+7
Redvictory
MartinLindgren
x-medborgare
theward
Regndrottning
formsvackan
RedCloud
11 posters
Fredrik Rahm tillbaka som Redclown
RedCloud- Antal inlägg : 23039
- Inlägg 1
Fredrik Rahm tillbaka som Redclown
Inte blev han nå friskare under sin frånavaro, stackarn.....
formsvackan- Antal inlägg : 14778
Huva, kan de va santRedCloud skrev:Inte blev han nå friskare under sin frånavaro, stackarn.....
Regndrottning- Antal inlägg : 6691
Vad får dig att tro att det är micke wrede, a.k.a. Fredrik Rahm som är tillbaka? Istället för någon av de vanliga puckona som redan finns på forumet?
theward- Antal inlägg : 6709
Regndrottning skrev:Vad får dig att tro att det är micke wrede, a.k.a. Fredrik Rahm som är tillbaka? Istället för någon av de vanliga puckona som redan finns på forumet?
han har ju förövrigt aldrig lämnart forumet, utan finns kvar under annat(ev flera andra nick)...
har man minsta kunskap i hur folk utrycker sig i skrift och ser särdragen..är det ganska lätt att sortera ut de olika nicken och länka ihop de som kommer från samma person
dessutom har de ofta "samma" historia att bertätta om sig själva och sannolikheten att människor är så lika när det gäller jobb,härkomst, familjesituation, släktskap..you name it...
är mkt små.. mkt små...
öht är det extremt mkt inavel med nicken på högerkanten
theward skrev:Regndrottning skrev:Vad får dig att tro att det är micke wrede, a.k.a. Fredrik Rahm som är tillbaka? Istället för någon av de vanliga puckona som redan finns på forumet?
han har ju förövrigt aldrig lämnart forumet, utan finns kvar under annat(ev flera andra nick)...
har man minsta kunskap i hur folk utrycker sig i skrift och ser särdragen..är det ganska lätt att sortera ut de olika nicken och länka ihop de som kommer från samma person
dessutom har de ofta "samma" historia att bertätta om sig själva och sannolikheten att människor är så lika när det gäller jobb,härkomst, familjesituation, släktskap..you name it...
är mkt små.. mkt små...
Jag håller med dig på sista raden.... Men, jag är osäker på det verkligen är FR som är tillbaka. Jag känner inte igen 'stilen' eller brist därav på de fåtal inläggen som har skrivits av den röde clownen....
theward- Antal inlägg : 6709
Regndrottning skrev:theward skrev:Regndrottning skrev:Vad får dig att tro att det är micke wrede, a.k.a. Fredrik Rahm som är tillbaka? Istället för någon av de vanliga puckona som redan finns på forumet?
är mkt små.. mkt små...
Jag håller med dig på sista raden.... Men, jag är osäker på det verkligen är FR som är tillbaka. Jag känner inte igen 'stilen' eller brist därav på de fåtal inläggen som har skrivits av den röde clownen....
nää inte red clowen... det är stämplat med råttans trademark rakt över
Det är öht nåt sjuk med dessa fejknick tycker jag
x-medborgare- Antal inlägg : 4745
TRÖTTSAMT tycker jag..
ehh jag får nog backa lite, det är nog inte miffot Fredrik,det är inte hans dåliga svenska, utan någon annan av det högra laget som tröttnat på sitt gamla nick...BlueHeaven kanske ?
formsvackan- Antal inlägg : 14778
Vänta ett litet tag, det ger sig själv snart.RedCloud skrev:ehh jag får nog backa lite, det är nog inte miffot Fredrik,det är inte hans dåliga svenska, utan någon annan av det högra laget som tröttnat på sitt gamla nick...BlueHeaven kanske ?
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
- Inlägg 10
Sv: Fredrik Rahm tillbaka som Redclown
Mitt tips är att kronråttan träder in i ny skepnad,
Åtminstone tycker jag att clownen bjäfsar, gnyr gnäller och vovvar precis som
rådisen och tidigare hunden,
Garanterat att dom båda har släktband med varandra!
Sen verkar dom båda ha samma förkärlek och flänga mig i bakhasorna, det är ju bara se på mina trådar?
Åtminstone tycker jag att clownen bjäfsar, gnyr gnäller och vovvar precis som
rådisen och tidigare hunden,
Garanterat att dom båda har släktband med varandra!
Sen verkar dom båda ha samma förkärlek och flänga mig i bakhasorna, det är ju bara se på mina trådar?
- Inlägg 11
"Pajas, vadan denna aggressivitet?" (redclown)
Pajas är annars Blueheavens varumärke när han inte gillar vad han läser, så nog är det lille NollKoll alltid...
Pajas är annars Blueheavens varumärke när han inte gillar vad han läser, så nog är det lille NollKoll alltid...
- Inlägg 12
Är det för tidigt att dra ner RIDÅ för BH? För nog tycker jag att det låter mest som honom......
Redvictory- Antal inlägg : 12028
- Inlägg 13
De har nåt gemensamt på högerfronten! nämligen dumhet!
råttan.- Antal inlägg : 4318
- Inlägg 14
Vänstermuppar spekulerar...
Jag är faktiskt lite intresserad av vad ni kommer fram till för jag undrar oclså. Kan det vara självaste redcloud?
Jag är faktiskt lite intresserad av vad ni kommer fram till för jag undrar oclså. Kan det vara självaste redcloud?
blueheaven- Antal inlägg : 5228
- Inlägg 15
Jag får hålla med x-medborgare det är tröttsamt med spekulationerna!
berralarzon- Antal inlägg : 6964
- Inlägg 16
Nja asch osv.. fredrik rahm förstod i alla fall att han var körd härinne, blåfront å asfultruhten/gustavander hara bara själva inte fattat att domsamma är det.
Så nej jag tror inte nörden rahm sticker i sin nuna här igen.
//berra
//berra
råttan.- Antal inlägg : 4318
- Inlägg 17
Den som har störst behov av multinick är ju redcloud då nästan ingen läser dennes inlägg.
- Inlägg 18
råttan. skrev:Den som har störst behov av multinick är ju redcloud då nästan ingen läser dennes inlägg.
Jag ser det som tvärtom... RC behöver inga dubbelnick då han står för sina åsikter.
Det är de som inga åsikter har som har ett behov av att märkas...
Thetaxpayer- Antal inlägg : 7997
- Inlägg 19
Regndrottning skrev:råttan. skrev:Den som har störst behov av multinick är ju redcloud då nästan ingen läser dennes inlägg.
Jag ser det som tvärtom... RC behöver inga dubbelnick då han står för sina åsikter.
Står för sina åsikter?
Vilka åsikter?
- Inlägg 20
Thetaxpayer skrev:Regndrottning skrev:råttan. skrev:Den som har störst behov av multinick är ju redcloud då nästan ingen läser dennes inlägg.
Står för sina åsikter?
Vilka åsikter?
Åsikterna han uttalar.... vilka annars skulle det vara?
- Inlägg 21
Regndrottning skrev:Thetaxpayer skrev:Regndrottning skrev:råttan. skrev:Den som har störst behov av multinick är ju redcloud då nästan ingen läser dennes inlägg.
Står för sina åsikter?
Vilka åsikter?
Jag tycker han mest har åsikter om Blåfront och Blueheaven.
- Inlägg 22
Thetaxpayer skrev:Regndrottning skrev:Thetaxpayer skrev:Regndrottning skrev:råttan. skrev:Den som har störst behov av multinick är ju redcloud då nästan ingen läser dennes inlägg.
Står för sina åsikter?
Vilka åsikter?
Jag tycker han mest har åsikter om Blåfront och Blueheaven.
Ja, numera så...tyvärr.
Men, vad har BH för åsikter om något annat än andra debattörer? Inga alls...
blueheaven- Antal inlägg : 5228
- Inlägg 23
Thetaxpayer skrev:Regndrottning skrev:råttan. skrev:Den som har störst behov av multinick är ju redcloud då nästan ingen läser dennes inlägg.
Står för sina åsikter?
Vilka åsikter?
Har kärringen regnassholet tappat omdömet totalt nu?
Avprogrammering i Nordkorea nästa?
- Inlägg 24
Har kärringen regnassholet tappat omdömet totalt nu?
Avprogrammering i Nordkorea nästa?
Varför mår du så dåligt och är så bitter, NollKoll ?
Slut på sparpengarna ?
- Inlägg 25
berralarzon skrev:Nja asch osv.. fredrik rahm förstod i alla fall att han var körd härinne, blåfront å asfultruhten/gustavander hara bara själva inte fattat att domsamma är det.
//berra
När skall du förstå detta?