Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+20
theward
Blåfront
R.O.F.L
blueheaven
Secrist
Potatiskungen
MartinLindgren
RedCloud
KickTheRasist
DMustaine
råttan.
lazy
Regndrottning
GustavAnder
Redvictory
Sossar-e-lata
formsvackan
Kakmonstret
ANNA2LINK
marxisten
24 posters

Vad är felet med att vara kommunist?

theward
    theward

Antal inlägg : 6709

Vad är felet med att vara kommunist? - Sida 11 Empty Sv: Vad är felet med att vara kommunist?

Inlägg  theward 2009-10-13, 08:44

GustavAnder skrev:heltidsjobb?, kanske för dig..
    Men det tar inte långt stund att lyssna och läsa om man vill göra det.
    ja du, jag gör oerhört mkt nytta för samhället och det har jag alltid gjort och mkt har jag gjort gratis genom frivilligtarbete inom föreningar osv
    hjälper varje vecka folk...på det ena eller andra sättet och jag gör det inte för att tjäna pengar, utan för att jag kan hjälpa till

ok.. undrar vad ditt privatliv har med arbetsmarknadspolitik att göra ?, ingen här bryr sig flaska om ditt tråkiga privatliv.

Saab är inte bara Saab, utan de är också tusentals underleverantörer och dessa går INTE med förlust. Du tycker alltså man hellre ska offra alla dessa än hjälpa Saab på fötter????

lol, theward theward... lol flugvikt.

ja nog känner jag många småföretagare, du vet man kan känna många människor.
    Det underlättar om man är trevlig, social och hjälpsam vettu Wink
    Dvs raka motsatsen till det du vcisat upp på forumet

lol, du tror på fullt allvar att du är moraliskt överlägsen, man undrar hur vänstern här på forum är ihopkopplade, snacka om verklighetsflykt.Smile

Du har väl aldrig offrat dig själv och du vet väl inte ett dugg om hur det är att behöva kämpa på riktigt....

Nu är detta ett forum för politik, inte för väntersympatisörer som är obehöriga och tror sig är goda människor samtidigt som de hela tiden rackar ner på andra som du gör nu.
    Du är pinsam theward.

Som jag sagt till andra drygskåp härinne, hade ni med säkerhet inte klarat av det jag klarat av..........

Du menar att sitta här på acforum och skriva en massa skrattretande dynga , som du gör hela dagarna.

Ni hade gått under och ni hade definitivt inte jobbat så mkt som jag gör, med de smärtor, magproblem och den trötthet jag har ständigt........

Nu börjar det likna lyteskomik över dig själv theward., sluta innan JAG får ont i magen av att skratta...Smile

Det enda offret är du, du är offer för din egen dumhet
    Du verkar helt hjärtlös, så kan det definitivvt inte vara kul att vara och jag är säker på att du vantrivs med det.
    Men den enda som kan ändra på ditt beteende är du själv, så slutaskyll på andra

NU går acvänstern ett steg längre, nu är JAG ett offer, jag tror jag betackar mig tusenfalt för att bli sedd som offer av dig, men tack ändå?Smile

ja jag känner iaf 2000st fiskare, då vi har så många medlemmar i våran förening och jag vet typ vilka alla är Wink
    i en liten kommun så känner man "alla"

Alla känner apan, apan känner ingen....

Att du är så himla dum att du fortfarandde inte fattar att JAG TAR TAG I MIN EGEN SITUATION...
    Det tycker jag är otroligt häpnadsväckande.......och djupt oroande

Bra, men du verkar mest sitta här och gnälla, i parti och minut.

ps och svar ja, jag är beläst och kunnig..
    Men jag gör aldrig sken av att jag alltid vet bäst och jag lyssnar inte heller blint på någon..

bla bla bla, säg, har du danskt påbrå ?.

Fast då är jag heller inte förblindad av någon ideologi som jag måste rätta in mina tankar och handlingar efter

Det finns alltså ingen bidragsideologi ?Smile

jag är helt enketl fri att tycka och tänka självständigt

Ok, men jag undrar, vad hade detta ditt inlägg med nånting att göra ??, du bara svammlar om din egen påstådda förträfflighet, pinsamt theward.

Stackars lille man, ingen tycker om honom... Rolling Eyes (vad konstigt tongue )
    Bedövar sin ångest med att hoppa på och nedvärdera andra och tror att sänkt skatt och att ta från de sjuka och arbetslösa ska göra honom lyckligare.

Men som vi alla ser , gör det honom bara mer mer bitter och avundsjuk...

Du GA är inte värd att diskutera med, du ska bara ha skkit och skit ska su få.
    För en sak står jag alltid för: jag behandlar andra som de behandlar mig Wink

Sakfrågorna har du aldrig några egna svar att komma med iaf, då tar du till med ovettigheterna och förminskningarna...

Rasist är du ju uppenbart med

mitt privatliv, har en hel del med arbetsmarknadspolitik att göra, För alla våra liv är berörda av arbetsmarknandspolitik

Du lär mer om verklihheten om du lyssnar på vad folk säger, än om du läser tilleättalagd statestil

Nää de är et forum för så mkt mera än partipolitik, men det har ju du tydligen inte fattat

jag vidhåller att de flesta människor inte skule kommit så helskinnade ur de saker jag varit med om . Både sjukdomsmässigt, olycksmässigt osv

jag vet att jag har en obändlig livsvilja och en positiv personlighet..
    Du däremot GA är en grinig bitter jävel, som jag tror hade fastnat i alkholism och/eller tablettmissbruk vid det här laget, om stött på samma patrull som jag..

Tror inte du haft några vänner kvar heller, för hur synd det än må vara om ewn, så orkar inga människor med bittre, sura och självömkande människor någon längre stund

oki din tidsuppfattning är också helt skev..
    parti och minut? ledsen inte ens i närheten av att sitta här så mkt

gnäller rör jag, men fan med rätta...
    Frågn är vad fan du gnäller för??

moralist överlägsen?
    ja jag bryr mig ju om mina medmänniskor..
    Fast jag har liksom alla människor efter att adam och eva åt av äpplet i eden...ofullkomligt

Men svartarbete tar jag endast tillsom nödåtgärd...
    inget jag använde om jag redan har ett välbetalt jobb....

Fins inte i nåt straffregister, har aldrig fått böter el dylikt
    blueheaven

Antal inlägg : 5228

Vad är felet med att vara kommunist? - Sida 11 Empty Sv: Vad är felet med att vara kommunist?

Inlägg  blueheaven 2009-10-13, 10:46

theward skrev:
    Stackars lille man, ingen tycker om honom... Rolling Eyes (vad konstigt tongue )
    Bedövar sin ångest med att hoppa på och nedvärdera andra och tror att sänkt skatt och att ta från de sjuka och arbetslösa ska göra honom lyckligare.

Men som vi alla ser , gör det honom bara mer mer bitter och avundsjuk...

Du GA är inte värd att diskutera med, du ska bara ha skkit och skit ska su få.
    För en sak står jag alltid för: jag behandlar andra som de behandlar mig Wink

Sakfrågorna har du aldrig några egna svar att komma med iaf, då tar du till med ovettigheterna och förminskningarna...

Rasist är du ju uppenbart med

mitt privatliv, har en hel del med arbetsmarknadspolitik att göra, För alla våra liv är berörda av arbetsmarknandspolitik

Du lär mer om verklihheten om du lyssnar på vad folk säger, än om du läser tilleättalagd statestil

Nää de är et forum för så mkt mera än partipolitik, men det har ju du tydligen inte fattat

jag vidhåller att de flesta människor inte skule kommit så helskinnade ur de saker jag varit med om . Både sjukdomsmässigt, olycksmässigt osv

jag vet att jag har en obändlig livsvilja och en positiv personlighet..
    Du däremot GA är en grinig bitter jävel, som jag tror hade fastnat i alkholism och/eller tablettmissbruk vid det här laget, om stött på samma patrull som jag..

Tror inte du haft några vänner kvar heller, för hur synd det än må vara om ewn, så orkar inga människor med bittre, sura och självömkande människor någon längre stund

oki din tidsuppfattning är också helt skev..
    parti och minut? ledsen inte ens i närheten av att sitta här så mkt

gnäller rör jag, men fan med rätta...
    Frågn är vad fan du gnäller för??

moralist överlägsen?
    ja jag bryr mig ju om mina medmänniskor..
    Fast jag har liksom alla människor efter att adam och eva åt av äpplet i eden...ofullkomligt

Men svartarbete tar jag endast tillsom nödåtgärd...
    inget jag använde om jag redan har ett välbetalt jobb....

Fins inte i nåt straffregister, har aldrig fått böter el dylikt

Fan denne warden har ju totalt NOLL självinsikt, och tyvärr tror han att förebilden heter redcloud eller berra när det gäller att debattera! Laughing
    GustavAnder
    GustavAnder

Antal inlägg : 2835

Vad är felet med att vara kommunist? - Sida 11 Empty japp

Inlägg  GustavAnder 2009-10-13, 18:23

Fan denne warden har ju totalt NOLL självinsikt, och tyvärr tror han att förebilden heter redcloud eller berra när det gäller att debattera! BH

det komiska är att han för en 5 nlägg sedan lovade att försöka glömma allt gammalt groll och debattera seriöst....lol:)

Helt rätt, han är i samma nedpissade dike som rc rv eller berra. Tragiskt och svårförståeligt.

Senast ändrad av GustavAnder den 2009-10-13, 18:36, ändrad totalt 1 gång
    Redvictory
    Redvictory

Antal inlägg : 12028

Inlägg  Redvictory 2009-10-13, 18:27

GustavAnder skrev:Fan denne warden har ju totalt NOLL självinsikt, och tyvärr tror han att förebilden heter redcloud eller berra när det gäller att debattera! BH

et kmiska är att han för en 5 nlägg sedan lovade att försöka glömma allt gammalt groll och debattera seriöst....lol:)

Helt rätt, han är i samma nedpissade dike som rc rv eller berra. Tragiskt och svårförståeligt.

Och G-A och B-H ligger under pottkanten och blir pissade på ! ha,ha,ha,ha
    råttan.

Antal inlägg : 4318

Inlägg  råttan. 2009-10-13, 19:44

Vad är det för fel med att vara massmördare?
    theward
    theward

Inlägg  theward 2009-10-13, 19:51

GustavAnder skrev:Fan denne warden har ju totalt NOLL självinsikt, och tyvärr tror han att förebilden heter redcloud eller berra när det gäller att debattera! BH

det komiska är att han för en 5 nlägg sedan lovade att försöka glömma allt gammalt groll och debattera seriöst....lol:)

jaha jag ska vara trevligt, men du behöver inte vara det??
    en jävla idiot ÄR och FÖRBLIR du GA
    blueheaven

Antal inlägg : 5228

Inlägg  blueheaven 2009-10-13, 20:18

theward skrev:

Det klär dig inte det minsta att springa äreenden åt rc och formsvackan, foliehatten på nästa? Laughing
    theward
    theward

Inlägg  theward 2009-10-13, 20:21

blueheaven skrev:
    theward skrev:

Det klär dig inte det minsta att springa äreenden åt rc och formsvackan, foliehatten på nästa? Laughing

Du ditt fån, jag klär mig själv

Det kan man inte säga om dig
    GustavAnder
    GustavAnder

Vad är felet med att vara kommunist? - Sida 11 Empty jag lider med theward...

Inlägg  GustavAnder 2009-10-13, 22:24

theward skrev:
    blueheaven skrev:
    theward skrev:

Hård debatt är ok, men vad i h-lvete håller du på med här:
    Stackars lille man, ingen tycker om honom... (vad konstigt )
    (thöwörd)

Du bara visar att du helt saknar argument intelligens och kunskap när du börjar ett inlägg i denna stil , och fortsätter och avslutar på samma sätt.
    Snacka om att lägga sig på rygg och erkänna sig besegrad.
    theward
    theward

Inlägg  theward 2009-10-13, 22:34

GustavAnder skrev:
    theward skrev:
    blueheaven skrev:
    theward skrev:

Hård debatt är ok, men vad i h-lvete håller du på med här:
    Stackars lille man, ingen tycker om honom... (vad konstigt )
    (thöwörd)

Du bara visar att du helt saknar argument intelligens och kunskap när du börjar ett inlägg i denna stil , och fortsätter och avslutar på samma sätt.
    Snacka om att lägga sig på rygg och erkänna sig besegrad.

hård debatt? vad du egentligen menar är att du ska styra vad som är ok eller inte...

Jag har aldrig saknad argument, det är bara att du och några till som alltid ignorerar dem... och samtidigt kallar du mig och andra för en massa skit.

Sen har du mage att själv lipa som sill när du får samma dynga tillbaka...

Skillnad är dock att du förtjänar inget bättre, jag har aldrig gjort mig förkänt att bli kallad lat, simulant och allsköns skit som du alltid vräker ur dig när du inte vet vad du ska svara

Enda chansen för dig att få tillbaka uns av trovärdighet är att byta nick och komma tillbaka.
    Dock tror jag inte du klarar värst många dar inan du är tillbaka på ruta ett igen scratch

Du kan ju fundera över varför jag gärna diskuterar med tex vercingetorix, sniperace plus några till som står till höger.

Du kan fundera över varför det aldrig förekommer påhopp eller hårda ord mellan mig och dom??? eller mellan dem och de flesta andra vänstersympatisörer heller

Sen kan du fundera över varför du blir påhoppad av en samlad vänster härinne...

Det beror på att du, BH och några till är som ni är helt enkelt
    GustavAnder
    GustavAnder

Vad är felet med att vara kommunist? - Sida 11 Empty lol

Inlägg  GustavAnder 2009-10-13, 22:41

Jag har aldrig saknad argument, det är bara att du och några till som alltid ignorerar dem... och samtidigt kallar du mig och andra för en massa skit.

Du bär dig åt som en haverist.
    Du har nu skrivit 10 inlägg utan nån substans, bara personangrepp och snyftningar om att du ?? är den som blir angripen ???

Vart vill du komma, står du inte vid ditt ord, att du ville ha seriös debatt.
    Uppenbarligen inte.

Och så drar du in andra nick, säg hur patetisk kan en vuxen ? människa vara .
    Om de ( andra nicken ) vill sitta stilla och lyssna på dina sagor gnällhistorier och dina "fakta" får de väl göra det.

"Påhopp" från väänter är väl kanske vad alla andra nick räds,
    därför låter de er hålla på med era sagor och ert totala substanslösa dravel, jag tål nog era påhopp.
    Ni bara bevisar min teori, vänster sekt är som nassar, när någon konfrontrerar deras sagor blir de extremt aggresiva . Som du nu.Smile

PS varför stod du inte vid ditt eget ord, att du ville nollställa och börja debattera, istället drar du upp gammal skit igen..... DS

Senast ändrad av GustavAnder den 2009-10-13, 22:47, ändrad totalt 1 gång
    råttan.

Inlägg  råttan. 2009-10-13, 22:42

Det största problemet med kommunismen är att människor är så lättlurade att de går på det.
    theward
    theward

Inlägg  theward 2009-10-13, 22:48

GustavAnder skrev:Jag har aldrig saknad argument, det är bara att du och några till som alltid ignorerar dem... och samtidigt kallar du mig och andra för en massa skit.

Du har nu skrivit 10 inlägg utan nån substans, bara personangrepp och snyftningar om att du ?? är den som blir angripen ???

Uppenbarligen inte.

Om de ( andra nicken ) vill sitta stilla och lyssna på dina sagor gnällhistorier och dina "fakta" får de väl göra det.

du har skirivit 1000 inlägg utan substans och alla innehåller glåpord

ja jag vill ha en seriös debatt men inte med dig.. för det är tyvärr omöjligt.
    Det skyller jag 99.99% på dig

Jag står inte fast vid mitt ord? men det menar du att du gjorde?
    Va fan är du 5 år gammal eller?

hur patetisk man kan vara?, ja du är väl ganska långt gången när det gäller det Wink

Sagor??

Nu råkar jag vara en bra sagoberättare, men sånt slösar jag inte på vuxna barn tongue

no more mr nice guy Evil or Very Mad
    Fight fire with fire Twisted Evil
    Don´t get mad get even Twisted Evil
    råttan.

Inlägg  råttan. 2009-10-13, 22:56

theward skrev:
    GustavAnder skrev:Jag har aldrig saknad argument, det är bara att du och några till som alltid ignorerar dem... och samtidigt kallar du mig och andra för en massa skit.

Uppenbarligen inte.

Säg mig theWard,

Varför tar du inte upp detta med martin. Ingen kommer i närheten av honom när det gäller substanslösa inlägg. Har han ett frikort i muppvänsterns galna värld?

hur patetisk man kan vara?, ja du är väl ganska långt gången när det gäller det Wink

Sagor??

Nu råkar jag vara en bra sagoberättare, men sånt slösar jag inte på vuxna barn tongue

Säg mig theWard,

Varför tar du inte upp detta med martin. Ingen kommer i närheten av honom när det gäller substanslösa inlägg. Har han ett frikort i muppvänsterns galna värld?
    GustavAnder
    GustavAnder

Vad är felet med att vara kommunist? - Sida 11 Empty För alla att se..

Inlägg  GustavAnder 2009-10-13, 22:57

Nu kom vi ju överens om att börja om från 0, och vem som bröt den överenskommelsen finns ju för alla att se, så jag begriper inte ditt dravel här om
    " no more mr nice guy...."

Vad är det för fjantigt självbedrägeri du sysslar med theward.

Ja , jag stod vid mitt ord, du kunde inte, föga förvånande, utan börjar ganska omgående kalla mig lögnare och annat trams, när jag hade olika syn på saker än du hade, menar du att det är debatt ?
    Du är en loser och lättviktare i debatt, du lägger dig platt på magen.
    theward
    theward

Inlägg  theward 2009-10-13, 23:07

GustavAnder skrev:Nu kom vi ju överens om att börja om från 0, och vem som bröt den överenskommelsen finns ju för alla att se, så jag begriper inte ditt dravel här om
    " no more mr nice guy...."

Vad är det för fjantigt självbedrägeri du sysslar med theward.

Ja , jag stod vid mitt ord, du kunde inte, föga förvånande, utan börjar ganska omgående kalla mig lögnare och annat trams, när jag hade olika syn på saker än du hade, menar du att det är debatt ?
    Du är en loser och lättviktare i debatt, du lägger dig platt på magen.

Man ska kalla saker vid sina rätta namn och när du säger att du känner många sjuka som inte klagar på på nya sjukförsäkringen....
    Då påstår jag att du inte talar sanning

jag är kung i jämförelse med dig...du är på sin höjd en hycklande gycklare

Du stod inte vid ditt ord öht fast du verkar ju tro på det....själv

Du jag är inte lättviktare i nåt öht.....

olika syn.... ja det är väl en ren underdrift....

Till skillnad från dig ser jag till den lilla "svaga" människan och jag går inte in för att ljuga och sprida partipropaganda...

Du borde inte sitta här utan i riksdagshuset, där hör du mera hemma
    Där pratar de en massa, men de gör inte mkt
    theward
    theward

Inlägg  theward 2009-10-13, 23:10

råttan. skrev:
    theward skrev:

Uppenbarligen inte.

Säg mig theWard,

Sagor??

Säg mig theWard,

frikort nää...inte alls
    Men han gör mig ingenting och han kan väl få vara harmlöst substanslös isåfall......

Har är inte i närheten av att vara så utstuderad som GA är tex

Martin gillar jag trots allt....han har hjärtat på rätta stället Smile

ps sen vet du mkt väl att jag sagt åt martin många ggr, så jag tycker hela ditt inlägg var minst sagt konstigt
    GustavAnder
    GustavAnder

Vad är felet med att vara kommunist? - Sida 11 Empty kungen av sand ..?

Inlägg  GustavAnder 2009-10-13, 23:11

Trodde inte du var rojalist, theward,
    i övrigt måste man säga att du liknar martin mer än honom själv nuförtiden, jag lider med dig.
    råttan.

Inlägg  råttan. 2009-10-13, 23:12

bra theWard, då vet vi att vi inte behöver ta dina "tillsägelser" på allvar.
    theward
    theward

Inlägg  theward 2009-10-13, 23:23

GustavAnder skrev:Trodde inte du var rojalist, theward,
    i övrigt måste man säga att du liknar martin mer än honom själv nuförtiden, jag lider med dig.

Fan vad kul för Martin att vi är lika..
    Då är vi ju två med bra utseende iaf Wink

jo för fan jag är avlägset släkt med kungen, har jag hört tongue

Råttan jag fattar inte vad du dillar om...
    Förresten när har någon som jag sagt åt, tagit åt sig??

jo jag kom på att berra och red victory gjort det och även Martin för längesedan
    Rolling Eyes
    råttan.

Inlägg  råttan. 2009-10-13, 23:27

Det ligger nåt i att få bryr sig om dina stupida inlägg.
    theward
    theward

Inlägg  theward 2009-10-13, 23:30

råttan. skrev:Det ligger nåt i att få bryr sig om dina stupida inlägg.

Gör de? du bevisar väl motsatsen direkt eller hur Wink

ställ dig i skamvrån med de andra nu Wink
    råttan.

Inlägg  råttan. 2009-10-14, 00:16

Tjenare, du skrev det ju själv. martin-wanna-be.

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-21, 20:24