Så vilka har ni på er spärrlista?
Moi.
Spärrlista:
Ingen. Inte ens Lennart.
Moi.
Spärrlista:
Ingen. Inte ens Lennart.
Kakmonstret skrev:Så vilka har ni på er spärrlista?
Moi.
Spärrlista:
Ingen. Inte ens Lennart.
RedCloud skrev:Det finns ingen Lennart i medlemsmatrisen....
Dao skrev:Kakmonstret skrev:Så vilka har ni på er spärrlista?
Moi.
Spärrlista:
Ingen. Inte ens Lennart.
Jag spärrar bara de som efter lång tid visat att de inte lägger in ett enda sakligt innehållande inlägg!
Än så länge är det bara RA och Stahlin som uppfyllit detta... Kanske någon till...
Men som sagt, bara när allt är klart att de inte ens försöker föra en debatt.
För det är DET skälet jag är aktiv här!
RedCloud skrev:Det finns ingen Lennart i medlemsmatrisen....
Svartarbetaren, psykopaten, xenofoben, islamofoben, smygrassen, tjuven och kvinnoförnedraren Gustav Ander skrev:Har du hackat nån annans konto nu igen, lennart ?
RedCloud skrev:Svartarbetaren, psykopaten, xenofoben, islamofoben, smygrassen, tjuven och kvinnoförnedraren Gustav Ander skrev:Har du hackat nån annans konto nu igen, lennart ?
Så för varje ny koppling RC -> Lennart som görs bevisar ju bara den låga graden av fattningsförmåga hos herrarna högerskribenter.
F.I.S.T skrev:Jag har lika många på min spärrlista som Eric har genomtänkta inlägg
F.I.S.T skrev:Jag har lika många på min spärrlista som Eric har genomtänkta inlägg
RedCloud skrev:Svartarbetaren, psykopaten, xenofoben, islamofoben, smygrassen, tjuven och kvinnoförnedraren Gustav Ander skrev:Har du hackat nån annans konto nu igen, lennart ?
Så för varje ny koppling RC -> Lennart som görs bevisar ju bara den låga graden av fattningsförmåga hos herrarna högerskribenter.
RedMentalCase skrev:RedCloud skrev:Svartarbetaren, psykopaten, xenofoben, islamofoben, smygrassen, tjuven och kvinnoförnedraren Gustav Ander skrev:Har du hackat nån annans konto nu igen, lennart ?
Men du är ju känd för att dubbelnicka och använda andras namn.
Redan på AB forum höll du ju på med det, till slut blev du avstängd så många ggr att du kallade dig redcloud VIII... fniss....
Är du egentligen medveten om själv att du är helt störd ?