GustavAnder skrev: theward skrev:Studerar man de mest frekventa forumddeltagarna...som säger sig jobba och slita för att försörja lata bidragstagare...
Så kommmer den frågan automatiskt upp
Speciellt GA men farmförallt råttan...eventuella jobb och arbetstider funderar jag skarpt...
Säg nåt mer du ska skita i, försök istället fokusera på hur du ska försörja dig själv.Vidare kan man fundera på om de helt försakar familj, vänner och hellre sitter här och vomerar på de som haft mindre tur i livet.
Nu vet jag att det finns vänsterfolk som skriver oftare och under i princip hela dagarna
Ja just det, och du är en av dem, ändå startar du denna tråd, knäppgök.ps att skriva när man är på jobbet , tycker jag är av prioncip fel oavsett vem som gör det
idag är jag ledig om någon undrar
Ingen undrar, ingen bryr sig.
och jag tänker inte sitta här hela dagen heller
Men halva dan , du och alla andra havererade vänstermuppar.
nää jag är långt ifrån den som spenderar mest tid här och det går dessutom att kolla
nää varför ska inte kunna ifrågasätta er...
Det gör ni ju med mig/oss hela tiden...
Man ska leva som man lär, heter det ju och så mkt som ni gafflar o gormar på sjuka o arbetslösa...
Så måste ni inte både jobba, utan ni måste jobba hårt och ärligt ...
Annars är ni själva de som är lata o parasiter
Att du inte bryr dig om nåt, det har jag fattat, eller förresten du verkar ju bry dig alldeles för mkt om folk, men tyvärr på helt sätt
Det är inte omtanke o kärlek som styr, utan avundsamhet och hat som styr ditt hjärta
finns inget jag hatar som de som inte sköter sitt jobb......
De har jag noll respekt för
ja om du intreserade dig lite , vet du att jag nästan försörjer mig själv
du tjänade ju 2000 svart i månaden, det är ungefär summa som jag får i "bidrag"
Skillnad är att jag är berättigad till den summan, du stjäl den
Så vem är parasiten??
ps jag skriver 13,3 inlägg per dag...
Det gör väl en totaltid på max 30-40 min per dag..jag läser inlägg o skriver inlägg
Du måste ha väldig korta dagar om du får det till halva dagen
GA skriver ju nästan 11 inlägg per dag själv
och de är oftast långa som tusan... med sedvanlig retorik och mobbande budskap