Testaren
Vill du dock ha hot, påhopp, invektiv och offtopicdebatter, då ska du naturligtvis vara kvar här.
testaren:
acbladet:
Martin skrev:Så frågan är ju om det inte är en utmaning att tända lyset i ditt acbladsalternativ?
blueheaven skrev:Testaren det vänstermodererade forumet där redcloud kan skriva vilken smörja han vill utan att riskera få mothögg?
NEJ TACK!
blueheaven skrev:Testaren det vänstermodererade forumet där redcloud kan skriva vilken smörja han vill utan att riskera få mothögg eftersom alla "högeråsikter" rensas bort?
NEJ TACK!
råttan skrev:Har aldrig varit inne på testaren. Har haft på känn att det drivs precis på det sätt BlueHeaven beskriver.
Nån som har exempel på borttagna högerinlägg vs. kvarliggande vänsterinlägg.
Regndrottning skrev:blueheaven skrev:Testaren det vänstermodererade forumet där redcloud kan skriva vilken smörja han vill utan att riskera få mothögg?
NEJ TACK!
Du har fel, Blue...
Testaren är modererat av både Corven och Sniperess. Alltså både vänster och höger.
Syftet med moderering är att vi skall hålla hysat ton och debatt. Och detta fungerar. Påhopp är inte tillåtet, inte heller att diskutera andra debattörer.
Prova, får du se..... Samtalen är vettiga och tillåts inte spåra ur som det gör på detta forum.
Vi DISKUTERAR på Testaren.... och det är mycket behagligare där än här.
Gnagaren skrev:Har haft på känn att det drivs precis på det sätt BlueHeaven beskriver.
RedCloud skrev:Gnagaren skrev:Har haft på känn att det drivs precis på det sätt BlueHeaven beskriver.
Som vanligt har BlueH Noll Koll på tillvaron.
Jag själv har fått både inlägg och trådar borttagna, så det där med att det skulle vara vänsterfavör hos moderatorerna har ingen bäring i verkligheten.
Jag skriver det igen: vill man debattera så är Testaren värt att testa sas.
Trivs man med hot, påhopp och ickedebatt ska man hålla sig kvar här.
NollKollBlue skrev:Varför kan du då inte diskutera omodererat här då?
Vill inte bli modererad av någon om det skall tillrättaläggas vad man får säga så blir det ju inte mycket mening att skriva vad man själv tycker överhuvudtaget sedan så finns det ju mer eller mindra bra debattörer av alla de slag naturligtvis men modererade NEJ TACK!
Regndrottning skrev:blueheaven skrev:Testaren det vänstermodererade forumet där redcloud kan skriva vilken smörja han vill utan att riskera få mothögg?
NEJ TACK!
Du har fel, Blue...
Testaren är modererat av både Corven och Sniperess. Alltså både vänster och höger.
Syftet med moderering är att vi skall hålla hysat ton och debatt. Och detta fungerar. Påhopp är inte tillåtet, inte heller att diskutera andra debattörer.
Prova, får du se..... Samtalen är vettiga och tillåts inte spåra ur som det gör på detta forum.
Regndrottning skrev:Förlåt Sniper......
Jag förstår att du är som jag då... en moderat vänsterpartist? Eller något liknande...
NEJ TACK!
Du har fel, Blue...
råttan skrev:Har aldrig varit inne på testaren. Har haft på känn att det drivs precis på det sätt BlueHeaven beskriver.
Nån som har exempel på borttagna högerinlägg vs. kvarliggande vänsterinlägg.
Redvictory skrev:
Corven är bra! han har JAG full respekt för! mer behöver jag inte säga!
Corven skrev:Redvictory skrev:
Corven är bra! han har JAG full respekt för! mer behöver jag inte säga!
Jag trodde du visste att jag är en hon
RedCloud skrev:Min spaning på det här är att vissa, tex Blue verkligen vill kunna kränka, och därför blir kvar här. Samma med Gustav Ander som inte någongång, någonstans lyckats prestera ett enda inlägg utan nedsättande invektiv.
De vet om att det skulle vara omöjligt för dom på Testaren-