Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+11
Infra
RedCloud
theward
Regndrottning
Secrist
Vercingetorix
MartinLindgren
R.O.F.L
marxisten
x-medborgare
ANNA2LINK
15 posters

Omskärelse

KickTheRasist
    KickTheRasist

Antal inlägg : 3622

Omskärelse - Sida 5 Empty Sv: Omskärelse

Inlägg  KickTheRasist 2009-10-03, 03:16

Vercingetorix skrev:Nä, men det betyder inte att jag inte kan tvätta mig i örat utan att skära av mig det först..

Man brukar ju ha tops pinnar för att rensa öras smuts diverse du behöver inte skära din öra för att den skall vara rent.

Med andra ord Penis är Penis och Öra är Öra och denna har en helt annorlunda utseende eller form !!

Diverse kan dem icke jämföras.

Men du kanske tycker att dem två är den samma fan vet jag ..

Smile
    Infra
    Infra

Antal inlägg : 29644

Inlägg  Infra 2009-10-03, 16:50

Vercingetorix skrev:News för den omskurne: Det är tillbörligt att även tvätta sig inuti örat, utan att behöva skära av sig det först....
    Jo men renhållningenunderlättas om du gör som van Gog: skär bort ytterörat!
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2009-10-03, 16:52

Secrist skrev:Och för dig vill jag säga att det är många svenska killar som tar bort den överflödiga skin biten enbart för att piken skall vara fräsch
    och att man skall inte få massa med bajs under skinnet...

Lyckas du få avföring på din penis så bör du nog ändra dina toalettrutiner. Rolling Eyes

Bajs under skinnet får väl bara fjollor. Och då handlar det snarare om sexualvanor än omm toalettvanor.
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2009-10-03, 17:07

lazy skrev:
    marxisten skrev:
    Specialmat i skolorna.
    Och, något fel i det? Det får även vegetarianer, veganer, allergiker och flera andra. Känner t.o.m med en som fick annat de dagar de var fisk för han avskydde det.

Skolavslutningar i gympasalen.

Tja, gymnastiksalen eller matsalen eller aulan. Tycker det bara är positiv utveckling. Skolan ska vara utan religion och då ska man inte vara i kyrkan där prästen ska tala om gud och välsigna och fan och hans moster. Det är ju skolan och inte kyrkan man slutar ifrån och då bör avslutningen ske på skolan också.

Fast här handlar det ju mer om att vissa muslimer inte tillåter sina
    barn att gå till en kyrka och samtidigt hävdar att deras barn känner
    sej "utanför" när de andra barnen går dit på avslutning, jag kan
    förstå att det väcker känslor om avslutningar el. andra arrangemang i
    kyrkolokaler som t.ex FN-dagen "förbjuds" på sådana grunder.
    Fast det där sista, Lazy, är en livligt förfäktad myt utan särskillt mycket verklighetsbakgrund. Till stor del fördommar faktiskt. Det är någonting som muslimer fått sig påklistrat av kristna och judiska föräldrar. Sanningen är att muslimer med lika stor förtjusning som jag själv skulle beträda en moské, gärna går till en svensk kyrka som gärna accepteras av dem som ett annat `guds rum`.Jag tror verkligen inte koranen har något förbud mot detta så länge man inte konverterar. Glöm inte att muslimer ser Jesus kristus som en profet.
    Secrist
    Secrist

Antal inlägg : 32216

Omskärelse - Sida 5 Empty Nymodigheter

Inlägg  Secrist 2009-10-03, 22:17

Heheheh vi har haft vatten och papyrus i många tusen år tills din inavlade familjen använt sig av sten och tunga att slicka sig vid anus öppning

¨¨

Vatten? Har inte alla det när det regnar? Eller uppfann Araberna det också? Shocked
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2009-10-04, 00:38

Könsstympning...Hm...förhuden... Hm..

Könsstypning av män, det vore väl detsamma som att hugga av hela familjelyckan, alltså. Eller åtminstone del av den?[b]

"Fram me´n och upp me´n på huggkubben'", typ.

https://2img.net/r/ihimizer/img40/5603/stympad.jpg
    lazy
    lazy

Antal inlägg : 12772

Inlägg  lazy 2009-10-04, 00:47

Infra skrev:Könsstympning...Hm...förhuden... Hm..

Könsstypning av män, det vore väl detsamma som att hugga av hela familjelyckan, alltså. Eller åtminstone del av den?[b]

"Fram me´n och upp me´n på huggkubben'", typ.

https://2img.net/r/ihimizer/img40/5603/stympad.jpg

Laughing

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-23, 02:43