he, he..martin fortsätter med sitt förvirrade raljerande där Försäkringskassan är kung, helt baserat på rena fantasier om hur fint allt kommer att bli bara vänstern vinner valet.
+7
Regndrottning
blueheaven
råttan.
ANNA2LINK
theward
Secrist
Redvictory
11 posters
Alliansen och den "nya" Försäkringskassan!
Secrist- Antal inlägg : 32216
- Inlägg 51
FK
Secristen förstår bara sin egen pekfingervals och frågor som rör honom!
he, he..martin fortsätter med sitt förvirrade raljerande där Försäkringskassan är kung, helt baserat på rena fantasier om hur fint allt kommer att bli bara vänstern vinner valet.
ANNA2LINK- Antal inlägg : 10893
Secrist skrev:Secristen förstår bara sin egen pekfingervals och frågor som rör honom!
Men Secrist du har inte svarat på Martins fråga om hur du skulle vilja att F-kassan funka??? Var den frågan svår att svara på???
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
Försäkringskassan själva tror inte på alliansens direktiv,att utförsäkra fortfarande sjuka människor,
Man säger att många av alla dessa tusentals utslängda aldrig kommer kunna jobba och snart är tillbaks,
Men innan dess kommer många sjukas ekonomi vara så kraschad att det tar flera år och komma ikapp igen!
Man säger att många av alla dessa tusentals utslängda aldrig kommer kunna jobba och snart är tillbaks,
Men innan dess kommer många sjukas ekonomi vara så kraschad att det tar flera år och komma ikapp igen!
martin7lindgren skrev:Försäkringskassan själva tror inte på alliansens direktiv,att utförsäkra fortfarande sjuka människor,
Som sagt det är människoliv som det handlar om!!!
Att kalla den sanningen om den nya försäkringskassan för raljerande vissar ju vilket idiot secrist med sitt pekfinger är?
Är det någon som raljerar och snackar strunt så är det han?
VILKET FÅN, ÄNNU EN SOM VET HUR HUR FÅREN UTE I HAGEN LÅTER,
Därav hans bräkande!
Det som inte rör fårskallen secrist och hans värld finns inte, men så blir det väl när man inte har mer koll en näsan räcker!
En näsa som säkert secrist är rädd om, för där sitter väl ena pekfingret, medans det andra snurrar som en propeller?
Är det någon som raljerar och snackar strunt så är det han?
VILKET FÅN, ÄNNU EN SOM VET HUR HUR FÅREN UTE I HAGEN LÅTER,
Därav hans bräkande!
Det som inte rör fårskallen secrist och hans värld finns inte, men så blir det väl när man inte har mer koll en näsan räcker!
En näsa som säkert secrist är rädd om, för där sitter väl ena pekfingret, medans det andra snurrar som en propeller?
Redvictory- Antal inlägg : 12028
Secrist skrev:Secristen förstår bara sin egen pekfingervals och frågor som rör honom!
Martin och Anna har helt rätt! dvs allt kan bara bli bättre efter en så urusel Alliansregering! men du kommer aldrig att erkänna det utan enbart beklaga dig över vad det kostar att människor får friskna till på rätt sätt dvs inte som idag där de tvingas ut i arbetslöshet enbart för att det skall se ut som om vi har färre sjuka! jävla pajas!
Redvictory skrev:Secrist skrev:Secristen förstår bara sin egen pekfingervals och frågor som rör honom!
Martin och Anna har helt rätt! dvs allt kan bara bli bättre efter en så urusel Alliansregering! men du kommer aldrig att erkänna det utan enbart beklaga dig över vad det kostar att människor får friskna till på rätt sätt dvs inte som idag där de tvingas ut i arbetslöshet enbart för att det skall se ut som om vi har färre sjuka! jävla pajas!
Ja det är lätt att tycka att något är bra när man inte är drabbad själv som sagt...
Secristen kan ju inte ens svara på en liten hur enkel fråga som helst,
vilken försäkringskassa han själv vill tillhöra av dom två nämda exemlem om han själv blir utsatt!
Han väljer istället att slingra sig som en reptil, en reptil sominte väser, utan bräker som en fårskalle tillhör ju inte vanligheterna, så man kan väl inte vänta sig ett något enkelt svar!
En sån reptil passar inte in i faunan någonstans, möjligen på ett terrarium för allmän beskådan,
Kanske något för Jonas Wahlström på Skansen , som då kan säga kom och se vår nya unika korkade reptil, kanske drar nya åskådare?
vilken försäkringskassa han själv vill tillhöra av dom två nämda exemlem om han själv blir utsatt!
Han väljer istället att slingra sig som en reptil, en reptil sominte väser, utan bräker som en fårskalle tillhör ju inte vanligheterna, så man kan väl inte vänta sig ett något enkelt svar!
En sån reptil passar inte in i faunan någonstans, möjligen på ett terrarium för allmän beskådan,
Kanske något för Jonas Wahlström på Skansen , som då kan säga kom och se vår nya unika korkade reptil, kanske drar nya åskådare?
råttan.- Antal inlägg : 4318
martin lille,
Har du tänkt på att det är vi som arbetar som är "försäkrade" via försäkringskassan som också är positiva till de nya riktlinjer som din älskade rödgröna röra gav till försäkringskassan och nu implementerat.
Varför ska lata muppar som du lägga dig i arbetarnas villkor?
Har du tänkt på att det är vi som arbetar som är "försäkrade" via försäkringskassan som också är positiva till de nya riktlinjer som din älskade rödgröna röra gav till försäkringskassan och nu implementerat.
Varför ska lata muppar som du lägga dig i arbetarnas villkor?
RedCloud- Antal inlägg : 23039
Har du tänkt på att det är vi som arbetar som är "försäkrade" via försäkringskassan som också är positiva
Du kanske inte ska göra dig till talesman för mer än dig själv och en handfull ur högerns begåvningsreserv.
- Inlägg 61
FK
Vi kan väl diskutera önsketänkande om du vill...
Då vill jag ha 100% i sjukersättning, inga karensdagar, inga krav på återgång till arbete om jag själv inte vill det, rehab som jag väljer. Är jag sjukskriven på grund av stress så låter några månader i den Karibiska ö-världen rätt fint. Lite slappande under några palmer ska nog göra susen. Får jag allt detta om vänstern vinner? Då ska jag också rösta på de rödgröna, det lovar jag!
Då vill jag ha 100% i sjukersättning, inga karensdagar, inga krav på återgång till arbete om jag själv inte vill det, rehab som jag väljer. Är jag sjukskriven på grund av stress så låter några månader i den Karibiska ö-världen rätt fint. Lite slappande under några palmer ska nog göra susen. Får jag allt detta om vänstern vinner? Då ska jag också rösta på de rödgröna, det lovar jag!
Secrist skrev:Vi kan väl diskutera önsketänkande om du vill...
Sedär! du vill ju själv ha det bättre än idag! varför sitter du och försvarar Skitalliansens pajaspolitik dagarna i ända då? (Blånäsa)
- Inlägg 63
FK
Sedär! du vill ju själv ha det bättre än idag! varför sitter du och försvarar Skitalliansens pajaspolitik dagarna i ända då? (Blånäsa)
Aha, så du lovar att de rödgröna kommer att förändra Försäkringskassan så att de uppfyller mina högst rimliga krav? Inte illa!
Aha, så du lovar att de rödgröna kommer att förändra Försäkringskassan så att de uppfyller mina högst rimliga krav? Inte illa!
Det kan du ju fundera på en stunf redv
Secrist skrev:Sedär! du vill ju själv ha det bättre än idag! varför sitter du och försvarar Skitalliansens pajaspolitik dagarna i ända då? (Blånäsa)
Dina löjligt överdrivna krav kommer ingen att lyssna på secrist! och vet du varför?
råttan. skrev:Det kan du ju fundera på en stunf redv
Vad ska jag nu fundera på råttan? ska jag köpa större råttfällor?
- Inlägg 67
FK
Dina löjligt överdrivna krav kommer ingen att lyssna på secrist! och vet du varför?
Det var ju ni som ville diskutera rent önsketänkande. Nu får ni snart bestämma er.
Det var ju ni som ville diskutera rent önsketänkande. Nu får ni snart bestämma er.
Secrist skrev:Dina löjligt överdrivna krav kommer ingen att lyssna på secrist! och vet du varför?
Fan nu stannade klockorna så snart ditt inlägg kom fram Secrist!
- Inlägg 69
Klcokan
Fan nu stannade klockorna så snart ditt inlägg kom fram Secrist!
Du får väl söka något bidrag och köpa en ny då!
Du får väl söka något bidrag och köpa en ny då!
Mer bidrag åt vänstermupparna. Och så glass och fred på jorden också.
Kronans gossar har man ju hört talas om, eller hur Mr.Råtta?
Men en Mr.Kronråtta är något nytt!
Kanske finns en ledig bur åt en Mr.Kronråtta på skansen också?
Bredvid råttan som bräker som ett får, någonstans inne på Jonas Wahlströms terrarium!
Men en Mr.Kronråtta är något nytt!
Kanske finns en ledig bur åt en Mr.Kronråtta på skansen också?
Bredvid råttan som bräker som ett får, någonstans inne på Jonas Wahlströms terrarium!
martin - vänsterns bidrag till begåvningsreserven...
Jag förstår att du blir orolig, du kanske börjar förstå att du inte ska ge dig på berg,när du borde hålla dig bland småstenar!
Kronråttan börjar jabba hoppandes fram och tillbaka utan att komma till skott,
möjligen när det börjar smattra och smälla ur hans kronråttbak!
Och när han druttar på ändan, undrande vad som hände!
Orolig? för ett fläskberg? Tror inte det.
lazy- Antal inlägg : 12772
martin7lindgren skrev:Jag förstår att du blir orolig, du kanske börjar förstå att du inte ska ge dig på berg,när du borde hålla dig bland småstenar!
Inte för att jag förstod vad du ville säga med detta inlägg martin men du
kanske vill vidareutveckla det?
» Alliansen har bytt namn från plusjobb till "lyftet"
» Det "åsiktsfria" "demokratiska" "Centerpartiet" ..... stoppar antikärnkraftsmotion
» Gustav "tjuven" Anders version av "debatt"....
» branden i Rinkebyn
» Eh ?? ... "Det ska löna sig att jobba" (Val 2006) .. 2010-05-24 ... "Ungdomar skall jobba för halva lönen"
» Det "åsiktsfria" "demokratiska" "Centerpartiet" ..... stoppar antikärnkraftsmotion
» Gustav "tjuven" Anders version av "debatt"....
» branden i Rinkebyn
» Eh ?? ... "Det ska löna sig att jobba" (Val 2006) .. 2010-05-24 ... "Ungdomar skall jobba för halva lönen"