Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+14
KickTheRasist
Susz X
berralarzon
GustavAnder
marxisten
lazy
Dao
DMustaine
foliesvackan
captaincodd
Blåfront
Secrist
MartinLindgren
RedCloud
18 posters

När kommer första liksäcken ?

foliesvackan
    foliesvackan

Antal inlägg : 326

När kommer första liksäcken ? - Sida 4 Empty Sv: När kommer första liksäcken ?

Inlägg  foliesvackan 2009-11-13, 18:33

GustavAnder skrev:
    foliesvackan skrev:
    GustavAnder skrev:Är foliehattarna och de obehöriga för tionde gången igång med att försöka revidera historien världen alltet och mänskligheten ?
    Inte alls, vi har bara en annan världsbild än den du får ur din fantasigenerator Very Happy

En annan värlsdsbild, ett draveluttryck för de som inte vill kan vågar, se verkligheten.
    Ja ja, vi vet alla vilken verklighet du brukar presentera för oss med jämna mellanrum. Vill du ha en repetition ?
    Döden på larvfötter är en historiebok, GM ska börja tillverka Trabant, finanskrisen är bara en normal konjunktursvängning, medicinen blir defekt om staten äger apoteket, US Army och US Congress ger ut vänsterporr, utveckling av nya bilmodeller kräver endast ett garage en svets och en Biltemakatalog, Turkmenistans gas ska transporteras i en oljeledning på andra sidan Kaspiska havet, professorer är ..... nej, jag tror vi skiter i resten då kvällen inte räcker till Very Happy
    GustavAnder
    GustavAnder

Antal inlägg : 2835

När kommer första liksäcken ? - Sida 4 Empty repetion av en störd människa...

Inlägg  GustavAnder 2009-11-13, 18:59

Nej, jag önskar ingen repetion av en störd människas fantasier av vad jag tycker, anser, vet, skriver eller har för åsikter.

Jag upprepar, du får ta det med din terapeut, om det finns nån kamikaze-terapuet ledig.
    foliesvackan
    foliesvackan

Inlägg  foliesvackan 2009-11-13, 19:02

GustavAnder skrev:Nej, jag önskar ingen repetion av en störd människas fantasier av vad jag tycker, anser, vet, skriver eller har för åsikter.

Jag upprepar, du får ta det med din terapeut, om det finns nån kamikaze-terapuet ledig.
    Tänk på att allt du häver ur dig får du förr eller senare tillbaka med en uppstuds rak i skitan Very Happy
    KickTheRasist
    KickTheRasist

Antal inlägg : 3622

Inlägg  KickTheRasist 2009-11-13, 19:05

foliesvackan skrev:
    GustavAnder skrev:Nej, jag önskar ingen repetion av en störd människas fantasier av vad jag tycker, anser, vet, skriver eller har för åsikter.

Tänk på att allt du häver ur dig får du förr eller senare tillbaka med en uppstuds rak i skitan Very Happy

Det ända som jag är rädd att vi kommer att få s.k Terrordåd här i Sverige på grund av våra militära i Afghanistan.

Sen är jag rädd att vi kommer att förtrycka Afghaner ännu mera och i vårat omedvetenhet vi tycker att detta är rätta Sad
    Dao
    Dao

Antal inlägg : 26567

Inlägg  Dao 2009-11-13, 19:36

Kommer VERKLIGEN från rätt person!!!!!

lol! lol! lol! lol! lol!
    Infra
    Infra

Antal inlägg : 29644

Inlägg  Infra 2009-11-13, 19:48

DMustaine skrev:Du är inget annat än en dum sociopat!
    Talibanerna måste bort thats it! Det blir inga skolor annars retard coward cloud!

Ja men, om du bara talar vänligt med
    Talibanen utan att höja rösten så dödar
    han dig nog inte. Lita på mig!
    Secrist
    Secrist

Antal inlägg : 32216

När kommer första liksäcken ? - Sida 4 Empty Bombhöger

Inlägg  Secrist 2009-11-13, 20:44

Vem har här inne pratat om "bombhögern" - även om begreppet är talande!

Både RV och RC älskar det uttrycket. De missar aldrig en chans att använda det. De är väl inspirerade av Jan Guillou kan jag tänka.

Ex: Snarare en sanning som inte bombhögerns vapen-lösnings-fundamentalister vägrar se. Av RC
    Dao
    Dao

Inlägg  Dao 2009-11-13, 21:40

Secrist skrev:Vem har här inne pratat om "bombhögern" - även om begreppet är talande!

Både RV och RC älskar det uttrycket. De missar aldrig en chans att använda det. De är väl inspirerade av Jan Guillou kan jag tänka.

Ex: Snarare en sanning som inte bombhögerns vapen-lösnings-fundamentalister vägrar se. Av RC

Men varför utgår du från att de inte syftar på s då???
    Secrist
    Secrist

När kommer första liksäcken ? - Sida 4 Empty Bomber

Inlägg  Secrist 2009-11-14, 00:56

Men varför utgår du från att de inte syftar på s då???

Tittar man på vad som skrivs så inkluderas inte S i den benämningen. Och jag kan ju misstänka att det är rätt många som inte anser att Jan Eliasson ska kallas bombhöger.
    Dao
    Dao

Inlägg  Dao 2009-11-14, 01:12

Secrist skrev:Men varför utgår du från att de inte syftar på s då???

Tittar man på vad som skrivs så inkluderas inte S i den benämningen. Och jag kan ju misstänka att det är rätt många som inte anser att Jan Eliasson ska kallas bombhöger.

Vad Jan E tycker vet jag inget om, men s-toppen har helt klart tagit efter högern vad gäller utrikespolitiken, utan intern diskussion!

Så ja, gillar han bomber och stödjer högern, skall man kalla honom bombhögern!
    Secrist
    Secrist

När kommer första liksäcken ? - Sida 4 Empty Eliasson

Inlägg  Secrist 2009-11-14, 01:14

Fast nu har ju Eliasson sett mer elände än du kan drömma om så kanske att jag litar mer på honom än några pojkrumskommunister som minsann vet hur allt ska vara.
    KickTheRasist
    KickTheRasist

Inlägg  KickTheRasist 2009-11-14, 01:20

Secrist skrev:Vem har här inne pratat om "bombhögern" - även om begreppet är talande!

Upps men fan vad har RC eller RV att gjora med det, och när vi skall snacka om Guillou kan vi väll visa upp den riktiga svenska vadderingar med SS-Viking eller hur??!!

Det brukar du inte väll tjata om för att det var rätt din lille offer sant!!??

Så go and fuck you self in the head ashole!!
    Dao
    Dao

Inlägg  Dao 2009-11-14, 01:27

Secrist skrev:Fast nu har ju Eliasson sett mer elände än du kan drömma om så kanske att jag litar mer på honom än några pojkrumskommunister som minsann vet hur allt ska vara.

Eliasson är duktig, men jag känner ingen politiker som jag helt och hållet håller med i allt. Han är djupt involverad i FN, och Sveriges soldater är en del av en konstig FN-aktion. Det är ganska logiskt att han står på FN:s sida här...

Eventuella invändningar i hur USA utnyttjar detta, har han nog inte uttalat...
    Secrist
    Secrist

När kommer första liksäcken ? - Sida 4 Empty Va

Inlägg  Secrist 2009-11-14, 01:36

Det brukar du inte väll tjata om för att det var rätt din lille offer sant!!??

Öh, vem pratar du med?
    KickTheRasist
    KickTheRasist

Inlägg  KickTheRasist 2009-11-14, 01:59

Secrist skrev:Det brukar du inte väll tjata om för att det var rätt din lille offer sant!!??

Öh, vem pratar du med?

Detta mening var vänt mot dig så gillar du den eller inte who fucing cares!!
    Smile

Secrist
    Secrist

När kommer första liksäcken ? - Sida 4 Empty Hmmm

Inlägg  Secrist 2009-11-14, 02:00

Detta mening var vänt mot dig så gillar du den eller inte who fucing cares!!

Dina inlägg är så förvirrade och osammanhängande att det är svårt att veta vem du pratar med.
    DMustaine
    DMustaine

Antal inlägg : 3914

Inlägg  DMustaine 2009-11-14, 02:02

Dao skrev:
    Secrist skrev:Fast nu har ju Eliasson sett mer elände än du kan drömma om så kanske att jag litar mer på honom än några pojkrumskommunister som minsann vet hur allt ska vara.

Eliasson är duktig, men jag känner ingen politiker som jag helt och hållet håller med i allt. Han är djupt involverad i FN, och Sveriges soldater är en del av en konstig FN-aktion. Det är ganska logiskt att han står på FN:s sida här...

Jag tycker nog att du skall utveckla det där med "konstig FN-aktion"
    Det står väl klart att målet är att få bort talibanerna och låta det Afghanska folket slippa det lidandet de för med sig. Du menar att du inte är en USA hatare men jag fortsätter hävda det! Du, FS och Rädda Molnet har ju samma retorik! Ni är lätta att känna igen. Kritik är aldrig fel men när man som ni ALLTID pekar ut USA som terroristen förstår man vad som ligger bakom er agenda!
    KickTheRasist
    KickTheRasist

Inlägg  KickTheRasist 2009-11-14, 02:14

DMustaine skrev:
    Dao skrev:

Det står väl klart att målet är att få bort talibanerna och låta det Afghanska folket slippa det lidandet de för med sig. Du menar att du inte är en USA hatare men jag fortsätter hävda det! Du, FS och Rädda Molnet har ju samma retorik! Ni är lätta att känna igen. Kritik är aldrig fel men när man som ni ALLTID pekar ut USA som terroristen förstår man vad som ligger bakom er agenda!

Du för lite saker att tugga på , jag har inget att göra med rc , rv etc...

WTC var en riktigt vidrigt sak , men problemet är att din kärra Usa som är så demokratisk har gjort mycket värre saker som till exempel Sudan 1986 , Nicuagra , Kuba , Irak <--- före den falska ockupation etc... ta enbart till exempel Sudan som har mera än 100.000 (and counting) civila offer , hur kan denna nämnas med wtc??

Hur är det med dagliga support för Plast staten Israel till exempel ??

Du är helt blåst eller är du helt hjärntvättad vilken av dem väljer du??

Som sagt du väljer open minded or closed Smile

Senast ändrad av KickTheRasist den 2009-11-14, 02:25, ändrad totalt 3 gånger
    Secrist
    Secrist

När kommer första liksäcken ? - Sida 4 Empty Kuba

Inlägg  Secrist 2009-11-14, 02:19

Hur kom Kuba in det hela?
    KickTheRasist
    KickTheRasist

Inlägg  KickTheRasist 2009-11-14, 02:28

Secrist skrev:Hur kom Kuba in det hela?

Tja det kan man undrar hur kom det väll Irak i sikten , när dem väll hade kärnvapen och Saddam som var en pion som var utsätt av själva den gammle Bush ??

Hur gick den till vad tror du ??

Det måste vara skoj sant??
    DMustaine
    DMustaine

Antal inlägg : 3914

Inlägg  DMustaine 2009-11-14, 02:35

KickTheRasist skrev:
    DMustaine skrev:
    Dao skrev:

WTC var en riktigt vidrigt sak , men problemet är att din kärra Usa som är så demokratisk har gjort mycket värre saker som till exempel Sudan 1986 , Nicuagra , Kuba , Irak <--- före den falska ockupation etc... ta enbart till exempel Sudan som har mera än 100.000 (and counting) civila offer , hur kan denna nämnas med wtc??

[youtbe]0_8Zq_iWuFg[youtube]

Jag skiter i vad USA gjort historiskt. Jag är fullt medveten om att det går att ifrågasätta syftet i en del av deras operationer. Afghanistan är dock svårt att ifrågasätta. Det finns en allians på över 40 (!) nationer där. Det är en FN sanktionerad operation. Alla dessa involverade inser faran att låta talibanerna få kontroll över landet. Du kan gärna ifrågasätta mig men hur skall du finna argument att ifrågasätta övar 40 länder? Fucked up Formsvackan som yrar om olje och gasledningar håller inte längre. Det vet han själv! Vad jag saknar från eder är konkreta förslag på åtgärder som främjar landet Afghanistan. Det ni nu säger är att väst skall dra sig tillbaka. Vad det sen genererar är ni ovilliga att tala om. Afghanistan blir en safe haven för terrorister som kan operera globalt. Det betyder att en bomb kan sprängas utanför din dörr KTR!
    Secrist
    Secrist

När kommer första liksäcken ? - Sida 4 Empty Den?

Inlägg  Secrist 2009-11-14, 02:36

Hur gick den till vad tror du ??

Vilken den? Dina inlägg blir bara rörigare och rörigare.
    KickTheRasist
    KickTheRasist

Inlägg  KickTheRasist 2009-11-14, 03:00

[quote="DMustaine"]
    KickTheRasist skrev:
    DMustaine skrev:
    Dao skrev:

[youtbe]0_8Zq_iWuFg[youtube]

citat:
    "Jag skiter i vad USA gjort historiskt."
    Man brukar ju väll inte skita i historia det är något som man lär sig av i alla fall för min del Smile

citat:
    "Jag är fullt medveten om att det går att ifrågasätta syftet i en del av deras operationer."

Varför gjor du inte det ??

Du snackar om stygga talibaner till exempel men du glömmer gärna varför din kärra USA har utbildad dem då??

citat:
    "Afghanistan är dock svårt att ifrågasätta."

Usa har inget att göra med Afghanistan , det ända som dom vill uppnå är deras intresse för pipeline knappast kvinnorättighet det har dem väll ingen intresse av denna !

citat:
    "Det finns en allians på över 40 (!) nationer där."

Sant än av dem är min land och det är knappast 30 , mitt land kommer att dra dem 30 man eftersom dem för skit där hemma!! , har hört att Spanien och Italien kommer att gjora den samma så småningom Smile

citat:
    "Det är en FN sanktionerad operation."

Nej det är Usa-s ockupation och resten av lyd stater som följer med, men vad löser det att Usamma kommer att bli hittat ... hahhhahaha , Usamma sitter i white house Smile

citat:
    "Alla dessa involverade inser faran att låta talibanerna få kontroll över landet. "

Hahahha! samma propaganda var ju om vi kroater för sitt land då kommer nazismen att växa på nytt Smile

citat:
    "Du kan gärna ifrågasätta mig men hur skall du finna argument att ifrågasätta övar 40 länder?"

Simpel money is talking eller dem är vilseleda och dem 40 nationer som du nämner är inte foot soldater Smile

citat:
    "Fucked up Formsvackan som yrar om olje och gasledningar håller inte längre. "

Tyvärr killen / tjejen har rätt!!

citat:
    "Det vet han själv! Vad jag saknar från eder är konkreta förslag på åtgärder som främjar landet Afghanistan."

Varför USA hjälper inte Sverige med dagens nazism och rasism till exemepel??

citat:
    "Det ni nu säger är att väst skall dra sig tillbaka. Vad det sen genererar är ni ovilliga att tala om. Afghanistan blir en safe haven för terrorister som kan operera globalt. Det betyder att en bomb kan sprängas utanför din dörr KTR!"

Ja en bomb kommer att säkerligen att sprängas utanför min dörr det kan jag lova dig , men den dagen kommer jag inte att vara med ... tyvärr!! Med andra ord jag är inte skyldigt den minsta med dagens imperialism och jag har inget att göra med denna diverse är det ingen som frågat mig om jag är villigt att sprida falsk demokrati i taliban land . Smile
    Susz X
    Susz X

Antal inlägg : 6327

Inlägg  Susz X 2009-11-14, 07:31

Ingen ler bredare än krisvapentillverkaren och ni som har aktier i dito...
    Sorglig vilka onda personer det finns...
    foliesvackan
    foliesvackan

Inlägg  foliesvackan 2009-11-14, 14:01

DMustaine skrev:Fucked up Formsvackan som yrar om olje och gasledningar håller inte längre. Det vet han själv
    Det vet han inte alls det Very Happy

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 01:16