Smile

OK Smile
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2009-12-19, 22:32

Snipe umndrar:

Jo du förstår Sniper: bosättningarna har sina egna 3G-sändare liksom sina egna simbassänger.
    Sniperace
    Sniperace

Inlägg  Sniperace 2009-12-19, 22:44

Infra skrev:Snipe umndrar:

Jo du förstår Sniper: bosättningarna har sina egna 3G-sändare liksom sina egna simbassänger.

Just det och därför blir problemen med att nå ut väldigt små, eftersom det då krävs att de stänger ner även för sina EGNA medborgare, tror du du fattade vad jag menade nu?
    lazy
    lazy

Antal inlägg : 12772

Inlägg  lazy 2009-12-19, 23:14

En av ledarna i Gaza stod för några månader sedan i internationell media och
    påstod att de visst erkände Israel som stat, väl hemkommen så insåg han att
    palestinierna har tillgång till internet och var därför tvungen att ändra sitt
    uttalande till att den internationella median har "missförstått" honom, Hamas
    erkänner INTE Israel som stat.
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2009-12-20, 01:31

Sniperace skrev:
    Infra skrev:Snipe umndrar:

Just det och därför blir problemen med att nå ut väldigt små, eftersom det då krävs att de stänger ner även för sina EGNA medborgare, tror du du fattade vad jag menade nu?

Du tänker rätt men du säger fel. Du har kanske hört
    talas om hur man stör ut mobiltelefontrafik från vissa fängelser
    här hemma. Det är samma teknik som används utanför bosättningarna
    medan man inne i bosättningen förtfarande kan ringa som om ingenting
    hänt. Din grälsjuke nörd.
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2009-12-20, 01:49

lazy skrev:En av ledarna i Gaza stod för några månader sedan i internationell media och

Det vet väl hela världen. Varför skulle israel erkännas som stat?
    Det är ett amerikanskt protectorat och har alltid varit, tillika byggt på stulet territorium. Ett laglöst protectorat utan erkända gränser och i avsaknad av författning. Vad är det för stat, tycker du? Påminner mest
    om ett obesiktigat ekipage som sveper fram tvärsemot alla regler och tvärsemot alla lagar.
    Möjligen kunde det erkännas som appartheidstat så som det särbehandlar 20 *% av sina invånare.
    Dao
    Dao

Antal inlägg : 26567

Inlägg  Dao 2009-12-20, 01:53

lazy skrev:En av ledarna i Gaza stod för några månader sedan i internationell media och

Hamas har massor av gånger redan varit tydliga med att de är BEREDDA att erkänna Israel som stat, men att Israel då måste avsluta sin terror mot palestinierna först!

Och tror du verkligen på den historien du nog drog? Att en hamasmedlem från Gaza inte redan visste hur deras internetförbindelser fungerade i området???

Men nej - Varför skall palestinierna erkänna Israel som stat, förrän Israel erkänner palestinierna som likvärdiga medborgare och medmänniskor?

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 21:36