GustavAnder 2009-10-16, 15:21
marxisten skrev: GustavAnder skrev:
Att debattera med en kommunskit är samma skit som att debattera med en nasse.
Att debattera med dig är som att snacka med en knäskål Ander. Inse vad du skrivit istället.
Du säger du vill han skulle varit kvar i Guantanamo och att du försvarar Guantanamobasen där fångar är utan rättegång etc. pga. att de är "krigsfångar". Så jag frågar igen, exakt vad gör tortyr legitimt att använda, mig veterligt är det förbjudet mot både krigsfångar och vanliga fångar. Du anser han aldrig skulle släppts från Guantanamo så måste du ju även försvara det han utsattes för! Och han utsattes bl.a. för tortyr. Anser du trots detta de aldrig borde släppt honom?
Jag anser han (gezahli) skulle varit kvar där han satt, ja.
Du går på i din folie stil och rasar om att jag stöder tortyr, att jag stöder allt han utsatts för, att jag stöder de alltför långa utredningsprocesser so förekommer där.. osv osv, sketprat och folie idiotier i oändlighet.
Till skillnad från dig och dina commiebröder står jag för vad jag sagt och försöker inte hela tiden bara skifta ämne så som du gör när du gör bort dig ideligen,
typ när du påstår att jag stöder tortyr.
Du har förlorat debatten, och hänger dig åt detsamma som dina föräldrar alltid gjorde, grovt ljugeri och skitsnack.