nää jag är långt ifrån den som spenderar mest tid här och det går dessutom att kolla
Mest tid här spenderar ett antal rödnissar som å det grövsta missköter sina skattebetalar finansierade "arbeten", påhejade av ett antal röda psykopater.
nää varför ska inte kunna ifrågasätta er...
Det gör ni ju med mig/oss hela tiden...
Man ska leva som man lär, heter det ju och så mkt som ni gafflar o gormar på sjuka o arbetslösa...
Jag lever som jag lär, dock ska du skita i VAD jag jobbar med, varför måste alla total förlorande vänsternick hela tiden bli så personliga, inbillar ni er kunna kasta mer skit då ?
Så måste ni inte både jobba, utan ni måste jobba hårt och ärligt ...
Annars är ni själva de som är lata o parasiter
Att du inte bryr dig om nåt, det har jag fattat, eller förresten du verkar ju bry dig alldeles för mkt om folk, men tyvärr på helt sätt
Jag bryr mig sällan eller aldrig om person, är fokuserad på sak, landets bästa, nu får du vakna.
Det är inte omtanke o kärlek som styr, utan avundsamhet och hat som styr ditt hjärta
Psykoanalytikern theward är lika kass på det som allt annat. Stackars alla vänsternissar som alltid måste kategorisera sina antagonister som hatfulla och mordiska, mår ni bättre då, när ni lever på andras arbete ?
finns inget jag hatar som de som inte sköter sitt jobb......
De har jag noll respekt för
Då hatar du mest av allt alla de vänsterapor här som bevisligen missköter sina "arbeten" å det grövsta.
ja om du intreserade dig lite , vet du att jag nästan försörjer mig själv
du tjänade ju 2000 svart i månaden, det är ungefär summa som jag får i "bidrag"
Skillnad är att jag är berättigad till den summan, du stjäl den
Theward, juristen, försöker sig på att tolka skatteindrivning, är lika kass på det som allt annat. Säg hur dum är du ?
Så vem är parasiten??
Han var det som sa det ? Allt ditt personliga dravel bara visar hur totalt oduglig som debattör du är , det också.
ps jag skriver 13,3 inlägg per dag...
Det gör väl en totaltid på max 30-40 min per dag..jag läser inlägg o skriver inlägg
Du måste ha väldig korta dagar om du får det till halva dagen tongue
Du är säkerligen fullständigt ineffektiv, tar väl halva dan för dig att klä på dig ?
GA skriver ju nästan 11 inlägg per dag själv Wink
och de är oftast långa som tusan... med sedvanlig retorik och mobbande budskap
Jag däremot är väldigt effektiv.
Mest tid här spenderar ett antal rödnissar som å det grövsta missköter sina skattebetalar finansierade "arbeten", påhejade av ett antal röda psykopater.
nää varför ska inte kunna ifrågasätta er...
Det gör ni ju med mig/oss hela tiden...
Man ska leva som man lär, heter det ju och så mkt som ni gafflar o gormar på sjuka o arbetslösa...
Jag lever som jag lär, dock ska du skita i VAD jag jobbar med, varför måste alla total förlorande vänsternick hela tiden bli så personliga, inbillar ni er kunna kasta mer skit då ?
Så måste ni inte både jobba, utan ni måste jobba hårt och ärligt ...
Annars är ni själva de som är lata o parasiter
Att du inte bryr dig om nåt, det har jag fattat, eller förresten du verkar ju bry dig alldeles för mkt om folk, men tyvärr på helt sätt
Jag bryr mig sällan eller aldrig om person, är fokuserad på sak, landets bästa, nu får du vakna.
Det är inte omtanke o kärlek som styr, utan avundsamhet och hat som styr ditt hjärta
Psykoanalytikern theward är lika kass på det som allt annat. Stackars alla vänsternissar som alltid måste kategorisera sina antagonister som hatfulla och mordiska, mår ni bättre då, när ni lever på andras arbete ?
finns inget jag hatar som de som inte sköter sitt jobb......
De har jag noll respekt för
Då hatar du mest av allt alla de vänsterapor här som bevisligen missköter sina "arbeten" å det grövsta.
ja om du intreserade dig lite , vet du att jag nästan försörjer mig själv
du tjänade ju 2000 svart i månaden, det är ungefär summa som jag får i "bidrag"
Skillnad är att jag är berättigad till den summan, du stjäl den
Theward, juristen, försöker sig på att tolka skatteindrivning, är lika kass på det som allt annat. Säg hur dum är du ?
Så vem är parasiten??
Han var det som sa det ? Allt ditt personliga dravel bara visar hur totalt oduglig som debattör du är , det också.
ps jag skriver 13,3 inlägg per dag...
Det gör väl en totaltid på max 30-40 min per dag..jag läser inlägg o skriver inlägg
Du måste ha väldig korta dagar om du får det till halva dagen tongue
Du är säkerligen fullständigt ineffektiv, tar väl halva dan för dig att klä på dig ?
GA skriver ju nästan 11 inlägg per dag själv Wink
och de är oftast långa som tusan... med sedvanlig retorik och mobbande budskap
Jag däremot är väldigt effektiv.