Eller är dom förblindade i sin ideologi???
avd för ledande frågor
Eller är dom förblindade i sin ideologi???
Rena rama karusellen...
ANNA2LINK skrev:"Var tredje jobbcoach i Linköping har betalningsanmärkning" skriver Östgöta Correspondenten i dag... Kan vem som helst bli coach???
Secrist skrev:... Kan vem som helst bli coach???
Du får väl söka jobbet!
Redvictory skrev:Secrist skrev:... Kan vem som helst bli coach???
Du får väl söka jobbet!
Jag har faktiskt funderat på det! varför ska jag jobba som brandman och offra mitt liv och hälsa för en skitlön då jag kan leva gott på att hitta på en massa stolligheter som coach? men när jag tänkt en stund så känns det ändå bättre att rädda liv så jag lär väl fortsätta ett tag till med att åka blåljus och jobba på två stationer samt på en verkstad och driva mitt lilla företag! det ska ju kännas meningsfullt också!
ANNA2LINK skrev:Redvictory skrev:Secrist skrev:... Kan vem som helst bli coach???
Du får väl söka jobbet!
Jag har faktiskt funderat på det! varför ska jag jobba som brandman och offra mitt liv och hälsa för en skitlön då jag kan leva gott på att hitta på en massa stolligheter som coach? men när jag tänkt en stund så känns det ändå bättre att rädda liv så jag lär väl fortsätta ett tag till med att åka blåljus och jobba på två stationer samt på en verkstad och driva mitt lilla företag! det ska ju kännas meningsfullt också!
Kör du eget RedV?
Redvictory skrev:ANNA2LINK skrev:Redvictory skrev:Secrist skrev:... Kan vem som helst bli coach???
Du får väl söka jobbet!
Kör du eget RedV?
Ja jag har startat ett företag för ca 2 år sen som jag tänkt ska växa när jag kommit igång igen!
Jaha vad duktigt av dig!!! Hoppas det går bra för dig!
Secrist skrev:Jag har faktiskt funderat på det! varför ska jag jobba som brandman och offra mitt liv och hälsa för en skitlön då jag kan leva gott på att hitta på en massa stolligheter som coach? men när jag tänkt en stund så känns det ändå bättre att rädda liv så jag lär väl fortsätta ett tag till med att åka blåljus och jobba på två stationer samt på en verkstad och driva mitt lilla företag! det ska ju kännas meningsfullt också!
Nu vet jag inte var du jobbar men brandsmännen här i stan har ungefär lika hård arbetsbelastning som en arbetslös.
ANNA2LINK skrev:Redvictory skrev:ANNA2LINK skrev:Redvictory skrev:Secrist skrev:... Kan vem som helst bli coach???
Du får väl söka jobbet!
Kör du eget RedV?
Ja jag har startat ett företag för ca 2 år sen som jag tänkt ska växa när jag kommit igång igen!
Redvictory skrev:ANNA2LINK skrev:Redvictory skrev:ANNA2LINK skrev:Redvictory skrev:Secrist skrev:... Kan vem som helst bli coach???
Du får väl söka jobbet!
Kör du eget RedV?
Tack Anna! Tänk på att även om mitt företag skulle växa enormt så har jag lovat mig själv att ALDRIG bli en Alliansare!
Secrist skrev:Tänk på att även om mitt företag skulle växa enormt så har jag lovat mig själv att ALDRIG bli en Alliansare!
Med andra ord så grundfäster du vänsterns våta dröm. Att deras politik inte är speciellt intressant. Bara de har makten.
PE Dal skrev:Ytterst ansvarig,....Anna Hedborg socialdemokratisk försäkringsutredare.
http://www.dn.se/opinion/debatt/forsakringen-maste-stramas-upp-for-att-bli-rattvis-1.361690
Secrist skrev:Du får spekulera hur mycket och hur länge du vill Secrist! Alliansen är helt enkelt INTE bra! det är min fasta övertygelse så du behöver inte ens försöka! (glöm)
Det är ingen spekulation. Det är ju fakta. Det är ju dina egna ord. Oavsett vilken politik vänstern för eller som är fallet för tillfället, avsaknad av politik, så kommer du alltid att rösta på dem ändå. Möjligen att du skulle rösta blankt. Skulle du det?