Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+7
blueheaven
Secrist
Regndrottning
Vercingetorix
Sniperace
Dao
RedCloud
11 posters

    Tredje världen kräver patentfri miljöteknik

    Vercingetorix
    Vercingetorix


    Antal inlägg : 4633
    Join date : 09-02-16
    Age : 52

    Tredje världen kräver patentfri miljöteknik - Sida 4 Empty Sv: Tredje världen kräver patentfri miljöteknik

    Inlägg  Vercingetorix 2009-11-29, 17:39

    formsvackan skrev:
    Vercingetorix skrev:Men... Som den medvetne konsument jag är, undviker jag helst dessa kemikaliebomber helt och hållet. Endast naturliga, alt bryggda drycker hamnar på mitt bord, i.e. vatten, mjölk, Brämhults juicer, öl och vin. It does your body good. :-)
    Du glömde kasken Very Happy

    Det är inte en dryck, utan ett livselixir! king
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Tredje världen kräver patentfri miljöteknik - Sida 4 Empty Sv: Tredje världen kräver patentfri miljöteknik

    Inlägg  Dao 2009-11-29, 17:51

    "Personligen är jag sådär svenskt försonande och medlande... Amerikansk Cola och kubansk rom..."

    Måste erkänna att det är gott, faktiskt!

    Men jag får känslan av att den njuts hellre i Havanna än i Washington!!! Wink

    Fast du tog in ennan annan favorit här också... Brämhults jouicer!!! mmmm!!!

    Respekt, mannen, respekt!!! Very Happy
    Vercingetorix
    Vercingetorix


    Antal inlägg : 4633
    Join date : 09-02-16
    Age : 52

    Tredje världen kräver patentfri miljöteknik - Sida 4 Empty Sv: Tredje världen kräver patentfri miljöteknik

    Inlägg  Vercingetorix 2009-11-29, 18:10

    Dao skrev:"Personligen är jag sådär svenskt försonande och medlande... Amerikansk Cola och kubansk rom..."

    Måste erkänna att det är gott, faktiskt!

    Men jag får känslan av att den njuts hellre i Havanna än i Washington!!! Wink

    Fast du tog in ennan annan favorit här också... Brämhults jouicer!!! mmmm!!!

    Respekt, mannen, respekt!!! Very Happy

    Jag tackar inte nej till en Havanna Club och en Cohiba, avnjutna vid solnedgång med utsikt över Mexikanska Golfen...

    Har ännu inte funnit en Brämhultare som inte smakar förträffligt. T o m morotsjuicen är fantastisk. Smile
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Tredje världen kräver patentfri miljöteknik - Sida 4 Empty Hjälp

    Inlägg  Secrist 2009-11-30, 00:06

    Då kom folk från mer utvecklade delar av Europa och hjälpte oss, och dessa individer kom sedan att bli en del av vårt samhälle, och deras framgångar kom landet till del. I tredje världen ser det helt annorlundare ut - går inte ens att jämföra!

    Snacka om att grovt förenkla historien. Sverige köpte in experthjälp där det behövdes samtidigt som vi var enormt duktiga på att utnyttja det vi hade. Folk kom inte hit på grund av någon godhet. Dessutom var det inte frågan om några enorma mängder kunniga människor.

    Sponsored content


    Tredje världen kräver patentfri miljöteknik - Sida 4 Empty Sv: Tredje världen kräver patentfri miljöteknik

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-09-22, 22:27