RedCloud skrev:Er vuxenmobbing mot Martin är direkt osmaklig, hur står ni ut med er själva. Eller det kanske är det ni inte gör....
Nåja, Red.... Vi skall väl tala tyst om just mobbing? Vi är inte snälla mot blåfjant...
RedCloud skrev:Er vuxenmobbing mot Martin är direkt osmaklig, hur står ni ut med er själva. Eller det kanske är det ni inte gör....
Regndrottning skrev:RedCloud skrev:Er vuxenmobbing mot Martin är direkt osmaklig, hur står ni ut med er själva. Eller det kanske är det ni inte gör....
Nåja, Red.... Vi skall väl tala tyst om just mobbing? Vi är inte snälla mot blåfjant...
Vi är inte snälla mot blåfjant.
RedCloud skrev:Vi är inte snälla mot blåfjant.
Sant, men efter uppmaningen att Martin skulle skrammla med stumparna har åtminstone jag gett honom carte blanche att skriva hur f*n han vill.
Och Brunfront är rasist. Rasister ska bekämpas med alla till buds stående medel.
som vissa jagade iväg Fredrik
RedCloud skrev:som vissa jagade iväg Fredrik
DEN var rolig....Fredrik var ett psykfall som inte hör hemma i en öppen debatt, han borde ist få vård, vilket kanske är precis vad som avhåller honom från att vara här.
RedCloud skrev:
Sant, men efter uppmaningen att Martin skulle skrammla med stumparna har åtminstone jag gett honom carte blanche att skriva hur f*n han vill.
Och Brunfront är rasist. Rasister ska bekämpas med alla till buds stående medel.
Regndrottning skrev:RedCloud skrev:Er vuxenmobbing mot Martin är direkt osmaklig, hur står ni ut med er själva. Eller det kanske är det ni inte gör....
RedCloud skrev:Mr Teflon: MEN det var ÄNDÅ en förbannad VUXENMOBBING av sällan skådat slag......
Inte alls, han fick bara några matskedar av sin egen medicin, inget annat, han gillade den inte och drog.
RedCloud skrev:Mr Teflon: MEN det var ÄNDÅ en förbannad VUXENMOBBING av sällan skådat slag......
Inte alls, han fick bara några matskedar av sin egen medicin, inget annat, han gillade den inte och drog.
tycker du ha har en fin debatteknik som han håller på?
RedCloud skrev:tycker du ha har en fin debatteknik som han håller på?
Har inga åsikter mer än vad jag skrev tidigare, för mig har han carte blanche att skriva precis vad han vill.
Ta äcklet råttan tex, 99% av hans inlägg handlar uteslutande om personen Martin, aldrig om topic. Är det OK i din värld ?
Sniperace skrev:RedCloud skrev:tycker du ha har en fin debatteknik som han håller på?
Har inga åsikter mer än vad jag skrev tidigare, för mig har han carte blanche att skriva precis vad han vill.
Ta äcklet råttan tex, 99% av hans inlägg handlar uteslutande om personen Martin, aldrig om topic. Är det OK i din värld ?
Nej, men han ger sig inte på MIG, det gör Martin, och till den dag han lägger ner kommer jag ge tillbaka hela tiden...
där ligger den stora skillnaden, jag ger mig inte in i en gruppmobbing utan att det är JAG som blivit illa behandlad, och att han behandlar MÅNGA illa vet vi ju.
så med andra ord så har ALLA som Martin gett sig på med sina verbala diarréer samma rätt att ge tillbaka, det är alltså inte mobbing
möjligen märkte du inte att han helt plötsligt for ut mot dig, enbart för att du påpekade att man kunde få hjälp av soc..... nu fattade han INTE att det var du som skrev förstås
Regndrottning skrev:Angående martin så tycker jag om honom, jag sympatiserar med honom...
Men! Jag har för länge sedan blockerat honom för att jag inte står ut med hans tjafs!
Jag blockerar folk pö om pö när jag märker att de inte bidrar till diskussionerna. Tjafs, påhopp, nedlåtenhet och förolämpning finner jag, vara grunder för avstängning. Jag är glad att jag kan stänga av och bara ägna mig åt dem som är seriösa....
Jag föredrar en högre standard...
martin7lindgren Today at 8:49 am
Opolitiske Sniper igen, död åt flyktingbarnen, Snipers och Blaufronts mantra?
martin7lindgren Today at 11:31 am
Skulle inte förvåna mig om opolitiske Sniper & Mr.Kronblom/Blue sitter och fantiserar om mig och min person och utövar nätsex tillsammans!
martin7lindgren Today at 12:14 pm
Rövknullar Sniper på fyllan nu igen?
Regndrottning skrev:Angående martin så tycker jag om honom, jag sympatiserar med honom...
Men! Jag har för länge sedan blockerat honom för att jag inte står ut med hans tjafs!
Jag blockerar folk pö om pö när jag märker att de inte bidrar till diskussionerna. Tjafs, påhopp, nedlåtenhet och förolämpning finner jag, vara grunder för avstängning. Jag är glad att jag kan stänga av och bara ägna mig åt dem som är seriösa....
Jag föredrar en högre standard...
lazy skrev:martin7lindgren Today at 8:49 am
Opolitiske Sniper igen, död åt flyktingbarnen, Snipers och Blaufronts mantra?
martin7lindgren Today at 11:31 am
Skulle inte förvåna mig om opolitiske Sniper & Mr.Kronblom/Blue sitter och fantiserar om mig och min person och utövar nätsex tillsammans!
martin7lindgren Today at 12:14 pm
Rövknullar Sniper på fyllan nu igen?
Har aldrig sett råttan skriva såna här saker, faktiskt så tror jag inte
att fredrik gjorde det heller så det är väl bara att konstatera att en
person ska tydligen stå över alla här när det gäller vanlig anständighet
man kan ju undra varför.
martin7lindgren skrev:Mycket martin här på forumet, tänk att en fd hemlös kan väcka sådant intresse hos så många, fantastiskt!
Men jag ställer mig gärna i forumhögerns skottgluggar, bra om dom ödslar sitt krut på mig, dom bommar iallafall,
Särskilt skarpskytten Sniper tycks gilla sina lösskott,
Vem vet, kanske helt enkelt är min lott att sysselsätta alla dessa blånäsor så dom inte hittar på så mycket annat trams och bus!
Mig kommer dom aldrig få i gungning, NO WAY!
har stött på många likadana små osmakliga munsbitar under årens lopp och spottat ut skräpet varje gång!
Kom igen bara, era små halvmessyrer och kvartsfigurer, här är jag! He,he, he!
martin7lindgren skrev:Mycket martin här på forumet, tänk att en fd hemlös kan väcka sådant intresse hos så många, fantastiskt!
Men jag ställer mig gärna i forumhögerns skottgluggar, bra om dom ödslar sitt krut på mig, dom bommar iallafall,
Särskilt skarpskytten Sniper tycks gilla sina lösskott,
Vem vet, kanske helt enkelt är min lott att sysselsätta alla dessa blånäsor så dom inte hittar på så mycket annat trams och bus!
Mig kommer dom aldrig få i gungning, NO WAY!
har stött på många likadana små osmakliga munsbitar under årens lopp och spottat ut skräpet varje gång!
Kom igen bara, era små halvmessyrer och kvartsfigurer, här är jag! He,he, he!