Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+10
lazy
SiP
R.O.F.L
RedCloud
GustavAnder
blueheaven
MartinLindgren
Sniperace
Blåfront
Susz X
14 posters

    Visst klarar vi av 30 barn!

    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    Visst klarar vi av 30 barn! - Sida 2 Empty Sv: Visst klarar vi av 30 barn!

    Inlägg  Regndrottning 2009-11-12, 16:07

    RedCloud skrev:Er vuxenmobbing mot Martin är direkt osmaklig, hur står ni ut med er själva. Eller det kanske är det ni inte gör....

    Nåja, Red.... Vi skall väl tala tyst om just mobbing? Vi är inte snälla mot blåfjant... Wink

    queen
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    Visst klarar vi av 30 barn! - Sida 2 Empty Sv: Visst klarar vi av 30 barn!

    Inlägg  lazy 2009-11-12, 16:10

    Regndrottning skrev:
    RedCloud skrev:Er vuxenmobbing mot Martin är direkt osmaklig, hur står ni ut med er själva. Eller det kanske är det ni inte gör....

    Nåja, Red.... Vi skall väl tala tyst om just mobbing? Vi är inte snälla mot blåfjant... Wink

    queen

    Vem orkar? Laughing
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Visst klarar vi av 30 barn! - Sida 2 Empty Sv: Visst klarar vi av 30 barn!

    Inlägg  RedCloud 2009-11-12, 16:11

    Vi är inte snälla mot blåfjant.

    Sant, men efter uppmaningen att Martin skulle skrammla med stumparna har åtminstone jag gett honom carte blanche att skriva hur f*n han vill.

    Och Brunfront är rasist. Rasister ska bekämpas med alla till buds stående medel.
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Visst klarar vi av 30 barn! - Sida 2 Empty Sv: Visst klarar vi av 30 barn!

    Inlägg  Sniperace 2009-11-12, 16:13

    RedCloud skrev:Er vuxenmobbing mot Martin är direkt osmaklig, hur står ni ut med er själva. Eller det kanske är det ni inte gör....

    Jag ger bara tillbaka mot honom vad han gör mot mig och andra, sedan kan man ju fråga om din och andras mot höägerdebattörer, så frågan är, ger du Martin någon speciell frisedel?
    Har ni frisedel för er mobbing mer än att de FÖRTJÄNAR den?

    Ja, det gör ju Martin med, han förtjänar den, han ber och TIGGER om den, jag har erbjudit vapenvila, men han vill inte ha den, KANSKE ska man jaga iväh honom på samma sätt som vissa jagade iväg Fredrik?

    hur är det med hycklandet, grannens och det egna ögat?
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Visst klarar vi av 30 barn! - Sida 2 Empty Sv: Visst klarar vi av 30 barn!

    Inlägg  Sniperace 2009-11-12, 16:13

    RedCloud skrev:
    Vi är inte snälla mot blåfjant.

    Sant, men efter uppmaningen att Martin skulle skrammla med stumparna har åtminstone jag gett honom carte blanche att skriva hur f*n han vill.

    Och Brunfront är rasist. Rasister ska bekämpas med alla till buds stående medel.

    och det mot ALLA som säger emot honom? Very Happy
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Visst klarar vi av 30 barn! - Sida 2 Empty Sv: Visst klarar vi av 30 barn!

    Inlägg  RedCloud 2009-11-12, 16:15

    som vissa jagade iväg Fredrik

    DEN var rolig....Fredrik var ett psykfall som inte hör hemma i en öppen debatt, han borde ist få vård, vilket kanske är precis vad som avhåller honom från att vara här.
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Visst klarar vi av 30 barn! - Sida 2 Empty Sv: Visst klarar vi av 30 barn!

    Inlägg  Sniperace 2009-11-12, 16:18

    RedCloud skrev:
    som vissa jagade iväg Fredrik

    DEN var rolig....Fredrik var ett psykfall som inte hör hemma i en öppen debatt, han borde ist få vård, vilket kanske är precis vad som avhåller honom från att vara här.

    MEN det var ÄNDÅ en förbannad VUXENMOBBING av sällan skådat slag......

    säg mig ÄRLIGT, vad tycker du om Martins sätt att debattera, är det en stil du rekommenderar?
    skulle du stillatiganbnde ta emot det han ger alla andra?
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    Visst klarar vi av 30 barn! - Sida 2 Empty Sv: Visst klarar vi av 30 barn!

    Inlägg  lazy 2009-11-12, 16:19

    RedCloud skrev:

    Sant, men efter uppmaningen att Martin skulle skrammla med stumparna har åtminstone jag gett honom carte blanche att skriva hur f*n han vill.

    Och Brunfront är rasist. Rasister ska bekämpas med alla till buds stående medel.

    Fast nu var det ju inte Sniper som skrev det utan ngn som har lämnat forumet
    för flera månader sen så jag kan inte se att det skulle finnas en giltig
    orsak för martin att skriva sån skit som han gör.
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    Visst klarar vi av 30 barn! - Sida 2 Empty Sv: Visst klarar vi av 30 barn!

    Inlägg  SiP 2009-11-12, 16:20

    Regndrottning skrev:
    RedCloud skrev:Er vuxenmobbing mot Martin är direkt osmaklig, hur står ni ut med er själva. Eller det kanske är det ni inte gör....

    Nåja, Red.... Vi skall väl tala tyst om just mobbing? Vi är inte snälla mot blåfjant... Wink

    queen

    Den kommentaren skall du ha väldigt mycket cred för RD, att RC anser sig vara moralväktare som bestämmer när Martin mobbas utan att se vad Martin häver ur sig eftersom han tydligen gett honom carte blanche på att vara en idiot visar bara på hans egen dubbelmoral.....
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Visst klarar vi av 30 barn! - Sida 2 Empty Sv: Visst klarar vi av 30 barn!

    Inlägg  RedCloud 2009-11-12, 16:21

    Mr Teflon: MEN det var ÄNDÅ en förbannad VUXENMOBBING av sällan skådat slag......

    Inte alls, han fick bara några matskedar av sin egen medicin, inget annat, han gillade den inte och drog.
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    Visst klarar vi av 30 barn! - Sida 2 Empty Sv: Visst klarar vi av 30 barn!

    Inlägg  SiP 2009-11-12, 16:23

    RedCloud skrev:Mr Teflon: MEN det var ÄNDÅ en förbannad VUXENMOBBING av sällan skådat slag......

    Inte alls, han fick bara några matskedar av sin egen medicin, inget annat, han gillade den inte och drog.

    Exakt samma medicin som Martin får och med bred marginal förtjänar!!!
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Visst klarar vi av 30 barn! - Sida 2 Empty Sv: Visst klarar vi av 30 barn!

    Inlägg  Sniperace 2009-11-12, 16:24

    RedCloud skrev:Mr Teflon: MEN det var ÄNDÅ en förbannad VUXENMOBBING av sällan skådat slag......

    Inte alls, han fick bara några matskedar av sin egen medicin, inget annat, han gillade den inte och drog.

    Ja Mr Murder, men nu är det så att MARTIN får skedar med samma medicin Very Happy

    tycker du ha har en fin debatteknik som han håller på?

    du har precis GODKÄNT mobbing närt man ger tillbaka , TACK för stödet! Very Happy

    så nu har vi carte blance att mobba martin tills HAN drar,,,,,,
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Visst klarar vi av 30 barn! - Sida 2 Empty Sv: Visst klarar vi av 30 barn!

    Inlägg  RedCloud 2009-11-12, 16:26

    tycker du ha har en fin debatteknik som han håller på?

    Har inga åsikter mer än vad jag skrev tidigare, för mig har han carte blanche att skriva precis vad han vill.

    Ta äcklet råttan tex, 99% av hans inlägg handlar uteslutande om personen Martin, aldrig om topic. Är det OK i din värld ?
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Visst klarar vi av 30 barn! - Sida 2 Empty Sv: Visst klarar vi av 30 barn!

    Inlägg  Sniperace 2009-11-12, 16:32

    RedCloud skrev:
    tycker du ha har en fin debatteknik som han håller på?

    Har inga åsikter mer än vad jag skrev tidigare, för mig har han carte blanche att skriva precis vad han vill.

    Ta äcklet råttan tex, 99% av hans inlägg handlar uteslutande om personen Martin, aldrig om topic. Är det OK i din värld ?

    Nej, men han ger sig inte på MIG, det gör Martin, och till den dag han lägger ner kommer jag ge tillbaka hela tiden...

    där ligger den stora skillnaden, jag ger mig inte in i en gruppmobbing utan att det är JAG som blivit illa behandlad, och att han behandlar MÅNGA illa vet vi ju.

    så med andra ord så har ALLA som Martin gett sig på med sina verbala diarréer samma rätt att ge tillbaka, det är alltså inte mobbing Very Happy

    möjligen märkte du inte att han helt plötsligt for ut mot dig, enbart för att du påpekade att man kunde få hjälp av soc..... nu fattade han INTE att det var du som skrev förstås Very Happy
    berralarzon
    berralarzon


    Antal inlägg : 6964
    Join date : 09-03-08

    Visst klarar vi av 30 barn! - Sida 2 Empty Sv: Visst klarar vi av 30 barn!

    Inlägg  berralarzon 2009-11-12, 16:35

    Sniperace skrev:
    RedCloud skrev:
    tycker du ha har en fin debatteknik som han håller på?

    Har inga åsikter mer än vad jag skrev tidigare, för mig har han carte blanche att skriva precis vad han vill.

    Ta äcklet råttan tex, 99% av hans inlägg handlar uteslutande om personen Martin, aldrig om topic. Är det OK i din värld ?

    Nej, men han ger sig inte på MIG, det gör Martin, och till den dag han lägger ner kommer jag ge tillbaka hela tiden...

    där ligger den stora skillnaden, jag ger mig inte in i en gruppmobbing utan att det är JAG som blivit illa behandlad, och att han behandlar MÅNGA illa vet vi ju.

    så med andra ord så har ALLA som Martin gett sig på med sina verbala diarréer samma rätt att ge tillbaka, det är alltså inte mobbing Very Happy

    möjligen märkte du inte att han helt plötsligt for ut mot dig, enbart för att du påpekade att man kunde få hjälp av soc..... nu fattade han INTE att det var du som skrev förstås Very Happy

    Måste ge lite creed till Sniperace han försöker åtminstone erbjuda Martin fred i detta.
    Sedan denne frahm var ju en riktig farlig en kastablomkrukor för att döda RedC bad Martin skramla med sina stumpar mm om ruttna tänder osv.
    //berra
    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    Visst klarar vi av 30 barn! - Sida 2 Empty Sv: Visst klarar vi av 30 barn!

    Inlägg  Regndrottning 2009-11-12, 16:37

    Angående martin så tycker jag om honom, jag sympatiserar med honom...

    Men! Jag har för länge sedan blockerat honom för att jag inte står ut med hans tjafs!

    Jag blockerar folk pö om pö när jag märker att de inte bidrar till diskussionerna. Tjafs, påhopp, nedlåtenhet och förolämpning finner jag, vara grunder för avstängning. Jag är glad att jag kan stänga av och bara ägna mig åt dem som är seriösa....

    Jag föredrar en högre standard...
    Wink

    queen
    berralarzon
    berralarzon


    Antal inlägg : 6964
    Join date : 09-03-08

    Visst klarar vi av 30 barn! - Sida 2 Empty Sv: Visst klarar vi av 30 barn!

    Inlägg  berralarzon 2009-11-12, 16:40

    Regndrottning skrev:Angående martin så tycker jag om honom, jag sympatiserar med honom...

    Men! Jag har för länge sedan blockerat honom för att jag inte står ut med hans tjafs!

    Jag blockerar folk pö om pö när jag märker att de inte bidrar till diskussionerna. Tjafs, påhopp, nedlåtenhet och förolämpning finner jag, vara grunder för avstängning. Jag är glad att jag kan stänga av och bara ägna mig åt dem som är seriösa....

    Jag föredrar en högre standard...
    Wink

    queen

    Hmm... Smile
    //berra
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    Visst klarar vi av 30 barn! - Sida 2 Empty Sv: Visst klarar vi av 30 barn!

    Inlägg  lazy 2009-11-12, 16:41

    martin7lindgren Today at 8:49 am
    Opolitiske Sniper igen, död åt flyktingbarnen, Snipers och Blaufronts mantra?

    martin7lindgren Today at 11:31 am
    Skulle inte förvåna mig om opolitiske Sniper & Mr.Kronblom/Blue sitter och fantiserar om mig och min person och utövar nätsex tillsammans!

    martin7lindgren Today at 12:14 pm
    Rövknullar Sniper på fyllan nu igen?

    Har aldrig sett råttan skriva såna här saker, faktiskt så tror jag inte
    att fredrik gjorde det heller så det är väl bara att konstatera att en
    person ska tydligen stå över alla här när det gäller vanlig anständighet
    man kan ju undra varför.
    avatar
    x-medborgare


    Antal inlägg : 4745
    Join date : 09-02-16

    Visst klarar vi av 30 barn! - Sida 2 Empty Sv: Visst klarar vi av 30 barn!

    Inlägg  x-medborgare 2009-11-12, 16:44

    Regndrottning skrev:Angående martin så tycker jag om honom, jag sympatiserar med honom...

    Men! Jag har för länge sedan blockerat honom för att jag inte står ut med hans tjafs!

    Jag blockerar folk pö om pö när jag märker att de inte bidrar till diskussionerna. Tjafs, påhopp, nedlåtenhet och förolämpning finner jag, vara grunder för avstängning. Jag är glad att jag kan stänga av och bara ägna mig åt dem som är seriösa....

    Jag föredrar en högre standard...
    Wink

    queen

    Eller så tröttnar man och skriver inget alls.. För det finns oftast inget att svara/diskutera.. Sad
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Visst klarar vi av 30 barn! - Sida 2 Empty Sv: Visst klarar vi av 30 barn!

    Inlägg  Sniperace 2009-11-12, 16:51

    lazy skrev:
    martin7lindgren Today at 8:49 am
    Opolitiske Sniper igen, död åt flyktingbarnen, Snipers och Blaufronts mantra?

    martin7lindgren Today at 11:31 am
    Skulle inte förvåna mig om opolitiske Sniper & Mr.Kronblom/Blue sitter och fantiserar om mig och min person och utövar nätsex tillsammans!

    martin7lindgren Today at 12:14 pm
    Rövknullar Sniper på fyllan nu igen?

    Har aldrig sett råttan skriva såna här saker, faktiskt så tror jag inte
    att fredrik gjorde det heller så det är väl bara att konstatera att en
    person ska tydligen stå över alla här när det gäller vanlig anständighet
    man kan ju undra varför.

    Det var ju faktiskt så, även om vissa försöker förtränga detta så att fredrik gav MARTIN svar på samma sätt som Martin skrev om honom, en sak är säker, de flesta var SNÄLLA mot martin i början, men så snart någon sade emot så kom invektiven, Martin skyller på att det är GATANS SPRÅK, och det kan eller vill han inte ändra på, men som sagt som man ropar i skogen får man svar!!

    Som jag ser det är MARTIN en av dem som har absolut störst skuld i att det råder ett så hårt debattklimat här....med god hjälp av några andra både till häger och vänster
    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    Visst klarar vi av 30 barn! - Sida 2 Empty Sv: Visst klarar vi av 30 barn!

    Inlägg  Regndrottning 2009-11-12, 17:07

    Jag skall delge mig av en erfarenhet jag har gjort....

    I början var jag mycket skepisk till att blockera någon. Jag tänkte då att då går man miste om en del av diskussionerna...

    Nu märker jag att det inte är sant. För de människor som jag har blocket deltar sällan eller aldrig i själva sakämnet utan bara ägnar sig åt tjafs och påhopp....

    Det jag nu kan läsa av diskussionerna här är mycket lugnare, sakligare och trevligare..... Inläggen i trådarna följer sakämnet till den största delen och jag tar nu del av argumenten och slipper det mesta av barnsligt tjafs!


    queen
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Visst klarar vi av 30 barn! - Sida 2 Empty Sv: Visst klarar vi av 30 barn!

    Inlägg  MartinLindgren 2009-11-12, 17:08

    Mycket martin här på forumet, tänk att en fd hemlös kan väcka sådant intresse hos så många, fantastiskt! cheers

    Men jag ställer mig gärna i forumhögerns skottgluggar, bra om dom ödslar sitt krut på mig, dom bommar iallafall,
    Särskilt skarpskytten Sniper tycks gilla sina lösskott,

    Vem vet, kanske helt enkelt är min lott att sysselsätta alla dessa blånäsor så dom inte hittar på så mycket annat trams och bus!

    Mig kommer dom aldrig få i gungning, NO WAY!
    har stött på många likadana små osmakliga munsbitar under årens lopp och spottat ut skräpet varje gång!

    Kom igen bara, era små halvmessyrer och kvartsfigurer, här är jag! He,he, he!
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Visst klarar vi av 30 barn! - Sida 2 Empty Sv: Visst klarar vi av 30 barn!

    Inlägg  MartinLindgren 2009-11-12, 17:10

    Du menar alltså att du är rätt, dom du inte vill se är fel?
    Vem har gett dig rätten att avgöra vad som är rätt eller fel?
    GustavAnder
    GustavAnder


    Antal inlägg : 2835
    Join date : 09-04-05

    Visst klarar vi av 30 barn! - Sida 2 Empty helstörd..

    Inlägg  GustavAnder 2009-11-12, 17:14

    martin7lindgren skrev:Mycket martin här på forumet, tänk att en fd hemlös kan väcka sådant intresse hos så många, fantastiskt! cheers

    Men jag ställer mig gärna i forumhögerns skottgluggar, bra om dom ödslar sitt krut på mig, dom bommar iallafall,
    Särskilt skarpskytten Sniper tycks gilla sina lösskott,

    Vem vet, kanske helt enkelt är min lott att sysselsätta alla dessa blånäsor så dom inte hittar på så mycket annat trams och bus!

    Mig kommer dom aldrig få i gungning, NO WAY!
    har stött på många likadana små osmakliga munsbitar under årens lopp och spottat ut skräpet varje gång!

    Kom igen bara, era små halvmessyrer och kvartsfigurer, här är jag! He,he, he!

    Du är f-n lika helstörd som den obehörige läraren, berra, eller blåfront.

    Spärr !
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Visst klarar vi av 30 barn! - Sida 2 Empty Sv: Visst klarar vi av 30 barn!

    Inlägg  Sniperace 2009-11-12, 17:16

    martin7lindgren skrev:Mycket martin här på forumet, tänk att en fd hemlös kan väcka sådant intresse hos så många, fantastiskt! cheers

    Men jag ställer mig gärna i forumhögerns skottgluggar, bra om dom ödslar sitt krut på mig, dom bommar iallafall,
    Särskilt skarpskytten Sniper tycks gilla sina lösskott,

    Vem vet, kanske helt enkelt är min lott att sysselsätta alla dessa blånäsor så dom inte hittar på så mycket annat trams och bus!

    Mig kommer dom aldrig få i gungning, NO WAY!
    har stött på många likadana små osmakliga munsbitar under årens lopp och spottat ut skräpet varje gång!

    Kom igen bara, era små halvmessyrer och kvartsfigurer, här är jag! He,he, he!

    *skrattar gott*
    Jadu Martin, det syns tydligt hur skakad du är, hade du inte brytt dig ett dugg hade du inte ens svarat, men du är skakad ända in i själen att du får tillbaka i samma ton som du skriver!!
    och det är lika bra du vänjer dig, om du nu inte byter stil! Very Happy

    Sponsored content


    Visst klarar vi av 30 barn! - Sida 2 Empty Sv: Visst klarar vi av 30 barn!

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-09-22, 15:34