Nä, muslimerna har ju inget som helst eget ansvar. Det är alltid någon annans fel.
+11
Infra
RedCloud
theward
Regndrottning
Secrist
Vercingetorix
MartinLindgren
R.O.F.L
marxisten
x-medborgare
ANNA2LINK
15 posters
Omskärelse
Secrist- Antal inlägg : 32216
- Inlägg 76
Eget ansvar
Det är knappast muslimerna du ska rikta din vrede emot utan mjäkiga skolledningar och rektorer.
Nä, muslimerna har ju inget som helst eget ansvar. Det är alltid någon annans fel.
Vercingetorix- Antal inlägg : 4633
- Inlägg 77
Sv: Omskärelse
R.O.F.L skrev:Vercingetorix skrev:R.O.F.L skrev:Vercingetorix skrev:Vad gäller skolmaten är jag kluven... Å ena sidan: Är man fjollig med maten så får man fan ta med sig mat hemifrån, eller som mina föräldrar brukade säga: "Passar inte det som serveras får du gå hungrig..." (Men så lärde jag mig att uppskatta all sorts mat också.)
Å andra sidan kan det ju vara rätt schysst att vara tillmötesgående vad gäller önskemålen, då skolmaten är en central del i hur väl en elev kommer att klara av skoldagen.
Som liberal humanist är du direkt diskvalicerad att delta i denna debatt,
Att fokusera på att övertyga folk om huruvida Gud ”nog” finns eller inte som om det var en viktig samhällsfråga är i mina ögon ett lyxproblem.
Que? Och vem är du att diskvalificera människor i en debatt?
Och hade du haft ögon att se med hade du kunnat se att problemet är betydligt större, än av lyxig art. Men om religiös könsstympning enligt dig är ett lyxproblem i samhället vore det ju i rimlighetens namn vara intressant att veta vad du anser vara en viktig samhällsfråga. Fullkorn eller inte i oblaterna, kanske?
Så länge institutionell religion är en företeelse i samhället, kommer jag att arbeta emot den.
Problemet med dig är att du ser ner på religionsutövare, lyxproblem eller dimridå? Det blir bara obehagligt när man tänker på det i ett internationellt perspektiv. Att "arbeta emot" det enda hopp många av människorna i många delar av världen har, deras tro. En tro som är det enda många har att ta till, både för att orka ta sig genom sin dag, och för att orka engagera sig för sin egen och sina medmänniskors situation anser jag vara ett lyxproblem.
Liberal humansim kommer inte med något positivt som kan förbättra människors liv.
Sä snälla, skona mig fån dina nedlåtande oneliners om oblater (Hostia) samt egna tolkningar vad som är fantatiskt.
I ett internationellt perspektiv??!! Har du överhuvudtaget tittat på din omvärld och sett vad religionen ställer till med, i synnerhet i fattiga länder?
En religiös tro skapar varken mat på bordet eller en dräglig tillvaro för någon i tredje världen. Det gör däremot sann humanitär hjälp och utbildning.
De mest sekulariserade demokratiska länderna är också de som är rikast och mest förskonade från krig och motsättningar. Svårt att dribbla bort det, ROFL.
"Ser ner på" vet jag inte. Var och en blir som bekant salig på sin tro, men är man vuxen och tror på en talande orm är man antingen obildad eller en idiot. :-)
- Inlägg 78
Att tro
Det gör däremot sann humanitär hjälp och utbildning.
Du menar det som kyrkan har ägnat så mycket tid och energi åt?
Du menar det som kyrkan har ägnat så mycket tid och energi åt?
KickTheRasist- Antal inlägg : 3622
- Inlägg 79
Vad är exakt det som är Muslimers problem??
Är det så att dem vill undvika framtida problem
med köns sjukdomar??
Jag är inte Muslim och är omskuren , och lovar dig det känns väldigt underlättande att rensa min penis ur av allt den äckliga sjukdomar som man kan få genom att knulla för mycket..
Och jag gillar Knulla ..
Är det så att dem vill undvika framtida problem
med köns sjukdomar??
Jag är inte Muslim och är omskuren , och lovar dig det känns väldigt underlättande att rensa min penis ur av allt den äckliga sjukdomar som man kan få genom att knulla för mycket..
Och jag gillar Knulla ..
- Inlägg 80
Dusch
Pröva att duscha lite oftare. Då är det inga problem...
- Inlägg 81
Det är ju inte ett direkt okänt fenomen med omskärelse inom judendomen heller...
- Inlägg 82
Skära och hacka
Det är ju inte ett direkt okänt fenomen med omskärelse inom judendomen heller...
I den mån man ska låta det vara tillåtet i Sverige så det minsta man kan begära är väl att föräldrarna betalar för det. Det ska väl inte jag som skattebetalare stå för.
I den mån man ska låta det vara tillåtet i Sverige så det minsta man kan begära är väl att föräldrarna betalar för det. Det ska väl inte jag som skattebetalare stå för.
- Inlägg 83
Secrist skrev:Pröva att duscha lite oftare. Då är det inga problem...
Tja du kan alltid försöka att tvätta kuken under 5 centimeter långa skinnet och vara i god tro att du är ren med andra ord lycka till ..
Du kanske behöver tre dagar att göra rent den som jag behöver inom 3 millisekunder med varm vatten och tvål eller whatever..
- Inlägg 84
Hygien
Om problemen varit så omfattande som du beskriver så hade ju sverige drunknat i veneriska sjukdomar. Dessutom ska man inte använda tvål närmare än utanpå huden. Bara ett tips...
- Inlägg 85
citat:
"Om problemen varit så omfattande som du beskriver så hade ju sverige drunknat i veneriska sjukdomar."
Jag brukar inte gilla dra över hela befolkningen på grund av att visa individer brukar strula med sitt hygien !!
Har jag sagt att hela Sverige har Veneriska sjukdomar??
Med andra ord om du struntar i ditt penis hygien är detta knappast hela Svenska befolkningen problem .. men i längden är detta !!
citat:
"Dessutom ska man inte använda tvål närmare än utanpå huden. Bara ett tips.."
Har använt denna och ser inget problem i detta diverse luktar det inte pest på denne eller byxan som jag ber på mig..
MVH
//KTR
"Om problemen varit så omfattande som du beskriver så hade ju sverige drunknat i veneriska sjukdomar."
Jag brukar inte gilla dra över hela befolkningen på grund av att visa individer brukar strula med sitt hygien !!
Har jag sagt att hela Sverige har Veneriska sjukdomar??
Med andra ord om du struntar i ditt penis hygien är detta knappast hela Svenska befolkningen problem .. men i längden är detta !!
citat:
"Dessutom ska man inte använda tvål närmare än utanpå huden. Bara ett tips.."
Har använt denna och ser inget problem i detta diverse luktar det inte pest på denne eller byxan som jag ber på mig..
MVH
//KTR
- Inlägg 86
Hygien
Tja, du antyder ju att det inte går att hålla sig ren utan att vara omskuren, och eftersom en majoritet av svenska män inte är omskurna så borde ju detta vara ett enormt mycket större problem om dina teorier stämt. Vilket de uppenbart inte gör.
Tja, du antyder ju att det inte går att hålla sig ren utan att vara omskuren, och eftersom en majoritet av svenska män inte är omskurna så borde ju detta vara ett enormt mycket större problem om dina teorier stämt. Vilket de uppenbart inte gör.
R.O.F.L- Antal inlägg : 8085
- Inlägg 87
hmm
Jag brukar spara flensosten till min assyriska fru. Hur skulle du gjort KTR om du hade förhud?
- Inlägg 88
News för den omskurne: Det är tillbörligt att även tvätta sig inuti örat, utan att behöva skära av sig det först....
- Inlägg 89
Hygien
News för den omskurne: Det är tillbörligt att även tvätta sig inuti örat, utan att behöva skära av sig det först....
He, he...and he scores!
He, he...and he scores!
- Inlägg 90
citat:
"Tja, du antyder ju att det inte går att hålla sig ren utan att vara omskuren, och eftersom en majoritet av svenska män inte är omskurna så borde ju detta vara ett enormt mycket större problem om dina teorier stämt. Vilket de uppenbart inte gör."
Nu får du skärpa dig !!
Det är klart att du kommer att kunna rensa din penis så det spelar
ingen roll om denna är omskuren eller inte.
Det som jag vill påpeka är att jag har väldigt mycket lättare att
rensa allt skit som samlas än denna som du har!!!
Och för dig vill jag säga att det är många svenska killar som tar bort den överflödiga skin biten enbart för att piken skall vara fräsch
och att man skall inte få massa med bajs under skinnet...
Thats it!!
"Tja, du antyder ju att det inte går att hålla sig ren utan att vara omskuren, och eftersom en majoritet av svenska män inte är omskurna så borde ju detta vara ett enormt mycket större problem om dina teorier stämt. Vilket de uppenbart inte gör."
Nu får du skärpa dig !!
Det är klart att du kommer att kunna rensa din penis så det spelar
ingen roll om denna är omskuren eller inte.
Det som jag vill påpeka är att jag har väldigt mycket lättare att
rensa allt skit som samlas än denna som du har!!!
Och för dig vill jag säga att det är många svenska killar som tar bort den överflödiga skin biten enbart för att piken skall vara fräsch
Thats it!!
- Inlägg 91
Hygien
Lyckas du få avföring på din penis så bör du nog ändra dina toalettrutiner.
- Inlägg 92
R.O.F.L skrev:Jag brukar spara flensosten till min assyriska fru. Hur skulle du gjort KTR om du hade förhud?
Jag skulle aldrig stoppa min kuk i en rasist thats it!!
- Inlägg 93
Secrist skrev:Och för dig vill jag säga att det är många svenska killar som tar bort den överflödiga skin biten enbart för att piken skall vara fräsch
Nej men om du stoppar din svennen banan i ett hål och försätter att stoppa den i andra utav att du har tillsyn för hygien då tycker jag att du är en smitta spridaren .
- Inlägg 94
Hygien
Ärligt talat så är jag inte så intresserad av vem eller vad som du sätter på. Tycker nog det finns intressantare saker att prata om.
- Inlägg 95
Secrist skrev:Ärligt talat så är jag inte så intresserad av vem eller vad som du sätter på. Tycker nog det finns intressantare saker att prata om.
Tja omskärelse är en del av penisen och den samma verktyg använts att ha sex ,singel ( one vs. one ) multi (one vs, one or one vs two or vice versa ) så om din lille penis är inte rent och du inte håller till den rätta hygien då kommer du att smitta en del av den kvinnliga könet som i sitt tur kommer att smitta andra etc...
Med andra ord PEST..
- Inlägg 96
Hygien
Tja omskärelse är en del av penisen och den samma verktyg använts att ha sex ,singel ( one vs. one ) multi (one vs, one or one vs two or vice versa ) så om din lille penis är inte rent och du inte håller till den rätta hygien då kommer du att smitta en del av den kvinnliga könet som i sitt tur kommer att smitta andra etc...
Med andra ord PEST..
Trodde vi redan hade konstaterat att detta inte var ett problem. Men det är klart, landet du kommer ifrån kanske inte har så många duschar.
Med andra ord PEST..
Trodde vi redan hade konstaterat att detta inte var ett problem. Men det är klart, landet du kommer ifrån kanske inte har så många duschar.
- Inlägg 97
Secrist skrev:Tja omskärelse är en del av penisen och den samma verktyg använts att ha sex ,singel ( one vs. one ) multi (one vs, one or one vs two or vice versa ) så om din lille penis är inte rent och du inte håller till den rätta hygien då kommer du att smitta en del av den kvinnliga könet som i sitt tur kommer att smitta andra etc...
Med andra ord PEST..
Heheheh vi har haft vatten och papyrus i många tusen år tills din inavlade familjen använt sig av sten och tunga att slicka sig vid anus öppning
¨¨
- Inlägg 98
Secrist skrev:News för den omskurne: Det är tillbörligt att även tvätta sig inuti örat, utan att behöva skära av sig det först....
He, he...and he scores!
Off course he did..
- Inlägg 99
Vercingetorix skrev:Secrist skrev:News för den omskurne: Det är tillbörligt att även tvätta sig inuti örat, utan att behöva skära av sig det först....
He, he...and he scores!
Off course he did..
Brukar du sätta på en brud med öra??
Med andra ord du har ingen Kuk än du måste använda sig av andra
kropps delar ???
Senast ändrad av KickTheRasist den 2009-10-03, 03:09, ändrad totalt 1 gång
- Inlägg 100
Nä, men det betyder inte att jag inte kan tvätta mig i örat utan att skära av mig det först..