lazy skrev:Har roat mej med att läsa igenom hela tråden. Var är SiP:s lögner?
Jag kanske behöver glasögon för jag kan inte hitta dom?
Tyvärr hjälper inte glasögon dig! det krävs något mycket mer! och det saknar både du och Sip! sorry!
lazy skrev:Har roat mej med att läsa igenom hela tråden. Var är SiP:s lögner?
Jag kanske behöver glasögon för jag kan inte hitta dom?
Corven Today at 5:47 pm
Nu är det ju i stort sett bara Blåfront, som därinne heter SD2010 som är höger, och fortfarande skriver, och vi vet alla hur han skriver, men hans inlägg står kvar.
RedCloud skrev:NollKollBlue skrev:Varför kan du då inte diskutera omodererat här då?
Klart jag kan, men här får jag också dödshot, personliga påhopp, allmänt kommunistmiumbojumbo, offtopicmästare på köpet.
Det få jag inte på Testaren.
Men jag förstår att du gärna vill hålla dig på lowlife-nivå när DU debatterar.
Corven skrev:
Det har inte raderats ett enda inlägg som handlat om sakfrågor.
Corven skrev:Nu är det ju i stort sett bara Blåfront, som därinne heter SD2010 som är höger, och fortfarande skriver, och vi vet alla hur han skriver, men hans inlägg står kvar.
Corven skrev:Det enda som raderas är personliga påhopp, och rena nonsens-inlägg. Som när Berra hoppade på Fredrik om saker som hänt härinne, i en tråd som handlade om skolpolitik. Eller när Fredrik hoppade på Martin om saker som inte alls hade med tråden att göra.
Corven skrev:Och man kan inte nicknappa där. Eftersom alla nya konton måste godkännas av en administrator. Hittills har vi inte nekat någon ny medlem.
Corven skrev:Jag vet inte varför Blueheaven och Fredrik har fått för sig att höger-inlägg inte är välkomna, det finns liksom ingen vettig grund för ett sånt påstående, det måste ju finnas både höger och vänster för att det ska bli någon debatt, men det är klart att det kanske är skönt att kunna leka martyr när man inte får vräka ur sig en massa otidigheter....
Corven skrev:Jag menar, om det nu är så kul att vräka ur sig en massa skit, så kan man väl göra det härinne då, och så hålla sig till att diskutera sakfrågor på Testaren. För här är det svårt att diskutera sakfrågor, det spårar oftast ut och blir ännu en skitkastartråd i raden....
martin7lindgren skrev:Ge dig nu, vad yrar du om nu igen fröken SiP,
du och jag tycker lika illa om varandra och det mesta vore vara sagt redan så om du drar in din tunga och vaktar den noga ska det nog bli bra?
Eftersom du enligt din egen utsaga är så mycket förståndigare än jag så visar du din storhet genom att visa vägen fröken SiP,
Klokast ger sig säger man ju, eller hur?
Då börjar du hålla igen näbben! Så kanske jag gör likadant!
NollKollBlue skrev:Vad ger någon rätten att ta ifrån mig mitt eget omdöme?
Råttan skrev:På samma sätt krävs det per definition att man arbetat för att man ska kunna kalla sig pensionär.
Råttan skrev:Men ordet pensionär betyder att man slutat arbeta.
RedCloud skrev:NollKollBlue skrev:Vad ger någon rätten att ta ifrån mig mitt eget omdöme?
för detta krävs ju att du har ett, vilket inte visat sig någongång, någonstans.
martin7lindgren skrev:Jasså säger du det fröken SiP? Martin tar sig ton?
Ja klart han gör, inte fan finns jag på forumet för att hålla tyst!
nollKollBlue skrev:Kommunism kräva censur och moderering!
vad tycker du om din polares "dödshot" mot Råttan
RedCloud skrev:vad tycker du om din polares "dödshot" mot Råttan
inga dödshot är acceptabla, oavsett vilken sida de kommer ifrån
RedCloud skrev:nollKollBlue skrev:Kommunism kräva censur och moderering!
Så talar högerns demokratiförespråkare....håhå jaja
RedCloud skrev:vad tycker du om din polares "dödshot" mot Råttan
inga dödshot är acceptabla, oavsett vilken sida de kommer ifrån
blueheaven skrev:
Men varför lyser då högerdebattörerna med sin frånvaro?