Secrist skrev:Ja, nu har ju alliansen i praktiken bara existerat sedan 2006 även om alliansen formellt bildades 2004.
Varför undviker du min fråga secrist?
Secrist skrev:Ja, nu har ju alliansen i praktiken bara existerat sedan 2006 även om alliansen formellt bildades 2004.
Secrist skrev:Varför undviker du min fråga secrist?
Jag undviker ingenting. Men jag röstade på alliansen i valet 2006. Så vill du kalla mig anhängare sedan dess så går det väl bra. Fast jag är inte lika fanatisk anhängare av alliansen som du är av vänstern.
Secrist skrev:Jag är inte fanatisk secrist! jag röstade inte på sossarna förra valet för att jag tyckte G Persson var alldeles för moderatvänlig! dessa år har gjort mig säker på att det aldrig kan bli sämre med en rödgrön Regering! du får tro vad du vill!
Fast dina ändlösa hatiska attacker på alliansen skapar ett intryck av fanatism. Att jag inte röstar på vänstern betyder inte att jag hatar dem.
råttan. skrev:Vi vill ju ha rättvisa - och fred på jorden.
Secrist skrev:Fast Mona är ju rätt höger hon också vilket deras partikongress borde visa för de som tvivlar.
Redvictory skrev:Secrist skrev:Fast Mona är ju rätt höger hon också vilket deras partikongress borde visa för de som tvivlar.
Det vet jag inte! men för säkerhets skull blir det V eller MP
ANNA2LINK skrev:Redvictory skrev:Secrist skrev:Fast Mona är ju rätt höger hon också vilket deras partikongress borde visa för de som tvivlar.
Det blir nog många som röstar på V och MP...
Redvictory skrev:ANNA2LINK skrev:Redvictory skrev:Secrist skrev:Fast Mona är ju rätt höger hon också vilket deras partikongress borde visa för de som tvivlar.
Det blir nog många som röstar på V och MP...
Hoppas det!
Susz X skrev:Japp- dem och Schymans vassa klackar!
De kompletterar varandra utmärkt!
Oxå PP.
martin7lindgren skrev:Opolitiske Sniper fortsätter med sina opolitiska kommentarer i demokratins namn,
Opolitiske Sniper missar inga chanser att sparka mot den rödgröna opositionen,
Bara försvara borgarnas miljardregn över dessa coacher som inte tillför någonting,
Genom att komma dragandes med oppositionen då?
Nej du Sniper, att du kallar dig opolitisk är lika stort skämt som om Jimmy Åkesson skulle påstå detsamma?
martin7lindgren skrev:Opolititiske Sniper igen i demokratins namn, vilken djävla pajas?
Vad fan vet du om mig, du sitter ju bara och smutskastar andra när du blir inringad,
Du vet väl ingenting om mig, men förmodligen sitter du där hemma med din flaska och tycker synd om dig själv?
Du låter iallafall mer och mer som en fyllskalle!
Som ”gammal rövare” (eget uttryck), tidigare amfetaminmissbrukare och bostadslös i femton år har han absolut ingen kreditvärdighet.
så, lämnade du den del jag inte gillade så får du bra svar också utan förolämpningar osv.martin7lindgren skrev:Jag förstår att en fegis som du Sniper inte gillar vad du ser när du tittar i spegeln,
Men det är ju inte ditt fel,det är ju alla andras?
Om det beror på flaskan att du är som du är, kunde man ju förstå,men är du vid dina sinnens fulla bruk så är du illa ute!
Sniperace skrev:så, lämnade du den del jag inte gillade så får du bra svar också utan förolämpningar osv.martin7lindgren skrev:Jag förstår att en fegis som du Sniper inte gillar vad du ser när du tittar i spegeln,
Men det är ju inte ditt fel,det är ju alla andras?
Om det beror på flaskan att du är som du är, kunde man ju förstå,men är du vid dina sinnens fulla bruk så är du illa ute!
nej, flaskan är inget problem för mig, det går åt mindre än 4 cl alkohol per vecka, faktum är att jag blir dålig om jag dricker mer, inte berusad men sjuk....
och vid mina sinnen fulla bruk kan jag garantera att jag är, så jag vet inte vad du ska skylla på mer än att du får igen på samma sätt som du beter dig, och nej, jag ger aldrig andra skulden för vad jag gör, det är nämligen inte ärligt, på samma sätt ger jag den som ha skulden skiten också, sedan kvittar det om dessa är höger, vänster eller i mitten, just därför kan jag fördöma allihopa och inte oärligt förtiga och sopa under mattan ett enda partis försyndelser.... det ser jag som ganska bra, även om du vill att vissas ska synas och ältas och steglas, samtidigt som ditt parti ska vara TABU att kritisera