heltidsjobb?, kanske för dig..
Men det tar inte långt stund att lyssna och läsa om man vill göra det.
ja du, jag gör oerhört mkt nytta för samhället och det har jag alltid gjort och mkt har jag gjort gratis genom frivilligtarbete inom föreningar osv
hjälper varje vecka folk...på det ena eller andra sättet och jag gör det inte för att tjäna pengar, utan för att jag kan hjälpa till
ok.. undrar vad ditt privatliv har med arbetsmarknadspolitik att göra ?, ingen här bryr sig flaska om ditt tråkiga privatliv.Saab är inte bara Saab, utan de är också tusentals underleverantörer och dessa går INTE med förlust. Du tycker alltså man hellre ska offra alla dessa än hjälpa Saab på fötter????
lol, theward theward... lol flugvikt.ja nog känner jag många småföretagare, du vet man kan känna många människor.
Det underlättar om man är trevlig, social och hjälpsam vettu Wink
Dvs raka motsatsen till det du vcisat upp på forumet
lol, du tror på fullt allvar att du är moraliskt överlägsen, man undrar hur vänstern här på forum är ihopkopplade, snacka om verklighetsflykt.Du har väl aldrig offrat dig själv och du vet väl inte ett dugg om hur det är att behöva kämpa på riktigt....
Nu är detta ett forum för politik, inte för väntersympatisörer som är obehöriga och tror sig är goda människor samtidigt som de hela tiden rackar ner på andra som du gör nu.
Du är pinsam theward.Som jag sagt till andra drygskåp härinne, hade ni med säkerhet inte klarat av det jag klarat av..........
Du menar att sitta här på acforum och skriva en massa skrattretande dynga , som du gör hela dagarna. Ni hade gått under och ni hade definitivt inte jobbat så mkt som jag gör, med de smärtor, magproblem och den trötthet jag har ständigt........
Nu börjar det likna lyteskomik över dig själv theward., sluta innan JAG får ont i magen av att skratta...Det enda offret är du, du är offer för din egen dumhet
Du verkar helt hjärtlös, så kan det definitivvt inte vara kul att vara och jag är säker på att du vantrivs med det.
Men den enda som kan ändra på ditt beteende är du själv, så slutaskyll på andra
NU går acvänstern ett steg längre, nu är JAG ett offer, jag tror jag betackar mig tusenfalt för att bli sedd som offer av dig, men tack ändå?ja jag känner iaf 2000st fiskare, då vi har så många medlemmar i våran förening och jag vet typ vilka alla är Wink
i en liten kommun så känner man "alla"
Alla känner apan, apan känner ingen....
Att du är så himla dum att du fortfarandde inte fattar att JAG TAR TAG I MIN EGEN SITUATION...
Det tycker jag är otroligt häpnadsväckande.......och djupt oroande
Bra, men du verkar mest sitta här och gnälla, i parti och minut.ps och svar ja, jag är beläst och kunnig..
Men jag gör aldrig sken av att jag alltid vet bäst och jag lyssnar inte heller blint på någon..
bla bla bla, säg, har du danskt påbrå ?.Fast då är jag heller inte förblindad av någon ideologi som jag måste rätta in mina tankar och handlingar efter
Det finns alltså ingen bidragsideologi ?jag är helt enketl fri att tycka och tänka självständigt
Ok, men jag undrar, vad hade detta ditt inlägg med nånting att göra ??, du bara svammlar om din egen påstådda förträfflighet, pinsamt theward.