theward 2009-10-02, 11:47
GustavAnder skrev: theward skrev: RedCloud skrev: Men herregud människa,
tror du verkligen själv på vad du säger är det nog bäst du stannar i din lägenhet , fortsätter knapra dina piller mot ångest och aldrig blir en del av arbetslivet och samhället igen
Bekräftar bara vad RD skriver....vilken tönt du är Gustav "tjuven" Ander
tönt är bara förnamnet... jag ställer samma fråga till GA som til BH..tröttnar du aldrig på dig själv??
Tröttna på sig själv ?, du menar :
bli en obehörig lärare som missköter sitt arbete till100%,
bli ett bidragsoffer som rd,
bli ett bittert mackbiträde som du och skylla alla sina persomliga tillkortakommanden på Allians För Sverige...
Undrar vem som tröttnat.
för det första har jag inga personliga tilkortakommanden öht.
Tröttnar aldrig på mig själv, tvärtom älskar jag mig själv
Man måste nämligen älska sig själv för att kunna älska och respektera andra människor. Så ditt förakt för arbetslösa, sjuka och meningsmotståndare.
Speglar bara föraktet du har mot dig själv...
För det andra är det just alliansen politik som ställer till det för så många, så den politiken har jag tröttnat på..svar ja
ps jag har träffat RD och jag vet att hon både är glad, äkta och en varm människa. Nåt offer är hon då rakt inte
Bitter, nää bitterhet är en onödigt känsla, onödiga känslor har jag inte tid med....
Angående RC vet du inte ett skit om hur han sköter sitt arbete
Misstänker att du är fel man att öht ställa krav på hur ett arbete ska skötas
ps förövrigt är det förringande av yrkesgrupper bara så löjligt..
Vissa är sitt jobb, jag är jag och jobbet är nåt som man måste göra (om man kan) för att få in pengar...
jag kunde lika gärana vara läkare, lärare eller vad sjutton som helst..
Men jag har prioriterat annat i livet...tex familj, fritid
Tur är väl det så här i backspegeln annars hade jag haft mkt mera lån nu, lån som jag inte klarat av att betala