Anmäl RedCloud som foe NU!
+10
råttan.
Kakmonstret
Regndrottning
lazy
Susz X
MartinLindgren
RedCloud
formsvackan
Infra
blueheaven
14 posters
Spärra ufot!
blueheaven- Antal inlägg : 5228
- Inlägg 1
Spärra ufot!
Det finns bara ett sätt att slippa bli retad till vansinne och det är att spärra ufo-trollet RedCloud!
Infra- Antal inlägg : 29644
- Inlägg 2
Sv: Spärra ufot!
Blueheaven
Nu får du förklara dig. Varför blev du sur på RC den här gången, då?
Nu får du förklara dig. Varför blev du sur på RC den här gången, då?
formsvackan- Antal inlägg : 14778
- Inlägg 3
blueheaven skrev:Det finns bara ett sätt att slippa bli retad till vansinne och det är att spärra ufo-trollet RedCloud!
Hade du inte redan blockat honom ?
Själv har jag RC på min "friendlista". Du kan också få vara med om du lovar att sköta dig, och inte kalla hedervärda hövdingar för pajasindianer i fortsättningen.
.
RedCloud- Antal inlägg : 23039
- Inlägg 4
Schakalhögerns syn på demokrati och yttrandefrihet; Blocka, tysta.....
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
- Inlägg 5
SUCK..., Mr. BLUEHEAVEN!
Hur gick det, kan inte ha varit kul att äntligen lyckas bita dig själv i svansuslingen?
Ja du, hur länge har du rusat och jagat runt, runt jagande efter din egen lilla svans stump?
Hur gick det, kan inte ha varit kul att äntligen lyckas bita dig själv i svansuslingen?
Ja du, hur länge har du rusat och jagat runt, runt jagande efter din egen lilla svans stump?
RedCloud- Antal inlägg : 23039
- Inlägg 6
"Hur gick det, kan inte ha varit kul att äntligen lyckas bita dig själv i svansuslingen? No
Ja du, hur länge har du rusat och jagat runt, runt jagande efter din egen lilla svans stump?"
Ja du, hur länge har du rusat och jagat runt, runt jagande efter din egen lilla svans stump?"
Susz X- Antal inlägg : 6327
- Inlägg 7
Otäckt med dessa odemokratiska individer..hoppas verkligen inte att BH är aktiv inom politiken.I så fall måste röstberättigade få reda på vem han är juh..
lazy- Antal inlägg : 12772
- Inlägg 8
Susz X skrev:Otäckt med dessa odemokratiska individer..hoppas verkligen inte att BH är aktiv inom politiken.I så fall måste röstberättigade få reda på vem han är juh..
Skriver människan som tycker att motdebattörer är vägglöss
och helst ska gasas ihjäl.
Regndrottning- Antal inlägg : 6691
- Inlägg 9
blueheaven skrev:Det finns bara ett sätt att slippa bli retad till vansinne och det är att spärra ufo-trollet RedCloud!
Inte ens jag går så långt. Tycker jag någon är ett pucko så blockerar jag denne och struntar helt i denne....
Men jag är glad för möjligheten att blockera. Då slipper jag se all skit som vissa spyr ur sig...Mycket trevligare då.
- Inlägg 10
Mr. Blueheaven är ute på krigstigen?
Bara för han bitit sig själv i svansuslingen, men så går det när man jagar runt runt efter sig själv,
Men är avsikten att förstöra och skapa oreda, så hjälper det ju inte att blockera sig själv mot andra,
Bara för han bitit sig själv i svansuslingen, men så går det när man jagar runt runt efter sig själv,
Men är avsikten att förstöra och skapa oreda, så hjälper det ju inte att blockera sig själv mot andra,
Senast ändrad av martin7lindgren den 2009-03-31, 22:37, ändrad totalt 1 gång
Kakmonstret- Antal inlägg : 4120
- Inlägg 11
Jag är för nyfiken för att blockera någon. Sen är det ganska roande att läsa deras dåliga argument. Det är tur att inte stalinisttrollet SEH hittade hit, han hade fått sina fiskar varma.
råttan.- Antal inlägg : 4318
- Inlägg 12
Jag vill ha kvar redCloud på forumet. Finns ingen anledning att bli trött på denne. En lite smartare kopia av martin. Varken mer eller mindre.
Regndrottning- Antal inlägg : 6691
- Inlägg 13
Nordic Light skrev:Jag är för nyfiken för att blockera någon. Sen är det ganska roande att läsa deras dåliga argument. Det är tur att inte stalinisttrollet SEH hittade hit, han hade fått sina fiskar varma.
Själv tycker jag det är underbart att Zeaed/Saurobargon/etc/etc/etc/etc/blåfront inte har hittat hit. (Har jag glömt någon etc?)
Han var ett pucko om någon....
- Inlägg 14
Regndrottning skrev:blueheaven skrev:Det finns bara ett sätt att slippa bli retad till vansinne och det är att spärra ufo-trollet RedCloud!
Inte ens jag går så långt. Tycker jag någon är ett pucko så blockerar jag denne och struntar helt i denne....
Men jag är glad för möjligheten att blockera. Då slipper jag se all skit som vissa spyr ur sig...Mycket trevligare då.
Vi menar nog samma sak blockera?
De man vill blockera anmäler man som foe i profilen!
- Inlägg 15
Vad vore forumet utan ufon? Det är ju stor humor att läsa deras spektakel till inlägg. Det är därför jag är här.
theward- Antal inlägg : 6709
- Inlägg 16
är du.........
råttan skrev:Vad vore forumet utan ufon? Det är ju stor humor att läsa deras spektakel till inlägg. Det är därför jag är här.
och Frerik Rahm tvillingar?
Ni har samma språkbruk och fraseringar iaf..
BH är kanske en halvbror eller nåt?
Eller är ni så stereotypt stöpta på högerkanten?
- Inlägg 17
theWimp,
Man får anta att du är här för att du fortfarande försöker förstå vad martin menar med att han är en rödgrön väljare.
Man får anta att du är här för att du fortfarande försöker förstå vad martin menar med att han är en rödgrön väljare.
theward- Antal inlägg : 6709
- Inlägg 18
nope
råttan skrev:theWimp,
jag försöker ha lite trevlig och sprida glädje och komma med olika infallsvinklar på samhällsproblem.
Tyvärr omöjliggörs det ganska ofta pga av er.
Ni skriver i stort sett bara när ni kan förminska, kritisera o dyl.
Detta gör er till troll............
- Inlägg 19
Tycker dina infallsvinklar är totalt enkelspåriga.
Redvictory- Antal inlägg : 12028
- Inlägg 20
råttan du har ett MYCKET passande namn!
- Inlägg 21
Mr RedNose,
Vad är ditt problem?
Vad är ditt problem?
- Inlägg 22
Redvictory skrev:råttan du har ett MYCKET passande namn!
Och ditt namn borde varit Redloser!
- Inlägg 23
Mr. Blueheaven har som förväntat inte lärt sig någonting,!
Jakten runt, runt efter det som är kvar av hans svansusling försätter i oförminskad takt!
Men det så klart, numera handlar det väl om jakt på det som återstår, svanstumpen och inget annat!
Jakten runt, runt efter det som är kvar av hans svansusling försätter i oförminskad takt!
Men det så klart, numera handlar det väl om jakt på det som återstår, svanstumpen och inget annat!
- Inlägg 24
Ja du, Mr. Råtta!
Det behöver man inte vara något snille att förstå, att det du gillar mest av allt är din egen röst och spegelbild
Men världen är större än så, förresten när du ändå sitter framför spegeln och slickar dig runt munnen,
Har du börjat växla färg än?
Det behöver man inte vara något snille att förstå, att det du gillar mest av allt är din egen röst och spegelbild
Men världen är större än så, förresten när du ändå sitter framför spegeln och slickar dig runt munnen,
Har du börjat växla färg än?
Leena-66- Antal inlägg : 175
- Inlägg 25
Vad är det här...
Vad är det här för skittråd????
Finns det inte viktigare ämnen att diskutera än varandra?
Det finns en Gapa och Skrika- tråd, där den här typen av skittrådrar hör hemma- och som skapades just därför att hålla bort den här typen av "diskussioner" från andra trådar.
För egen del har jag aldrig blockerat någon, eftersom i min demokrati har alla rätt att yttra sig- oavsett vad jag personligen tycker om deras åsikter om olika ämnen.
Finns det inte viktigare ämnen att diskutera än varandra?
Det finns en Gapa och Skrika- tråd, där den här typen av skittrådrar hör hemma- och som skapades just därför att hålla bort den här typen av "diskussioner" från andra trådar.
För egen del har jag aldrig blockerat någon, eftersom i min demokrati har alla rätt att yttra sig- oavsett vad jag personligen tycker om deras åsikter om olika ämnen.